Stránka 1 z 7

Rezervní kolo

Napsal: úte bře 04, 2008 18:15
od sword2
zaujíma ma ako ste rie?ili rezervu v GP výbava sport, ?tandartne je tam len kompresor a sada na lepenie a to mi nepríde ako rie?enie, tak ma zaujíma ako sa to dá nahradi??

Re: rezerva vo verzii GP sport

Napsal: úte bře 04, 2008 18:50
od Pepa B.
..myslím, ?e jsem mluvil s Carlosem, který má taky Sporta a ten si koupil ocelovej disk a obul to na 185/65/15 a hodil to do rezervy..

Napsal: úte bře 04, 2008 18:53
od Dušan
V?dy jsem měl rezervu.
Je to se sadou na opravu a kompresorem tak hrozné :?:
Jak dlouho ta oprava trvá :?:

Napsal: úte bře 04, 2008 19:18
od libor
Mám taky kompresor a lepicí sadu a taky uva?uju o nějaké rezervě a zvedáku.Nedovedu si představit ?e bych někde tu gumu prorazil to by bylo tak na odtahovku.

Napsal: úte bře 04, 2008 19:35
od Mira
libor píše:Mám taky kompresor a lepicí sadu a taky uva?uju o nějaké rezervě a zvedáku.Nedovedu si představit ?e bych někde tu gumu prorazil to by bylo tak na odtahovku.
Mám taky kompresor v GP a nevím proč z toho mít strach. Kdy jsi měl naposledy defekt? Jinak zkou?el jsem výkon toho kompresoru a tlakuje fakt dobře.

Napsal: úte bře 04, 2008 19:57
od sword2
no práve ?e dnes som rie?il defekt na man?elkinej Mazde :D inak bol som potom vo Fiate a pýtal som sa na rie?enie údajne sa tam pneumatika nezmestí čo je samozrejme blbos? podža jedného prispievateža na auto.cz sa tam zmestí 15´a pneu 195/55 R 15 a vraj je to akurát čo som sa ale nedozvedel aspoň zatiaž je to či je to len tak volne polo?ené(a je to za jazdy poču? hýba? sa) alebo je to nejak prichitené.Inak vraj ked opravíte defekt tým sprejom s kompresorom tak sa moc pneuservisom nechce takú gumu opravova?(teda doslovne mi bolo povedané ?e sa to nedá opravi? po aplikácii toho spreju).

Napsal: úte bře 04, 2008 20:25
od libor
Mira píše:
libor píše:Mám taky kompresor a lepicí sadu a taky uva?uju o nějaké rezervě a zvedáku.Nedovedu si představit ?e bych někde tu gumu prorazil to by bylo tak na odtahovku.
Mám taky kompresor v GP a nevím proč z toho mít strach. Kdy jsi měl naposledy defekt? Jinak zkou?el jsem výkon toho kompresoru a tlakuje fakt dobře.
jedno jsem se míjel na uzké uličce s jedním autem a najel jsem do trávy a tam trčel kus ?eleza a gumu jsem z boku rostrhnul.Bylo to na?těstí s bravem kde rezerva byla a mohl jsem kolo vyměnit kdyby to bylo s Gp tak bych tam stál asi je?tě teď proto?e ani lepící sada ani kompresor by mi nepomohli.To lepení zalepí taky jen díru do nějaké velikosti

Napsal: úte bře 04, 2008 21:59
od carlos
normalne po brne tam vozim jen tu sadu. kdyz jedu nekam na delsi cestu tak sem si koupil ve fiatu original plato se zvedakem, klicem a pod. a davam to tam spolu se zimnim 15" kolem. prece jen shanet treba ve svycarsku odtahovku a novy kolo by nebylo moc prijemny...a ani levny. lepici sadu sem zatim nepouzil, pichnul sem jednou a to sem to jen kompresorem dofoukl a dojel do servisu.

Napsal: stř bře 05, 2008 8:08
od libor
carlos píše:normalne po brne tam vozim jen tu sadu. kdyz jedu nekam na delsi cestu tak sem si koupil ve fiatu original plato se zvedakem, klicem a pod. a davam to tam spolu se zimnim 15" kolem. prece jen shanet treba ve svycarsku odtahovku a novy kolo by nebylo moc prijemny...a ani levny. lepici sadu sem zatim nepouzil, pichnul sem jednou a to sem to jen kompresorem dofoukl a dojel do servisu.
Kolik jsi dal za to plato?Bavili jsme se o tom v Ostravě ale u? si přesně nevzpomínám kolik to bylo.

Napsal: stř bře 05, 2008 16:20
od carlos
libor píše:
carlos píše:normalne po brne tam vozim jen tu sadu. kdyz jedu nekam na delsi cestu tak sem si koupil ve fiatu original plato se zvedakem, klicem a pod. a davam to tam spolu se zimnim 15" kolem. prece jen shanet treba ve svycarsku odtahovku a novy kolo by nebylo moc prijemny...a ani levny. lepici sadu sem zatim nepouzil, pichnul sem jednou a to sem to jen kompresorem dofoukl a dojel do servisu.
Kolik jsi dal za to plato?Bavili jsme se o tom v Ostravě ale u? si přesně nevzpomínám kolik to bylo.
jo tak to ja uz taky ne

Napsal: stř bře 05, 2008 16:24
od libor
carlos píše:
libor píše:
carlos píše:normalne po brne tam vozim jen tu sadu. kdyz jedu nekam na delsi cestu tak sem si koupil ve fiatu original plato se zvedakem, klicem a pod. a davam to tam spolu se zimnim 15" kolem. prece jen shanet treba ve svycarsku odtahovku a novy kolo by nebylo moc prijemny...a ani levny. lepici sadu sem zatim nepouzil, pichnul sem jednou a to sem to jen kompresorem dofoukl a dojel do servisu.
Kolik jsi dal za to plato?Bavili jsme se o tom v Ostravě ale u? si přesně nevzpomínám kolik to bylo.
jo tak to ja uz taky ne
myslím si ?e jsi říkal něco kolem dvou tisíc

Napsal: ned bře 23, 2008 18:31
od libor
Nevíte někdo jakou má nosnost zvedák v GP?

Napsal: ned bře 23, 2008 19:18
od Pepa B.
libor píše:Nevíte někdo jakou má nosnost zvedák v GP?
mizernou :? , mám lehčí auto ne? ty a při zvedání se pěkně kroutí, nemám v něj důvěru :evil:

Napsal: ned bře 23, 2008 19:25
od libor
Pepa B. píše:
libor píše:Nevíte někdo jakou má nosnost zvedák v GP?
mizernou :? , mám lehčí auto ne? ty a při zvedání se pěkně kroutí, nemám v něj důvěru :evil:
Já jsem viděl na netu asi tři druhy do 800kg do 1000 a do 1500kg tak nevím pro který se rozhodnout ale po tom co pí?e? tak asi varianta č.3

Napsal: ned bře 23, 2008 19:27
od Pepa B.
libor píše:
Pepa B. píše:
libor píše:Nevíte někdo jakou má nosnost zvedák v GP?
mizernou :? , mám lehčí auto ne? ty a při zvedání se pěkně kroutí, nemám v něj důvěru :evil:
Já jsem viděl na netu asi tři druhy do 800kg do 1000 a do 1500kg tak nevím pro který se rozhodnout ale po tom co pí?e? tak asi varianta č.3
pokud jsou v?echny origo na GP, volil bych 1000kg, to bude stačit