Žárovky H4

Vše okolo elektropříslušenství, radia, světel, atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
g-lobby
Štamgast
Příspěvky: 677
Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-lobby »

Jirka píše:A co jsi čekal , mě to připadalo jak reklama na Osram :shock:
přesně... reklama se divím ?e tam nebyl nikde PP

a hlavně informace ?e se tam mají dávat ?árovky podle manuálu nebo podle "katalogu" je zcela objevná :roll: :idea: :idea: :idea:
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

Du?an píše:
Du?an píše:Nyní jsem na Primě dokoukal pořad AUTOSALON. Pří?tí sobotu 15.1.2011 mů?ete v tomto pořadu shlédnout příspěvek o auto?árovkách :roll:
Myslel jsem, ?e ty ?árovky v pořadu tro?ku víc rozeberou :cry:
cisto podla mna len reklamna kampan osramu....
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Dneska mi ode?la jedna H4 do křemíkového nebe. Vyměnil jsem preventivně pár - slou?ily věrně 24000 km. Zůstavám věrný značce Philips Extreme Power :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

Jarou? píše:Dneska mi ode?la jedna H4 do křemíkového nebe. Vyměnil jsem preventivně pár - slou?ily věrně 24000 km. Zůstavám věrný značce Philips Extreme Power :wink:
A to, ty marnotratníku, vyhodí? fungující ?árovku do popelnice? :P
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

JardaK. píše:
Jarou? píše:Dneska mi ode?la jedna H4 do křemíkového nebe. Vyměnil jsem preventivně pár - slou?ily věrně 24000 km. Zůstavám věrný značce Philips Extreme Power :wink:
A to, ty marnotratníku, vyhodí? fungující ?árovku do popelnice? :P
Urcite si ji Jarou? nechal jako najhadni.
Obrázek
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
Protoze ta druha vetsinou prdne behem tydne. Mam to z vlastni skusenosti.
Obrázek
g-lobby
Štamgast
Příspěvky: 677
Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-lobby »

Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
u?etří? mo?ná jedno zastavení a určitě jedno otevření kapoty :lol: 8)

teď vá?ně, existuje "model obnovy selhávajících jednotek" kde hromadná výměna je jasně dra??í ne? prostá individuální výměna. Vhodnou kombinací několika individuálních výměn s jednou hromadnou se minimalizují náklady. Bohu?el nevím jak vypadá statistika selhávání těchto ?árovek a tak nemů?u říct jak ta kombinace vypadá.

a teď úplně vá?ně, proto?e se jedná o zařízení, které bezprostředně neohro?uje provoz a počet je velmi malý, mů?eme si dovolit výměnu po poru?e :lol: 8) proto?e samotný výpočet systému obnovování by byl dra??í ne? samotná obnova :lol:
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Pepa B.
Profík
Příspěvky: 1090
Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa B. »

g-lobby píše:
Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
u?etří? mo?ná jedno zastavení a určitě jedno otevření kapoty :lol: 8)

teď vá?ně, existuje "model obnovy selhávajících jednotek" kde hromadná výměna je jasně dra??í ne? prostá individuální výměna. Vhodnou kombinací několika individuálních výměn s jednou hromadnou se minimalizují náklady. Bohu?el nevím jak vypadá statistika selhávání těchto ?árovek a tak nemů?u říct jak ta kombinace vypadá.

a teď úplně vá?ně, proto?e se jedná o zařízení, které bezprostředně neohro?uje provoz a počet je velmi malý, mů?eme si dovolit výměnu po poru?e :lol: 8) proto?e samotný výpočet systému obnovování by byl dra??í ne? samotná obnova :lol:
:lol: :lol: :lol:
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey

bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Teddy86 píše:
Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
Protoze ta druha vetsinou prdne behem tydne. Mam to z vlastni skusenosti.
Tak toto se mi nikdy nestalo. Navíc výměna ?árovky je zále?itost několika minut
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
pár důvodů:

1) stačí se podívat na stav vlákna té je?tě funkční ?árovky a i tomu největ?ímu technickému ignorantovi musí být jasné, ?e půjde do kytek vzápětí za tou první.

