Pepo, mám od počátku gumové roho?e, ale tvar by měl být stejný, tak?e pokud nebude zítra blbě, skočím do gará?e, změřím jejich délku a dám vědět, ju?Pepa B. píše:JardoK, ostatní Bravíčkáři, mám dotaz. Nechal jsem si dělat koberce a přijdou mi krátké, mám na mysli ty přední. Mrkněte prosím na obrázek, tedy pokud textilní koberce máte, je to správný tvar? Pokud ano (jako?e asi ano, to u? jsem si googloval ), jakou máte délku předních koberců? Moc díky...
Fiat Bravo
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jardo, díky, u? nemusí? - stavil jsem se dnes do Fiatu a porovnal to - jasně ?e jsou krátké, v pondělí to budu ře?it..JardaK. píše:Pepo, mám od počátku gumové roho?e, ale tvar by měl být stejný, tak?e pokud nebude zítra blbě, skočím do gará?e, změřím jejich délku a dám vědět, ju?Pepa B. píše:JardoK, ostatní Bravíčkáři, mám dotaz. Nechal jsem si dělat koberce a přijdou mi krátké, mám na mysli ty přední. Mrkněte prosím na obrázek, tedy pokud textilní koberce máte, je to správný tvar? Pokud ano (jako?e asi ano, to u? jsem si googloval ), jakou máte délku předních koberců? Moc díky...
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Vidí?, já si nestačil Tvou poznámku přečíst a v gará?ích jsem dneska byl - největ?í délka je 67 cm, na prvním uskočení je délka 64 cm a úplně vlevo (u prostoru pro levou nohu na podběhu) je 46 cm. ?ířka roho?e je 46 cm. Chápu, ?e teď u? Ti je to asi k hovnu, ale třeba bude mít podobný problém je?tě nějaký jiný bravičkář!Pepa B. píše:Jardo, díky, u? nemusí? - stavil jsem se dnes do Fiatu a porovnal to - jasně ?e jsou krátké, v pondělí to budu ře?it..
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
i přesto díky za ochotu !JardaK. píše:Vidí?, já si nestačil Tvou poznámku přečíst a v gará?ích jsem dneska byl - největ?í délka je 67 cm, na prvním uskočení je délka 64 cm a úplně vlevo (u prostoru pro levou nohu na podběhu) je 46 cm. ?ířka roho?e je 46 cm. Chápu, ?e teď u? Ti je to asi k hovnu, ale třeba bude mít podobný problém je?tě nějaký jiný bravičkář!Pepa B. píše:Jardo, díky, u? nemusí? - stavil jsem se dnes do Fiatu a porovnal to - jasně ?e jsou krátké, v pondělí to budu ře?it..
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Včera jsem absolvoval garanční prohlídku po 3 letech (najeto 78 000km). Upozornili mě na to, ?e brzdy odejdou do 5-10tkm. Jinak bylo v?e v pořádku. Provedena výměna oleje a filtru, seřízení světel, kontrola AKU a dobíjení (po třech letech funkční na 78%) a servis Po 3 letech (mají na to nějakou tabulku normohodin). Suma sumárum 3900,- . (kde jsou ty časy, kdy do GP stačilo 2,5 litru oleje, teď leju 5 litrů )
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Za tu cenu má? ale o třídu vět?í 105k bezpečné a pohodlné auto s kotoučema na v?ech kolech, ?estikvaltem, vymakanou palubovkou, osvětlením zadních sedadel, přisvěcováním do zatáček s obrovským kufrem se servisním intervalem 35 tis. km a spotřebou 5l/100!Pepa B. píše:Včera jsem absolvoval garanční prohlídku po 3 letech (najeto 78 000km). Upozornili mě na to, ?e brzdy odejdou do 5-10tkm. Jinak bylo v?e v pořádku. Provedena výměna oleje a filtru, seřízení světel, kontrola AKU a dobíjení (po třech letech funkční na 78%) a servis Po 3 letech (mají na to nějakou tabulku normohodin). Suma sumárum 3900,- . (kde jsou ty časy, kdy do GP stačilo 2,5 litru oleje, teď leju 5 litrů )
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
-
- Štamgast
- Příspěvky: 332
- Registrován: čtv bře 29, 2007 17:33
- Bydliště: Stupava - SK
- Kontaktovat uživatele:
Nazdar Bravisti, ja som dneska prekročil 30.000km (po 10mesiacoch od kúpy), pred tisíckou som absolvoval u? výmenu oleja a filtrov - resp. olejom sa to po tých km snád u? ani nedalo nazva?. Dal?ie intervali na olej som skrátil na 20tis. Za servis som im tam nechal 140éčiek. Mám taký pocit ?e s novým olejom sa mierne zní?ila spotreba nafty. Reklamoval som len jednu takú drobnos? - páčku smeroviek, - pri mínusových teplotách nedr?í v aretačnej polohe - ale a? tak ma to neserie auto chodí z gará?e do gará?e. Tak?e servis objednal prepínač smeroviek, ktorý vymenia a bude to v poho. Ináč do toho len lejem naftu a vodu do ostrekovača. Zatial spokojno?.
