Stránka 2 z 5

Napsal: stř pro 16, 2009 1:01
od g-lobby
http://auto.pravda.sk/cinsky-great-wall ... aktual_P39

je to drzost... :evil:

ale také mi přijde úsměvné úplně na konci článku "Konzervatívni európski zákazníci majú v niektorých prípadoch na??astie vežmi dobrú pamä?. Ak chce Great Wall predáva? aj na európskych trhoch, mal by si tieto maniere čo najskôr odpusti?."
proč by měli chtít prodávat v Evropě kde je jen nějakých 720 mil obyvatel kdy? jen v číně jich je přes 1000 mil??? :lol:

Napsal: stř pro 16, 2009 11:45
od 1nekros1
ale zober si ze zasa v cine a indii co je dokopy skoro 2miliardy ludi ma na taketo auto sotva polovica ludi a mozno aj to som vela povedal. ja osobne si myslim svoje o vsetkych cinskych autach a ten krok tje maximalna drzost ktoru nemaju sancu vyhrat pretoze 2003 s modelom vysiel FIAT a 2006 vysiel cinska kopia.

Napsal: stř pro 16, 2009 13:42
od g-lobby
1nekros1 píše:ale zober si ze zasa v cine a indii co je dokopy skoro 2miliardy ludi ma na taketo auto sotva polovica ludi a mozno aj to som vela povedal. ja osobne si myslim svoje o vsetkych cinskych autach a ten krok tje maximalna drzost ktoru nemaju sancu vyhrat pretoze 2003 s modelom vysiel FIAT a 2006 vysiel cinska kopia.
já to také odsuzuji... jednoznačně...

ale i kdyby sotva polovina ze 2 mld. měla na tuhle "pandu" tak je to třeba tolik lidí co je v Evropě a to je prostě zajímavý trh a to vůbec neuva?uji v reálných číslech... vem si kolik se vět?inou vyrobí kusů jednotlivých modelů i toho nejprodávaněj?ího na světě fauvé Brouk se vyrobilo pro celý svět cca 20 mil. (extrém a za jak dlouho, za 75 let) a to v počtu obyvatel 2 mld. představuje cca 1% a to 1% lidí by na to auto mělo :idea: tohle tedy k mé úvaze ?e nemusí ani přeci chtít exportovat do malé Evropy

a to dokonce opomíjíme 500 mil. obyvatel zbývající Jihovýchodní Asie a ani netu?íme cenu za jakou se tam prodává...

Napsal: stř pro 16, 2009 18:11
od Dušan
Kurvy jedné ?luté .....

Napsal: stř pro 16, 2009 18:54
od g-lobby
Třeba chtějí jezdit stylově a Fiat tam prostě nedová?í... tak co mají dělat??? :lol: :lol: :lol:

Napsal: ned úno 28, 2010 8:23
od Dušan

Napsal: úte bře 02, 2010 8:46
od Pietro
Před dvěma lety jsem se rozhodoval jestli tuhle pandičku měl jsem super nabíkdu na diesel nebo putno...no a vyhrálo punto :-)

Napsal: úte bře 02, 2010 12:25
od pEvo
ja som chcel povodne pandu, ale frajerke sa nepaci a vyhralo punto :)

Nová Panda

Napsal: úte črc 19, 2011 12:55
od Honzus
První skici dle známých spy fotek, pokud takto Panda bude vypadat, je to super!

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: úte črc 19, 2011 13:27
od Jarous1
Souhlas, vypadá zajímavě, v posledním Quattroruote jsou identický skici. Jen je?tě pohlídat kvalitu v Pomiglianu...

Napsal: pát črc 22, 2011 19:06
od maty
ke kvalitě...
byl jsem se podívat ve francouzském závodě PSA ,vyrábějí Citroen DS,Peugeot 308/3008/5008,teda řeknu vám,jakou kvalitu kladou na linkách,před tím,ne? vůz opustí brány fabriky,tak to jsem neviděl ani ve ?kodě ani ve VW,vuz prochází min 4 kontrolama,kde se zkou?í funkčnost a hlavně visualní kontrola zda je v?e jak má být....
Docela by mě zajímalo jak to vypadá ve Fiatu nebo ALFA/Lancia,jestli taky tak důkladně visualně kontrolují kla?dý vůz,zda je v?e jak má být..

Napsal: úte srp 30, 2011 10:45
od Honzus
A je tu, skici nelhaly, super, co to je Up? ;-)

A ten interiér, klasa, myslím, ?e to je přesně tak, jak se měla panda vyvinout....

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: úte srp 30, 2011 13:38
od Jarous1
Hmm, vypadá moc hezky. :)

Napsal: úte srp 30, 2011 14:37
od Honzus

Napsal: úte srp 30, 2011 20:22
od Kriss
Perfektní, do města jak dělané. BUde to stylovka, takove tvary...fakt bezva.