2) nefunční potkávací osvětlení vozidla na straně ke středu vozovky je závadou, kterou hodnotí vyhlá?ka jako technický stav vozidla nezpůsobilý k provozu na pozemních komunikacích ČR

3) já osobně vy?aduji bezvadný stav osvětlení vozu za v?ech okolností, tak?e v rámci prevence minimalizuji pravděpodobnost defektu ?árovky s končící ?ivotností - dlouletá zku?enost s umrtností obou H4 ve velmi krátké době po sobě

pro JarduK: ano, ?patná i dobrá H4 letěly svorně do popelnice - nevím, k čemu by mi byla ?árovka na pokraji ?ivotnosti a navíc jedna. V?dy vozím náhradní pár - novou sadu. :wink:

Závěrem snad jen zmínka o debilech, kteří nejsou schopni výměny osvětlení svépomocí nebo si toto zajistit v servise a úporně jezdí na jedno světlo a přisvěcují si mlhovkami :evil: Věřtě, ?e takových denně potkávám dost.

pro Du?ana: ty pova?uje? výměnu ?árovky za práci? :lol:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

g-lobby píše:
Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
u?etří? mo?ná jedno zastavení a určitě jedno otevření kapoty :lol: 8)

teď vá?ně, existuje "model obnovy selhávajících jednotek" kde hromadná výměna je jasně dra??í ne? prostá individuální výměna. Vhodnou kombinací několika individuálních výměn s jednou hromadnou se minimalizují náklady. Bohu?el nevím jak vypadá statistika selhávání těchto ?árovek a tak nemů?u říct jak ta kombinace vypadá.

a teď úplně vá?ně, proto?e se jedná o zařízení, které bezprostředně neohro?uje provoz a počet je velmi malý, mů?eme si dovolit výměnu po poru?e :lol: 8) proto?e samotný výpočet systému obnovování by byl dra??í ne? samotná obnova :lol:
..a teď zcela vá?ně - v tomto případě se jedná o poruchu zařízení, která bezprostředně ohro?uje provoz - né celku, ale ten na cestě :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Jarou? píše: 1) stačí se podívat na stav vlákna té je?tě funkční ?árovky a i tomu největ?ímu technickému ignorantovi musí být jasné, ?e půjde do kytek vzápětí za tou první.
Jsi dobrý, já bych stav vlákna nevyhodnotil. A bylo by mi líto vyhodit H4-ku (zvlá?? dra??í), kdy? by mohla třeba je?tě několik desítek hodin svítit.
Jarou? píše: 2) nefunční potkávací osvětlení vozidla na straně ke středu vozovky je závadou, kterou hodnotí vyhlá?ka jako technický stav vozidla nezpůsobilý k provozu na pozemních komunikacích ČR
K tomu bych řekl, ?e jsi o malinko vedle. Oprav si svůj výrok tak, ?e vypus? z věty slovo "potkávací". Tzn. ?e stav vozidla je nezpůsobilý, kdy? na straně ke středu vozovky je vozidlo NEOSVĚTLENO, tudí? nesvítí-li v případě praskunutí halogenu ani obrysové světlo
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

Já za sebe mohu říct, ?e jsem v?dycky měnil jenom tu ?árovku, která právě praskla podle logiky Du?ana, ?e proč bych vyhazoval funkční ?árovku? Údajná rozdílná svítivost nové a předchozí ?árovky je na diskusi a pravděpodobnost brzkého spálení zbylé ?árovky pro mě není rozhodující. K tomu musím připočítat to, ?e např. u mého předchozího Punta Classic 1,9 JTD byla výměna ?árovky fakirským kouskem spojeným s k.urvováním a pi.čováním!
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Pepa B.
Profík
Příspěvky: 1090
Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa B. »

JardaK. píše:Já za sebe mohu říct, ?e jsem v?dycky měnil jenom tu ?árovku, která právě praskla podle logiky Du?ana, ?e proč bych vyhazoval funkční ?árovku? Údajná rozdílná svítivost nové a předchozí ?árovky je na diskusi a pravděpodobnost brzkého spálení zbylé ?árovky pro mě není rozhodující. K tomu musím připočítat to, ?e např. u mého předchozího Punta Classic 1,9 JTD byla výměna ?árovky fakirským kouskem spojeným s k.urvováním a pi.čováním!
...a u? jsi měnil v Bravu? Já jo, a tě?ím se na pří?tě :lol: :lol: , neboj, ruce se ti tak do 14ti dnů zahojí 8)
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey

bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Odpovědět