Ale je pravda, ?e oproti GP je rozdiel v mno?stve oleja čo sa do toho leje.
Ale je pravda, ?e oproti GP je rozdiel v mno?stve oleja čo sa do toho leje.
Bravo 1,6 MultiJet, 105 sivých koníkov, Dynamic, Sivá digital- perle?ová
Opel Corsa C, 1,0 12v
odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure
Opel Corsa C, 1,0 12v
odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure
Popo, já mám najeto něco přes 26 tis. km (auto mám od 29.4.2010) a u? čekám jenom na peníze ze stavebního spoření, a? se mů?u taky objednat na výměnu oleje - v?ichni mi radí, a? měním dřív a já s nimi souhlasím! Věřím, ?e Selenia je nejlep?í (kdy? věřím italskému autu, věřím i italskému oleji), tak si holt tro?ku připlatím. Ni??í spotřebu nafty mám u? teď, předpokládám, ?e po výměně oleje se to je?tě zlep?í. V Bravu funguje bez problémů naprosto v?echno, akorát jednu věc budu muset v servisu reklamovat - v teplém počasí při projí?dění pravotočivé zatáčky z kopce mi něco lehce drhne od levého kola. Přepínač směrovek je OK a hodně si pochvaluju (a vyu?ívám) pětiblik. Kdy? pak jedu v jiném autě, nadávám, proto?e zapomínám, ?e brnknutím do páčky dotyčného auta blikne směrovka pouze jednou!popo píše:Nazdar Bravisti, ja som dneska prekročil 30.000km (po 10mesiacoch od kúpy), pred tisíckou som absolvoval u? výmenu oleja a filtrov - resp. olejom sa to po tých km snád u? ani nedalo nazva?. Dal?ie intervali na olej som skrátil na 20tis. Za servis som im tam nechal 140éčiek. Mám taký pocit ?e s novým olejom sa mierne zní?ila spotreba nafty. Reklamoval som len jednu takú drobnos? - páčku smeroviek, - pri mínusových teplotách nedr?í v aretačnej polohe - ale a? tak ma to neserie auto chodí z gará?e do gará?e. Tak?e servis objednal prepínač smeroviek, ktorý vymenia a bude to v poho. Ináč do toho len lejem naftu a vodu do ostrekovača. Zatial spokojno?.
Ale je pravda, ?e oproti GP je rozdiel v mno?stve oleja čo sa do toho leje.
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Spotřeba oleje
Dnes jsem dolil po absolvování 26,5 tis. km litr Selenie do motoru, proto?e na tyčce u? nebyla skoro ?ádná mastnota. Je?tě jsem olej za ?ivot Brava neměnil (interval je 35 tis. km), tak?e se pouze ptám - je spotřeba oleje zhruba 1 l/30 tis. km u nového naftového motoru normální?
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Tak ta spotřeba oleje je normální, ani se nemu?e? divit ?e to nějaký vzalo.
S tímhle nájezdem KM u? ta kvalita oleje je mizerná a je dokázáno ?e čím víc ztrácí olej na kvalitě tím více ho motor spotřebovává.
Jinak bejt tebou tak kilometrový proběh oleje bych zkrátil na polovinu, ty dlouhé výměny jsou jen marketingový tah.
Důsledky dlouhého proběhu oleje se začnou projevovat a? tak po 100tis. km třeba opotřebením vačky nebo turba, u těch dlouhých výměn taky zále?í jak se vozidlo pou?ívá ,jestli krátké jízdy nebo del?í,jinak volba je na tobě.
S tímhle nájezdem KM u? ta kvalita oleje je mizerná a je dokázáno ?e čím víc ztrácí olej na kvalitě tím více ho motor spotřebovává.
