Stránka 8 z 11
Re: Kompresor klimatizace
Napsal: sob srp 03, 2013 18:40
od jeník1
Zdravím,
nikde jsem se to tady nedozvěděl, jaký kompresor klimatizace má GP? Dle článku na
http://www.autoklima.cz/kompresory-autoklimatizace.html
jsou dva druhy kompresorů:
1) Kompresory se spojkou - Spojkové autokompresory
2) Autokompresory se stálým převodem - Stáloběžné kompresory
Re: Kompresor klimatizace
Napsal: sob srp 03, 2013 22:38
od Tatranec
Ahoj,
pozri e-learn.
Dozvieš sa, že GP má kompresor bez elektromagnetickej spojky,
čiže beží stále.
Klimatizácia sa aktivuje pomocou ventilu, ktorý otvorí prietok chladiaceho média.
Tatranec, P 2012, 3d , 1,2 biele
Re: Klimatizace
Napsal: ned srp 04, 2013 11:52
od 1nekros1
Kravina
Rozdiel je iba v tom ze ci mas automaticku klimu alebo manual
Re: Kompresor klimatizace
Napsal: ned srp 04, 2013 12:47
od jeník1
Tatranec píše:Ahoj,
pozri e-learn.
Dozvieš sa, že GP má kompresor bez elektromagnetickej spojky,
čiže beží stále.
Klimatizácia sa aktivuje pomocou ventilu, ktorý otvorí prietok chladiaceho média.
Tatranec, P 2012, 3d , 1,2 biele
Taky bych řekl že GP má stáloběžný kompresor. Kompresory se spojkou se montovaly do roku 2004 a tyhle kompresory hodně zatěžovaly motor. Známé jsou výroky: "pustím klimu a auto mi nejede." Já vůbec nepozoruji rozdíl v jízdě s klimatizací a bez klimatizace. GP jede pořád stejně (dobře
)
Re: Klimatizace
Napsal: ned srp 04, 2013 12:58
od 1nekros1
Jasneee na tej 1,2 to vobec neni citit klimu ide to jak raketa.
Ocuj nepridava ta klima este nahodou tebe neaky vykon?
Re: Klimatizace
Napsal: ned srp 04, 2013 20:49
od Jarouš
Grande má kompresor bez elmag. spojky, je stále v zápřahu. Funkci ovládá tlakový ventil. Manuální klima jede buď naplno nebo nejede. Takže zatěžuje motor pořád. Automatická klima má variabilní pracovní objem kompresoru, který se mění v závislosti na potřebě výkonu chlazení. Navíc při velkém požadavku na výkon motoru jednotka klimu na chvilku vypne. Oproti manuálu nijak výrazně nezvedá spotřebu. Za poslední měsíc můžu říct, že spotřeba s trvale zapnutou autoklimou vzrostla o 0,1 l na 100
Kompresor klimatizace/Vadné ložisko/
Napsal: ned led 12, 2014 18:33
od Viktor
Motor 1.9 JDT verze sport 96kw rv.2006.
Ahoj mám problém s ložiskem kompresoru klimatizace ,potřeboval bych poradit jestly se dá vyměnit jen klínový řemen a tím bych ho odstavil a vše vyřešil !!!A co se stane když odstavím kompresor?
Příklad okres Zlín cena za výměnu ložiska na demontovaném kompresoru je kolem 2 tisíc v Klimacar..
Problém je vtom že neodborné servisy si učtují vytažení kompresoru ...plus odeslání na opravu ...bud to si zajistím sám nebo servis ,dále spětná montáž a doplnění a natlakování..Cena se vyšplhá na 6 tisíc i více....Můžete mi doporučit nějaký servis kde neokrádají zákazníka.. přiklad.. značkový servis Fiat chce 22 tisíc za opravu
Re: Kompresor klimatizace/Vadné ložisko/
Napsal: ned led 12, 2014 20:25
od jeník1
Snad ti poradí uživatel Jarous, on je tady na foru největší machr:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=110
Re: Kompresor klimatizace/Vadné ložisko/
Napsal: pon led 13, 2014 8:17
od Jarouš
Viktor píše:Motor 1.9 JDT verze sport 96kw rv.2006.
