Stránka 51 z 55

Napsal: čtv úno 02, 2012 19:06
od Jirka
Mám předehřívač (vodníka) s časovacíma hodinama, tak?e večer nastavím čas v kolik to má začít topit a ráno u? jdu do vyhřátého vozu s ohřátým motorem.
Jinak dálnici jezdim i ted v zimě za 5,2 i ve 4lidech a to jedu na povoleném limitu, spí?e 10km přes.

Napsal: čtv úno 02, 2012 19:40
od Macek
aha, říkal sem si ?e zrovna ty bys ten studený diesel netrápil tak dlouho jen na volnoběh ne? by se sám ohřál :)

Napsal: čtv úno 02, 2012 20:18
od tkupilik
Ohravat jakykoliv motor na volnobeh je ten nejlepsi moznej zpusob jak ho ohrat...

Napsal: čtv úno 02, 2012 20:41
od Zdenda
Jarou? píše:A za kolik by sis tak představoval? Teď v zimě, kdy? se ta chrochta zahřívá 150 km...
Jarou?i, to jsem se zas zasmál,u? se tě?ím, a? s tebou budu moct pokecat :D Zdenda

Napsal: čtv úno 02, 2012 20:41
od peta
Jirka píše:Tak já ted jezdim tak za 5,8.
Jinak před zimou 5,2.
No ,ale zase tak volnou nejezdim , neni den kdy bych ne?el alespon jednou přes 4tis.ot. a to je to po samejch okreskách.
Jinak si u?ívám toho , ?e je sucho a chladno to to jede jako blázen.
Jinak před zimou jsem dal nový palivový filtr po 30tis.km a to auto hodně o?ilo jak kdy? ho polije? ?ivou vodou, samozřejmě na to konto ?la nahoru spotřeba.
Jinak rozměr pneu. na zimu mám 185/65 R15.
Tak to jezdíme se stejnou spotřebou :lol: 25 km okresky do práce, pak přes celé město. A z kopce do kopce, tak?e 6-tku si to a? tak moc neu?ije. Tuhle jsem jel se svým bývalým MKII, nový majitel jezdí trochu ?etrněji ne? já (dojí?dí stejnou trasu jako jezdím já), tak?e průměr 4,3, já jezdil dlouhodobě za 4,6-4,8. Je fakt, ?e MKII je o 200kg lehčí, auto nemá DPF - tak?e ta 51kw verze v MKII se mi zdá ted ve srovnání s 66kW taková agilněj?í, motor lépe "zabere", ale je to dáno i odstupňováním pouze 5st převodovky. Na tu tra?, co jezdím, mi pocitově ta 51 jen s 5st převodovkou při?la na jízdu příjemněj?í. By? to točí trochu vět?í otáčky a je hlučněj?í, spotřeba je nejméně o 1-1,5 L men?í. Tak mne je?tě napadlo, jestli ten motor občas zbytečně netrápím na 6st a spotřeba naopak není vět?í ne? ve vy??ích otáčkách na 5st. Ale asi ne, kdy? Jirka jezdí za stejně :cry: . Ale přes 3000ot točím málokdy, jezdím svi?ně, ale se v?emi auty v podstatě stejně.... Nejsem ?etřílek a tu spotřebu neře?ím, spí? mi jen z principu vadí :oops: u tohoto obsahu. Pokud někdo jezdí za 4, pak to určitě nebude po okresních kotárech :-)

PS. Co má? za předehřev ? jeliko? auto mi stojí u baráku (v gará?i trůní něco jiného :lol: ), předehřev bych bral, ale jen elektrický

Napsal: čtv úno 02, 2012 21:24
od Jirka
Mám tam tohle:
http://www.autosip.cz/autosip/eshop/2-1 ... -D4W-S-12V

Jinak jak pí?e? tak kámo? má to star?í punto MK2 51kw a opravdu mu to v létě jezdi klidně za 4 litry.
Je pravda ,?e teda jezdí 50km jedna cesta a to po hlavním tahu tak?e dá za 5 a jenom to lechtá.

předehřev

Napsal: čtv úno 02, 2012 21:32
od peta
Díky za info. Je to určitě fajn, ale ta cena :cry: Mě by stačilo elektrické, abych ráno vyrazil ji? s teplým motorem. Díval jsem se na ceny, pohybují se kolem 5000,-. Samozřejmě ?e to neře?í vytápění kabiny jako nezávislé topení.