Jinak bejt tebou tak kilometrový proběh oleje bych zkrátil na polovinu, ty dlouhé výměny jsou jen marketingový tah.
Důsledky dlouhého proběhu oleje se začnou projevovat a? tak po 100tis. km třeba opotřebením vačky nebo turba, u těch dlouhých výměn taky zále?í jak se vozidlo pou?ívá ,jestli krátké jízdy nebo del?í,jinak volba je na tobě.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Dík za odpověď. S tou výměnou jsem na vá?kách. Je mi jasné, ?e dřívěj?í výměnou oleje nic nezkazím, ale na druhou stranu si říkám, ?e přece není mo?né, aby přímo v manuálu k autu psali, ?e interval výměny je 35 tis. km a byl to jen marketingový tah! Auto se u?ivateli hodnotí i po uplynutí záruky a ujetí např. 100 tis. km a pokud pak motor půjde do kytek, tě?ce to po?kozuje výrobce a dotyčný si pak klidně koupí auto jiné značky s men?ím deklarovaným servisním intervalem. To by nějaký výrobce riskoval? Proto nevěřím tomu, ?e by ve Fiatu schválně uváděli del?í interval výměny, ne? motor snese, jen proto, ?e je výrobci jedno, co se děje po uplynutí záruky. V této chvíli by mě proto zajímala fakta - je tady u?ivatel, který dodr?oval intervaly výměn přesně podle instrukcí výrobce, pou?íval předepsané náplně a filtry a po 100 tis. km mu ode?el motor (vačky, turbo) kvůli ztráty mazacích vlastností oleje? Pokud tady takový není, beru to jenom jako akademickou diskusi!Jirka píše:Tak ta spotřeba oleje je normální, ani se nemu?e? divit ?e to nějaký vzalo.
S tímhle nájezdem KM u? ta kvalita oleje je mizerná a je dokázáno ?e čím víc ztrácí olej na kvalitě tím více ho motor spotřebovává.
Jinak bejt tebou tak kilometrový proběh oleje bych zkrátil na polovinu, ty dlouhé výměny jsou jen marketingový tah.
Důsledky dlouhého proběhu oleje se začnou projevovat a? tak po 100tis. km třeba opotřebením vačky nebo turba, u těch dlouhých výměn taky zále?í jak se vozidlo pou?ívá ,jestli krátké jízdy nebo del?í,jinak volba je na tobě.
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
-
- Štamgast
- Příspěvky: 332
- Registrován: čtv bře 29, 2007 17:33
- Bydliště: Stupava - SK
- Kontaktovat uživatele:
JardaK: ja ked som nedávno menil olej pri 29tiskm tak som mal tie? olej na tyčke ktorá merá olej na jej spodnej časti - tej splo?tenej časti. Preto som u? ani nečakal na presne tých 30tiskm. V servise sa ma pýtali, ?e aké chcem nastavi? servisné intervali, či 20 alebo 30 tis ale viacej mi odporúčal tých 20tis. Presne ako ty som reagoval na to ?e v kni?ke k autu je uvádzaných 30 resp 35tis km na výmenu oleja. Odpoved bola, ?e áno je to tak uvádzané, ale ?e je to presne ten marketing, lebo aj ostatné značky áut to tak robia. Tam sa toti? zjavne počíta stým, ?e za tých 35tiskm doleje? mo?no ten 1 -1,5 oleja, čím asi defakto predl?i? ?ivotnos? olejovej náplne na tých 35tiskm. Osobne som zvolil výmenu oleja po 20tiskm, tak ako som u? písal, lebo sa mi zdá by? tých 30-35tiskm vela, lebo tam nejde ?iadny longlife olej a myslím ?e ked budem olej meni? skôr tak to auto neublí?i ale práve naopak predĺ?í jeho ?ivotnos?. Na GP som tie? menil olej pri 20tis i ked bolo uvádzaných 30tis. Ale v konečnom dôsledku to autu aj tak nepomohlo, lebo po troch rokoch mi ho pri čelnom náraze zru?ila Kia Sorento.
