Stránka 5 z 7

Napsal: pát čer 22, 2012 13:23
od Mara87
1nekros1 píše:pre tych co sa boja mat dojazdove koleso.
ja ho mam aj som ho skusal auto ide uplne normalne. a to som tam mal 3x 17palcove a 1x dojazdove. stale ho nosim v kufri pretoze mam LPG.

dojazdove koleso stoji 15-20eur s druhej ruky.

mara87 neviem ale najskor nenasadis tie 14stky vpredu na miesto pretoze ti tam bude zavadzat brzdovy strmen. ja som musel na sporta trochu modifikovat aj moje 15stky co mam na zimu.
Tak to ja JSEM V OKOLÍ bRNA TAKOVOU DOBROU CENU NENA?EL.

Napsal: pát čer 22, 2012 15:51
od 1nekros1
no ja som nasiel aj za menej ale co uz ked ju mam inak presne tuto istu mam http://auto.bazos.sk/inzerat/15638256/d ... 100-15.php

Napsal: čtv črc 19, 2012 17:16
od Zdeno412
mám tie? iba ten kompresor, a u? som ho raz aj musel pou?i? a je to paráda.. striekne? lep.. potom trocha vzduchu, prejde? asi 20metrov nech sa to v?ade rozleje a následne dovúka? koleso na normálny tlak.. a ked bude? ma? čas zbehnú? do servisu tam ti to kuknú a zalepia poriadne... a v?etko je vybavené :)

Napsal: čtv črc 19, 2012 18:22
od jeník1
Zdeno412 píše:mám tie? iba ten kompresor, a u? som ho raz aj musel pou?i? a je to paráda.. striekne? lep.. potom trocha vzduchu, prejde? asi 20metrov nech sa to v?ade rozleje a následne dovúka? koleso na normálny tlak.. a ked bude? ma? čas zbehnú? do servisu tam ti to kuknú a zalepia poriadne... a v?etko je vybavené :)
Ov?em kdy najede? jako já na ostrou hranu po frézování vozovky a rozřízne ti bočnici je ti kompresor na nic.

Napsal: čtv črc 19, 2012 18:32
od Zdeno412
jeník1 píše:
Zdeno412 píše:mám tie? iba ten kompresor, a u? som ho raz aj musel pou?i? a je to paráda.. striekne? lep.. potom trocha vzduchu, prejde? asi 20metrov nech sa to v?ade rozleje a následne dovúka? koleso na normálny tlak.. a ked bude? ma? čas zbehnú? do servisu tam ti to kuknú a zalepia poriadne... a v?etko je vybavené :)
Ov?em kdy najede? jako já na ostrou hranu po frézování vozovky a rozřízne ti bočnici je ti kompresor na nic.
tak to má? zase pravdu... je to ?a?ké sa rozhodnú? ?e čo si zvoli?..

Re:

Napsal: čtv pro 27, 2012 9:29
od jeník1
Kdyby jste někdo sháněl dojezdové kolo na GP, tak ho mají na:
http://www.prima-disky.cz/index.php?rou ... uct_id=496

Re: Rezervní kolo

Napsal: čtv pro 27, 2012 12:09
od 1nekros1

Re: Rezerva vs. súprava s kompresorom

Napsal: pát pro 28, 2012 14:04
od Tatranec
[quote="Zdeno412"][quote="jeník1"][quote="Zdeno412"]mám tie? iba ten kompresor, a u? som ho raz aj musel pou?i? a je to paráda.. striekne? lep.. potom trocha vzduchu, prejde? asi 20metrov nech sa to v?ade rozleje a následne dovúka? koleso na normálny tlak.. a ked bude? ma? čas zbehnú? do servisu tam ti to kuknú a zalepia poriadne... a v?etko je vybavené :)[/quote]

Ov?em kdy najede? jako já na ostrou hranu po frézování vozovky a rozřízne ti bočnici je ti kompresor na nic.[/quote]

tak to má? zase pravdu... je to ?a?ké sa rozhodnú? ?e čo si zvoli?..[/quote]

K modelu Punto 2012 sa teraz dá objednať plnohodnotné rezervné koleso za 50 eúr. Oplatí sa, veď len plechový disk stojí pomaly toľko..., + pneumatika.
Odporúčam každému, čo plánuje kúpu GP.