Ahoj mám problém s ložiskem kompresoru klimatizace ,potřeboval bych poradit jestly se dá vyměnit jen klínový řemen a tím bych ho odstavil a vše vyřešil !!!A co se stane když odstavím kompresor?
Příklad okres Zlín cena za výměnu ložiska na demontovaném kompresoru je kolem 2 tisíc v Klimacar..
Problém je vtom že neodborné servisy si učtují vytažení kompresoru ...plus odeslání na opravu ...bud to si zajistím sám nebo servis ,dále spětná montáž a doplnění a natlakování..Cena se vyšplhá na 6 tisíc i více....Můžete mi doporučit nějaký servis kde neokrádají zákazníka.. přiklad.. značkový servis Fiat chce 22 tisíc za opravu
Jako že by jsi dal kratší řemen, aby to nehonilo kompresor? Nějak jsem totiž nepochopil tvůj záměr. Nevím sice, jak je pohon řešený u 1.9 dehtu, ale na benzínech je řemen příslušenství poháněn od kliky a honí alternátor a kompresor klimy a je napínán pružným napínákem. Myslím, že demontáž kompresoru v servise vyjde levněji, než shánění jiného řemenu pro převod bez kompresoru.
Ucpaný odtok výparníku klimy (Něco šplouchá?)
Napsal: pon led 13, 2014 18:25
od Buchtič
Již delší dobu pozoruji, že při prvním rozjezdu mi v některých případech něco šplouchá něco z motorového prostoru / resp. někde za prostorem nohou řidiče.
Jsem jen přecitlivělý a slyším například jen šplouchání obsahu nádoby odstřikovačů nebo bude někde chyba?
Re: Klimatizace
Napsal: pon led 13, 2014 19:56
od Viktor
Dnes jsem to řešil s mechanikem z Firmy Klimacar tady od nás od Zlína..
Budu citovat jeho nabídku ..cena do 3200,- je cena reálná. může to být méně. ložiska mám možná o něco dražší, ale používám orig. japonské ložiska (NACHI,NSK)
Jenže ted nevím jestly myslel jen práci za výměnu ložiska a nebo komplet servis jak u šumachra..
No pokud by to bylo za tuto cenu komplet tak budu velmi spokojený !!!
Nevím tady mi jde spíš oto jestly se dá ušetřit a obejít systém klimatizace,protože já ji nepoužívám ..tím bych radši nasadil kradší klinový řemen.... ten stojí pár korun..
Čeká mě ješte výměna rozvodu a neni moc na utratu a auto je sice pěkné dobře jezdí ale člověk neví co se zase pos.re.
A taková blbost a tolik korunek hm...
Re: Něco šplouchá
Napsal: pon led 13, 2014 20:18
od Jarouš
Vodu v ostřikovači určitě šplouchat neslyšíš
Jestli je to opravdu šplouchání - neteče ti něco pod koberce? Naskýtá se chladicí kapalina z výměníku topení (je uprostřed pod palubkou a trubky do něj vedou ze strany od řidiče) nebo ti někudy teče dovnitř.
Re: Něco šplouchá
Napsal: pon led 13, 2014 20:22
od Buchtič
Mokro v autě nemám a ani okna se mi nepotí (takže radiátor též asi nepoteče)
Re: Něco šplouchá
Napsal: pon led 13, 2014 21:01
od 1nekros1
upchaty vyparnik klimy? respektive ten vytok ???
Re: Něco šplouchá
Napsal: pon led 13, 2014 21:04
od Buchtič
Co, kde kdy, jak? (Tedy, kde ho najdu a jak případně prošťouchnu?)