Bravo 1,6 MultiJet, 105 sivých koníkov, Dynamic, Sivá digital- perle?ová
Opel Corsa C, 1,0 12v
odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure
Opel Corsa C, 1,0 12v
odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure
No vidí? a mi ve Fiatu v Havířově říkali, a? přijedu, kdy? budu mít najeto 35 tis. km nebo po roce je?dění. Proč by sami sobě ubírali peníze tím, ?e přijedu v del?ích časových intervalech na servis, za který platím? Doufám, ?e tu teď nikdo neřekne, ?e to je proto, ?e se tě?í na výměnu do.kur.veného turba za 30 tis. Kč, na kterém vydělají mnohem víc, ne? na výměně oleje s filtry!popo píše:JardaK: ja ked som nedávno menil olej pri 29tiskm tak som mal tie? olej na tyčke ktorá merá olej na jej spodnej časti - tej splo?tenej časti. Preto som u? ani nečakal na presne tých 30tiskm. V servise sa ma pýtali, ?e aké chcem nastavi? servisné intervali, či 20 alebo 30 tis ale viacej mi odporúčal tých 20tis. Presne ako ty som reagoval na to ?e v kni?ke k autu je uvádzaných 30 resp 35tis km na výmenu oleja. Odpoved bola, ?e áno je to tak uvádzané, ale ?e je to presne ten marketing, lebo aj ostatné značky áut to tak robia. Tam sa toti? zjavne počíta stým, ?e za tých 35tiskm doleje? mo?no ten 1 -1,5 oleja, čím asi defakto predl?i? ?ivotnos? olejovej náplne na tých 35tiskm. Osobne som zvolil výmenu oleja po 20tiskm, tak ako som u? písal, lebo sa mi zdá by? tých 30-35tiskm vela, lebo tam nejde ?iadny longlife olej a myslím ?e ked budem olej meni? skôr tak to auto neublí?i ale práve naopak predĺ?í jeho ?ivotnos?. Na GP som tie? menil olej pri 20tis i ked bolo uvádzaných 30tis. Ale v konečnom dôsledku to autu aj tak nepomohlo, lebo po troch rokoch mi ho pri čelnom náraze zru?ila Kia Sorento.
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Jardo, tady není o čem akademicky ani jinak diskutovat. 35 tisíc km nechá v naftovém motoru (a vlastně v jakémkoliv) jen barbar. Tečka. Pokud má? to auto rád, tak s tím mazej na servis hned zítra a nechej si změnit servisní interval na 20 tisíc. Ano, vím, ?e 4-5 litrů Selenie není zadarmo, ale ber ty vy??ích servisní nároky dieselových motorů jako daň za ni??í spotřebuJardaK. píše:Dík za odpověď. S tou výměnou jsem na vá?kách. Je mi jasné, ?e dřívěj?í výměnou oleje nic nezkazím, ale na druhou stranu si říkám, ?e přece není mo?né, aby přímo v manuálu k autu psali, ?e interval výměny je 35 tis. km a byl to jen marketingový tah! Auto se u?ivateli hodnotí i po uplynutí záruky a ujetí např. 100 tis. km a pokud pak motor půjde do kytek, tě?ce to po?kozuje výrobce a dotyčný si pak klidně koupí auto jiné značky s men?ím deklarovaným servisním intervalem. To by nějaký výrobce riskoval? Proto nevěřím tomu, ?e by ve Fiatu schválně uváděli del?í interval výměny, ne? motor snese, jen proto, ?e je výrobci jedno, co se děje po uplynutí záruky. V této chvíli by mě proto zajímala fakta - je tady u?ivatel, který dodr?oval intervaly výměn přesně podle instrukcí výrobce, pou?íval předepsané náplně a filtry a po 100 tis. km mu ode?el motor (vačky, turbo) kvůli ztráty mazacích vlastností oleje? Pokud tady takový není, beru to jenom jako akademickou diskusi!Jirka píše:Tak ta spotřeba oleje je normální, ani se nemu?e? divit ?e to nějaký vzalo.
S tímhle nájezdem KM u? ta kvalita oleje je mizerná a je dokázáno ?e čím víc ztrácí olej na kvalitě tím více ho motor spotřebovává.
Jinak bejt tebou tak kilometrový proběh oleje bych zkrátil na polovinu, ty dlouhé výměny jsou jen marketingový tah.
Důsledky dlouhého proběhu oleje se začnou projevovat a? tak po 100tis. km třeba opotřebením vačky nebo turba, u těch dlouhých výměn taky zále?í jak se vozidlo pou?ívá ,jestli krátké jízdy nebo del?í,jinak volba je na tobě.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV