LPG

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
kubenko
PLYNAŘ
PLYNAŘ
Příspěvky: 596
Registrován: sob led 19, 2008 19:04
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od kubenko »

paci sa mi to, ako je to spravene, hned by som isiel do plynu, keby bolo gp homologizovane na slovensku.
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

1nekros1 píše:presne tak hento nieje pripojka na LPG viem lebo som to mal na favorite vypada to uplne inak je vecsia.
Správně chlapci, chybička se vloudíla. Je to od zemního plynu :clap :clap :clap
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
g-lobby
Štamgast
Příspěvky: 677
Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-lobby »

Du?an píše:
1nekros1 píše:presne tak hento nieje pripojka na LPG viem lebo som to mal na favorite vypada to uplne inak je vecsia.
Správně chlapci, chybička se vloudíla. Je to od zemního plynu :clap :clap :clap
Du?an vás jen zkou?el....

ale teď k věci... u? jste si v?imli, ?e přímo FIAT nabízí přestavbu na LPG a tak se chci zeptat jestli nemáte někdo u? bli??í informace popřípadě jestli o tom někdo uva?uje... cena 27 600,-
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
romisek.capuska
Návštěvník
Příspěvky: 183
Registrován: pát říj 30, 2009 14:07
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romisek.capuska »

Du?an píše:
1nekros1 píše:presne tak hento nieje pripojka na LPG viem lebo som to mal na favorite vypada to uplne inak je vecsia.
Správně chlapci, chybička se vloudíla. Je to od zemního plynu :clap :clap :clap
Musím nesouhlasit. Mám multiplu na CNG a takhle koncovka v ?ádném případě nevypadá. Je?tě existuje koncovka NGV2, ale ta se u nás pou?ívá u nákladních aut. A od NGV1 se li?í pouze průměrem.

Obrázek

Obrázek


Nyní jasně vydíte, ?e na aute s CNG musí být koncovka vystouplá, na kterou se nasazuje plnící pistole která má vět?í průměr ne? koncovka na vozidle, čwmu? koncovka na původním obrázku od Du?ana neodpovídá... Máte-li zájem dozvědět se více o CNG, mrkněte na mé stránky www.cngautoklub.cz, popřípadě na přidru?ené forum.
GP 2009 1.2 ICE 48kw white glory 3dv
Nissan King Cab 2.5 TD Double Cab
mosto
Štamgast
Příspěvky: 346
Registrován: ned říj 25, 2009 19:47
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od mosto »

g-lobby píše:
ale teď k věci... u? jste si v?imli, ?e přímo FIAT nabízí přestavbu na LPG a tak se chci zeptat jestli nemáte někdo u? bli??í informace popřípadě jestli o tom někdo uva?uje... cena 27 600,-
ja som nad tým uva?oval...dal si to robi? jeden známy do Punta clasic.
musel vyhodi? rezervné koleso a miesto nej mu tam namontovali nádr?,ktorá e?te asi 10cm vytrčala nad úrovňou rezervy,tak si to musel vyrovna? polysterénom,aby mal kufor v rovine...
jeden krát zmenil značku čerpacej stanice,v núdzi i?iel natankova? na Slovnaft a auto mu dvakrát po sebe za jazdy zdochlo a nechcelo u? chyti? na plyn.
Tak?e suma sumárum....
-investícia 27 600,_
-ná? u? aj tak dos? malinký kufor by sa stal e?te men?ím
-mne osobne viac vyhovuje plnohodnotná rezerva,ne? sprej
-výkon ti o niečo pojde dole
-spotreba plynu sa ti zvý?i oproti benzínu
-testova? kvalitu LPG na svojom aute určite nebudem
-a beha? po úradoch a plati? zbytočné kolky o zápis LPG do papierov sa mi nechce
tak?e po týchto veciach čo som sa dozvedel od známeho LPG dáva?
do auta nebudem...do 1,2 sa to podža mňa neoplatí...
Fiat GP 1,2 active.....hnedá Fago
g-lobby
Štamgast
Příspěvky: 677
Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-lobby »

no dnes jsem nebyl ani překvapen, akce zpu?těna prodejci je?tě nic neví :lol: NIC jen to ?e to nabízejí :lol:

ale hned jak budou mít informace tak mi dají vědět
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Reaguju na g-lobbyho deníček ohledně přestavby na LPG.