Re: Spotřeba

Napsal: sob lis 17, 2012 17:43
od motodědek
Ahoj hoši tak já se chci taky svěřit jak mě to žere.Mám 1.2ku.Jezdím převážně po okreskách mám najeto 60.000Km a moje spotřeba průměrná dle pp činí 5,5L/100Km.Moje eko jízda občas si ji zkusím když jedu do Trutnova pro benzín se 100metrovým převýšením činí neuvěřitelných 3,8-3,9L/100Km.Itáli jezdím každým rokem,najeto5000Km obsazení 3 osoby+pes,bagáž narovnaná až po střechu,a průměr činil 6.1L/100Km. Já jsem spokojen.

Re: Spotřeba

Napsal: pát lis 23, 2012 16:14
od jeník1
Zkouším kolik najedu na jednu plnou nádrž (45l). Zatím jsem vyjel necelou půlku nádrže, průměrná spotřeba 5,3 litru a najeto 450 km. Vypadá to slibně co?

Re: Spotřeba

Napsal: sob pro 01, 2012 16:59
od jeník1
jeník1 píše:Zkouším kolik najedu na jednu plnou nádrž (45l). Zatím jsem vyjel necelou půlku nádrže, průměrná spotřeba 5,3 litru a najeto 450 km. Vypadá to slibně co?
Tak jsem najel na jednu nádrž (45 litrů) asi 835 km včetně připočítaných 20 km z rezervy z PP. Rezerva mi ukazovala ještě 20 km, ale raději jsem tam z kanystru dolil benzín. Průměrná spotřeba podle PP byla 5,4 litru.

Re: Spotřeba

Napsal: pon pro 03, 2012 23:52
od Grande EVO
Ty jezdis hodne okresky co? :D

Spotreba paliva - 1,2 FIRE

Napsal: sob bře 23, 2013 18:17
od Tatranec
Zdravím Granďasov!

Povedal som si, že preverím správnosť údajov PP o spotrebe.
Metodika: natankovanie doplna až kým necvakne pištoľ, zápis km, vyjazdenie až na rezervu, znova natankovanie doplna, odčítanie objemu paliva a najazdených km - z toho výpočet.
Zopakované teraz v marci dvakrát.
Výsledok: 5,97 l/100 km
Dobré, nie?
Zánovné auto, iba 10 000 km, ráno mrazy,
dlhšie cesty 2+1 osoba plus bagáž v kufri,
krátke cesty v meste, studené štarty, kúrenie,
zimné pneu Dunlop Wintersport 175 / 65 R 15.
Olej Selenia menený po prvých 8 000 km, i keď fiat nič také nepredpisuje.
Ďakujem za rady na tomto fóre - "točit, nešetřit!".
Fakt to funguje. Motor si "sadol" , ide ako smotana.
V lete čakám ešte lepší výsledok.
Ciao!
Tatranec, P 2012 1,2 FIRE, 3 dv. , colore bianco

Re: Spotřeba benzínu nebo nafty

Napsal: ned bře 31, 2013 19:44
od g-lobby
zdravím všechny, mám další problém před několika týdny mi skokově vzrostla spotřeba jak na benzín tak na plyn zhruba o 1,5 literu, PP nic neukazoval a nesvítí ani žádná kontrolka, stalo se tak po výměně tepelného čidla, pneu jsou nahuštěné správně, nevíte čím by to mohlo být?

Re: Spotřeba benzínu nebo nafty

Napsal: ned bře 31, 2013 20:48
od 1nekros1
tepelneho cidla coho?

Re: Spotřeba benzínu nebo nafty

Napsal: ned bře 31, 2013 21:26
od g-lobby
na LPG ale spotřeba vzrostla i u benzinu