Tatranec, Punto 2012. 1,2 3d, biele

Re: Rezerva vs. súprava s kompresorom

Napsal: pát pro 28, 2012 16:21
od jeník1
No, rezervu mám v obalu a vozím jí pouze na delší cesty třeba do Rakouska apod. Jízda bez rezervy je svižnější, vypozoroval jsem to při dlouhodobém používání. Přeci jenom těch 25 kg není málo.

Re: Rezerva vs. súprava s kompresorom

Napsal: pát pro 28, 2012 18:40
od Jarouš
jeník1 píše:No, rezervu mám v obalu a vozím jí pouze na delší cesty třeba do Rakouska apod. Jízda bez rezervy je svižnější, vypozoroval jsem to při dlouhodobém používání. Přeci jenom těch 25 kg není málo.
A plnou vs. prázdnou nádrž poznáš taky? :D

Re: Rezervní kolo

Napsal: pát pro 28, 2012 18:50
od Zdenda
Proto vozím v Abarthu, jenom tu sadu na opravu aby mi to jelo :D

Re: Rezervní kolo

Napsal: pát pro 28, 2012 20:04
od Jarouš
Zdenda píše:Proto vozím v Abarthu, jenom tu sadu na opravu aby mi to jelo :D
Vyhoď i zadní sedačky, pro jistotu. Jinak to bude pořád líná lemra... :D srry za off

Re: Rezerva vs. súprava s kompresorom

Napsal: ned pro 30, 2012 12:16
od Zdeno412
Jarouš píše:
jeník1 píše:No, rezervu mám v obalu a vozím jí pouze na delší cesty třeba do Rakouska apod. Jízda bez rezervy je svižnější, vypozoroval jsem to při dlouhodobém používání. Přeci jenom těch 25 kg není málo.
A plnou vs. prázdnou nádrž poznáš taky? :D
:D :D :D čo ja viem ako nemám rezervu v kufri ale ked idem na nákupy, na zemiaky a tak, a ked tam náhadžem do kufra 25kg vrecko tak ako nič v zlom ale necítim niaku zmenu...25kg je dosť malá váha nato aby si to cítil... aspoň teda môj názor..

Re: Rezervní kolo

Napsal: pát bře 22, 2013 20:00
od jeník1
Mám dotaz. Měnil tady někdo ten plast v kufru, kde je sada na opravu pneu, za plast pro rezervní kolo? Stojí 700 korun s DPH. Nezdá se mi, že by to šlo tak jednoduše. Vyndat plast původní, dát tam rezervu, do ní ten plast, utáhnout šroubem a hotovo. Ale jestli to tak je, bude to dobrý.

Re: Rezervní kolo

Napsal: sob bře 23, 2013 16:55
od jeník1
jeník1 píše:Mám dotaz. Měnil tady někdo ten plast v kufru, kde je sada na opravu pneu, za plast pro rezervní kolo? Stojí 700 korun s DPH. Nezdá se mi, že by to šlo tak jednoduše. Vyndat plast původní, dát tam rezervu, do ní ten plast, utáhnout šroubem a hotovo. Ale jestli to tak je, bude to dobrý.

Tak už jsem to vyřešil. Stačí tam dát plnohodnotné kolo o rozměrech 175/65/R15, ale prohlubní v ocelovém ráfku dolů. Pak vzít asi 15 cm dlouhý šroub o průměru 8 mm, dát pod hlavu velkou podložku, prostrčit středovou dírou v ráfku a dole v "jámě" zašroubovat. Na to stačí dát koberec a je to rovný jako rovina u Kolína :) Žádný plast nekupovat.