UvidímeJirka píše:Osobně si myslim , ?e to oblo?ení bude taky potřeba vyměnit proto?e bude nasáklé kapalinou.
Závady a řešení problémů
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Já u? jsem to ře?il po 38tis.km a dával jsem gumičky do obou válečků i s oblo?ením.Jarou? píše:Přesně tak, oblo?ení určitě nové.Jirka píše:To ale bude cena bez nového oblo?ení.Du?an píše: Sna?il jsem se zadat opravu ve Fiatu, ale mají volno a? za týden v úterý.
Obrátik jsem se na servis sítě Auto_kelly, oprava bude ve středu s výměnou válečku, cena za váleček 526,- Kč (výměnu těsnění neře?í a já sám si to neudělám), celkem by to mělo stát asi 1000 Kč, co? akceptuji.
Osobně si myslim , ?e to oblo?ení bude taky potřeba vyměnit proto?e bude nasáklé kapalinou.
V?eobecně mi přijde divné, ?e po 60 tkm začnou téct zadní brzdy. Jirko, ty jsi ten stejný problém ře?il při obdobném nájezdu, jestli se nepletu. Nevím, jestli to je náhoda nebo dal?í bolest počátečních roků výroby, případně nekvalitní série těsnění.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Dnes jsem si převzal GP ze servisu sítě Auto-Kelly:Du?an píše:UvidímeJirka píše:Osobně si myslim , ?e to oblo?ení bude taky potřeba vyměnit proto?e bude nasáklé kapalinou.
Brzdový váleček - 562,- Kč
Práce - 403,- Kč
--------------------------------
Celkem 965,- Kč
Brzdové čelisti nebylo třeba měnit.
P.S. Ve Fiatu bych dal jistě více. Co se týká cen za práci, jestli se dobře pamatuju, ve Fiatu 600 Kč/hod, v Auto-Kelly zahraniční auta 400 Kč/hod.
Myslím ?e mohu doporučit.
Jinak jsem se ptal na programové vybavení na sběr dat auta (napíchnutí do zásuvky), na Fiaty prý nemají (v tomto servise)
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
no ja sem skousel napichnout grande na dvou stk pres boschky a ani hov.. diagnostika alfa/maserati taky nefunguje sice se spoji ale nic to nedela jediny co funguje je OBD II ale ta je naprd a nebo orig fiat jinak smula je to moc novy jeste
jinak 400 je dneska normalni cena neorig servisu skoro vsude...
jinak 400 je dneska normalni cena neorig servisu skoro vsude...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
problémy GP
Ahoj!
Nemáte prosím někdo sepsány základní a bě?né závady vozu GP?
Chystám se pří?tí týden reklamovat před zimou zatékání do pátých dveří, tak a? to projdu v?echno, mám to do servisu 80 km.
Díky!
Radek
Nemáte prosím někdo sepsány základní a bě?né závady vozu GP?
Chystám se pří?tí týden reklamovat před zimou zatékání do pátých dveří, tak a? to projdu v?echno, mám to do servisu 80 km.
Díky!
Radek
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
presne tak dostanu se jen na motor -u me dost dulezita vec ale stejne vsechno to neumi ...live data to neda takze vlastne napr ... tak ted mam problem se startem kdys je to studeny a nic mi to nenajde zmetekJirka píše:A co to ukazovalo přes to OBD II ?
Předpokládám ?e tak pamět závad jenom na motoru.
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Hele co jsem koukal na diagnostický scanery tak tohle navypadá ?patně kdyby to umělo co tam pí?ou..bany píše:presne tak dostanu se jen na motor -u me dost dulezita vec ale stejne vsechno to neumi ...live data to neda takze vlastne napr ... tak ted mam problem se startem kdys je to studeny a nic mi to nenajde zmetekJirka píše:A co to ukazovalo přes to OBD II ?