Podle materiálú Fiat.cz by se mi při průměrném ročním nájezdu 15.000 km měla investice vrátit za 5 let, ale spí?e za víc, proto?e cena plynu se v republice nějak neli?í, ale uváděná cena benzínu na uvedeném obrázku za 32.50 Kč ano. Dá se natankovat i za 29 - 30 Kč.
Tak?e investici do LPG v mém případě pova?uju za zbytečnou

Obrázek
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
g-lobby
Štamgast
Příspěvky: 677
Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-lobby »

Du?an píše:Reaguju na g-lobbyho deníček ohledně přestavby na LPG.

Podle materiálú Fiat.cz by se mi při průměrném ročním nájezdu 15.000 km měla investice vrátit za 5 let, ale spí?e za víc, proto?e cena plynu se v republice nějak neli?í, ale uváděná cena benzínu na uvedeném obrázku za 32.50 Kč ano. Dá se natankovat i za 29 - 30 Kč.
Tak?e investici do LPG v mém případě pova?uju za zbytečnou
Du?ane navratnost je po ujetí 34 377 km (pro GP 1.2) v tvém případě po 2 letech a 4 měsících. Výsledná úspora 27 613 Kč je počítána u? se započítáním investice do přestavby a udr?by, tak?e ve skutečnosti u?etří? 60 213 kč na PHM od čeho? musí? odečíst cenu přestavby 27 600 Kč a údr?by 5 000 Kč :wink:

a zbytečně to nekomplikujme tím, ?e peníze ztrácí časem svou hodnotu tak?e bychom to museli přepočítávat na současnou hodnotu investice... ale to u? je nad rámec tohoto kurzu :) -(
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Dzordzik
kolemjdoucí
Příspěvky: 25
Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
Bydliště: Hole?ov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dzordzik »

Ahoj kluci, jezdím na LPG s T-Jetem zatím 2 dny a spokojenost. Díky tomu, ?e jsme přemontovali LPG z jiného auta, vy?lo mě to na pusu a návratnost u mě bude cca do 6-8 měsíců při stávající spotřebě co mi zatím vychází a nájezdu co mám za rok, tak?e hlásím, kdy? se to umí, tak i T-Jet se dá, jede to pěkně, ale ladění zabralo zku?enému technikovi 2x tolik co co u bě?ných aut. Výsledek se ale dostavil a dno kufru se mi zvý?ilo minimálně. Včera jsem tankoval plnou nádr? - 740 korun oproti 1600 u benzínu. Masakr :-) Jsem schopný tankovat i 3x měsíčně a pokud u?etřím jen na benzínu 2600 měsíčně, tj. tak je návratnost cobydup, akorát se blbec melu do hlavy, proč jsem to nepředělal u? dávno. Jen toho benzínu co proteklo. No hnus a půlka peněz do kapsy státu abysme mohli jezdit po na?ich hopsastrádách ...
Uživatelský avatar
Eses
Štamgast
Příspěvky: 209
Registrován: pon čer 01, 2009 7:41
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Eses »