Předpokládám ?e tak pamět závad jenom na motoru.
http://www.hobbydiag.cz/profidiag/eshop ... iagnostika
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
me to ukazalo vadnou sondu ale ze by po 80,000km odesla se mi moc nechce verit ... signal sporadicky ... nevim ale myslim si ze to bude moc davat nafty na starty teply to chytne okamzite a rano to toci tak nekdy as 15 sekund pak se vyvali beloba takze moc nafty cidla sem vymenil-zhavicky fungujou dobre a i projistotu vymeneny ... nevim lambda za 3500,- se mi nechce kupovat na zkousku navic lambda ma vliv na to as po startu ne na start ...
Naposledy upravil(a) .bany dne čtv zář 30, 2010 16:27, celkem upraveno 1 x.
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
- kompatibilita s téměř v?emi vozy od r.v. 1996, které mají zavedenu normu OBD II (vč. VPW, PWM, ISO, KWP2000 CAN protokoly)Jirka píše:Hele co jsem koukal na diagnostický scanery tak tohle navypadá ?patně kdyby to umělo co tam pí?ou..bany píše:presne tak dostanu se jen na motor -u me dost dulezita vec ale stejne vsechno to neumi ...live data to neda takze vlastne napr ... tak ted mam problem se startem kdys je to studeny a nic mi to nenajde zmetekJirka píše:A co to ukazovalo přes to OBD II ?
Předpokládám ?e tak pamět závad jenom na motoru.
http://www.hobbydiag.cz/profidiag/eshop ... iagnostika
- čte a ma?e základní i specifické chybové kódy (DTC), doká?e zhasnout varovnou kontrolku motoru
- chyby jsou vypsány přímo na displeji - není nutné hledat kódy v kní?kách
- umí zobrazit Live data - otáčky, teplotu chladicí kapaliny, rychlost, data z lambda sondy apod.
- vyčte údaje o vozidle - VIN todle by bylo hodne dobry ale bojim se ze to s GPčkem komunikovat nebude ... VAG mam takze stim nemam problem ... jen nemuzu sehnat nic na GP ... cena je taky dobra ale nejhorsi je ze ti nikdo nezaruci tu cinost na nasich autech a jedine to vyskouset a pak vratit
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Chtělo by to přeměřit náběh tlaku nafty v railu a nebo jestli nekecá snímač otáček na klice a vačce..bany píše:me to ukazalo vadnou sondu ale ze by po 80,000km odesla se mi moc nechce verit ... signal sporadicky ... nevim ale myslim si ze to bude moc davat nafty na starty teply to chytne okamzite a rano to toci tak nekdy as 15 sekund pak se vyvali beloba takze moc nafty cidla sem vymenil-zhavicky fungujou dobre a i projistotu vymeneny ... nevim lambda za 3500,- se mi nechce kupovat na zkousku navic lambda ma vliv na to as po startu ne na start ...
Kdy? nedojde k sinchronizaci signálu z obou čidel tak to nechytne.
Něco podobnýho jsme měli v práci na autobuse a nakonec to dělalo čidlo vačky.
Je?tě bych pře?el kabelá? u čidel jestli tam neni velký přechodový odpor.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
Je?tě bych pře?el kabelá? u čidel jestli tam neni velký přechodový odpor.
ty whosho co to je?jak to poznam
no skusim tu vracecku nafty nebo jestli nespadava a pak skusim ty cidla no ... do fiatu nejedu to musim zvladnout sam
ty whosho co to je?jak to poznam
no skusim tu vracecku nafty nebo jestli nespadava a pak skusim ty cidla no ... do fiatu nejedu to musim zvladnout sam
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
skusim zaject semhle mam to kousek od baraku tak to prubnu a dam vedet co mi nabydnou a jak to funguje ...Jirka píše:Ty to má? v Praze blízko k těm prodejcům abys to mohl vyzkou?et, já to mám přece jenom dost daleko.
Vyzkou?ej to taky by se mi to zamlouvalo
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))