Dzordzik píše:Ahoj kluci, jezdím na LPG s T-Jetem zatím 2 dny a spokojenost. Díky tomu, ?e jsme přemontovali LPG z jiného auta, vy?lo mě to na pusu a návratnost u mě bude cca do 6-8 měsíců při stávající spotřebě co mi zatím vychází a nájezdu co mám za rok, tak?e hlásím, kdy? se to umí, tak i T-Jet se dá, jede to pěkně, ale ladění zabralo zku?enému technikovi 2x tolik co co u bě?ných aut. Výsledek se ale dostavil a dno kufru se mi zvý?ilo minimálně. Včera jsem tankoval plnou nádr? - 740 korun oproti 1600 u benzínu. Masakr :-) Jsem schopný tankovat i 3x měsíčně a pokud u?etřím jen na benzínu 2600 měsíčně, tj. tak je návratnost cobydup, akorát se blbec melu do hlavy, proč jsem to nepředělal u? dávno. Jen toho benzínu co proteklo. No hnus a půlka peněz do kapsy státu abysme mohli jezdit po na?ich hopsastrádách ...
Takový krásný sportovní auto a ty do něho dá? plyn :roll:
Abarth 185k
Dzordzik
kolemjdoucí
Příspěvky: 25
Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
Bydliště: Hole?ov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dzordzik »

Mů?u se zeptat co má společnýho sportovnost auta s přestavěním na plyn? Má? s tím nějaký problém? Já ne. Pokles výkonu pozoruju jenom malý a pokud bych si chtěl zasportovat, tak přepnu na benzín jedním tlačítkem a jsem na tom stejně a nebo rovnou zahodím Sporta a zajedu si zasportovat něčím jiným. Sport je jenom takové tro?ku rychlej?í městské plí?idlo a kdo z toho dělá hothatch je hodně nesoudnej. 120kobyl na auto co má skoro 1300kg ... U? star?í Fiaty byly jinačí střely, proto?e měly taky 120kobyl, ale 900kg a vo tom to je. Ani kdyby měl 150koní, tak by to raketa nebyla. Jezdil jsem chvíli Abarthem se 180k a ?e bych z toho byl urvanej, to ani náhodou. jediné co bych měnil je převodovka. 6kvalt je fajn, ten 5kv co má Sport je tragedie.
Dzordzik
kolemjdoucí
Příspěvky: 25
Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
Bydliště: Hole?ov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dzordzik »

Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Dzordzik píše: 120kobyl na auto co má skoro 1300kg ...
Drozdíku, tak názory má ka?dej svoje, ale zase nepřeháněj, i Evo 5D s multiairem 1.4 T má pohotovostku 1170 kg.... s těma 1300 kg si tro?ku přestřelil ;-)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Dzordzik
kolemjdoucí
Příspěvky: 25
Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
Bydliště: Hole?ov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dzordzik »

Kdy ses naposledy díval do TP jakéhokoli Sportu s T-Jetem? Hádej kolik má pohotovostku? 1245kg. A kolik vá?í auto s namontovaným plynem? Cca 1300kg. Ono je to jedno jestli namontuje? plyn, nebo v kufru vozí? pár krámů, pořád se? lehce pod 1300kg. Taky jsem byl z Puntíka odvařenej kdy? byl novej, ale postupem času dospěje? k názoru, ?e je to pořád jenom trochu svi?něj?í auto.
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Dzordzik píše:Kdy ses naposledy díval do TP jakéhokoli Sportu s T-Jetem? Hádej kolik má pohotovostku? 1245kg. A kolik vá?í auto s namontovaným plynem? Cca 1300kg. Ono je to jedno jestli namontuje? plyn, nebo v kufru vozí? pár krámů, pořád se? lehce pod 1300kg. Taky jsem byl z Puntíka odvařenej kdy? byl novej, ale postupem času dospěje? k názoru, ?e je to pořád jenom trochu svi?něj?í auto.
Drozdíku, naposledy jsem se koukal do TP Abartha a a tam je 1185 kg, tvoje údaje jsou včetně "normovaného" řidiče 75 kg, tzn i ta auta co měla 900 kg, byla podle srovnatelného hodnocení o 75 kg tě??í. Toliko ku hmotnosti.

Co se týče mého vyzrávání v názorech na auta, myslím, ?e to opravdu nemám zapotřebí :-D

Nicméně LPG bych taky do auta nikdy nechtěl.... :wink:
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Odpovědět