Fiat Bravo

Témata týkající se ostatních modelů značky Fiat

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
gawry
Profík
Příspěvky: 1174
Registrován: ned dub 08, 2007 17:57
Bydliště: Čáslav, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gawry »

ObrázekDynamic 1,2 65k 5D Magnetico Blue
ironlionzion
Štamgast
Příspěvky: 501
Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
Bydliště: Zlín, CZ

Jak jsem se byl BRAVEM projet ...

Příspěvek od ironlionzion »

Pár postřehů:

1 - Vzhled exteriéru
Velký, robustný, pořádný kus auta, mezi konkurenty (Golf, Focus, Astra, Octavia) nejcharizmatičtěj?í a nejemotivněj?í vzhled. Zujme, osloví je prostě krásný. Osobně se mi líbí ze zadu nejvíc, není to Alfa ale duchem jí má blízko.

Oproti Bravu působí podle mě GP harmoničtěj?ím dojmem a jeho design je dota?eněj?í. GP působí víc dynamicky a sportovně, BRAVO usedleji, rodinněji.

2 - Nesednutí
Dýchne na vás kvalita, to je první dojem, kvalita měkých plastů dává moc dobrý dojem, povrchová úprava (textura kevlaru, potahy sedadel i stropu, ...) vynikající, chromované doplňky, sportovně vyhlí?ející hluboko zapu?těné budíky, velký a dobře čitelný displej PP. Design přístrojové desky je taky příjemný, hlavně natočení středového panelu na řidiče je dobrý nápad.

Kdy? pustíte rádio, ozve se velmi dobrý zvuk, kvalitní basy. Volant bohu?el neměl ko?ený potah a výstupky jsou na něm men?í ne? v GP, také neměl dálkové ovládání rádia ale jinak je stejný jak v GP.

Kufr obrovský, oproti GP nejcitelněj?í rozdíl co se týče prostoru. Jinak hodnotím vnitřní prostor oproti GP jako zhruba stejně velký. Na zadních sedadlech také.

BRAVO je o třídu vět?í auto ne? GP, co? ale není cítit ani tak v prostornosti jako v kvalitě pou?itých materiálů uvnitř, tady GP svými tvrdými plasty ztrácí Subjektivně mi ale GP víc padlo do ruky, jako řidič jsem tomu autu blí?, design interiíru v GP jakoby vtahoval do jízdy, naopak u BRAVA je to posezení na úrovni, krásné, luxusní ale mírně odta?itěj?í.

3 - Jízda
Bohu?el nevím jaký motor měl pod kapotou ale na masce měl červený ?títek MULTIJET. Tak?e asi ten výkoněj?í z naf?áků. Chod řadící páky byl velmi podobný jako u GP, ovládání pedálů rovně? tak. Co ale následovalo po se?lápnutí plynu se nedá ani v nejmen?ím srovnat. Pod kapotou byla asi pořádná bestie proto?e auto se rozjelo s velkým apetítem po kilometrech.

Pár zatáček, auto se chová příjemně, pohodově, ti?e, nic na co nejsem zvyklý z GP. Jízdní vlastnosti jsou tedy dobré, spí? klidněj?í, kde?to u GP sportovněj?í. GP vůbec jezdí obratněji a dynamičtěji. Subjektivně se mi GP ovládalo líp. Zá?itek ov?em byl výkon. Kdy? prokluzoval i 2. stupeň, začal jsem se usmívat. Na dálnici jsem byl ohromen. BRAVO při 150 km/h je jako GP při 80 km/h, výkonově samozřejmě (ve srovnání s 1.2). Kdy? v 80 km/ v GP přidáte na 4. stupeň plyn tak vás v rámci mo?ností docela svi?ně vytáhne na 140 km/h a pak to pětka pomaloučku dovr?í na těch 160 km/h. Bravo to takhle nějak zvládá od 160 km/h vý?. Ú?asný zá?itek. To auto chtělo a chtělo pokořovat horizonty, ani jsem rad?i nezkou?el tu hranici. Opravdu zá?itek, to auto je rychlé a je stvořené na dálnice. Ve městě u? to není ono. Ve městě je král GP i kdy? BRAVO zas dává ten pocit velkého a luxusního auta.
-------------------------------

Byl to zá?itek. BRAVO je krásný vůz, mezi konkurenty nejlíbivěj?í, kvalitou vynikající a vlastnostmi dostatečný pro rodinu. Kdybych se těď rozmý?lel pro koupi rodinného auta tak do BRAVA půjdu ale u? do kombíku, z praktických důvodů.

GRANDE PUNTO se v?ak neztratí, má sportovněj?í charakter, je ovladatělněj?í, hravěj?í a má lep?í design. Teprve v přímém srovnání člověk ocení jeho opravdu GRANDE prostornost, to jak padne do ruky, komfort a kvalitu. GRANDE PUNTO je ideální auto pro mladé lidi, kteří chtějí cestovat, objevovat a dobývat cesty evropy. Pro toho ta?ku, rodinky s děckama a dlouhé ?treky za prací je BRAVO vhodněj?í a reprezentativněj?í.

Osobně ve své současné situaci, kdy? je?tě nejsou potomci a za předpokladu, ?e bych se nemusel omezovat rozpočtem, tak koupím opět GRANDE PUNTO. Připlatil bych si jen za ko?ené sedačky, klimatizaci, SKY DOME a MULTIJET a byl by spokojen. GP je miláček, srdcovka, auto co padne do ruky a na ka?dou cestu s ním se tě?íte

... na závěr musím říct jen jediné BRAVO FIAT
GP 3d 1,2 Dynamic
ironlionzion
Štamgast
Příspěvky: 501
Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
Bydliště: Zlín, CZ

Re: Tak sem ho dneska jel

Příspěvek od ironlionzion »

Honzus píše:Tak sem dneska konečně vyzkou?el bravíčko (ne bravu jak někteří pí?ete ;-) ) na vlastní ků?i a shrnu sem pár pozitiv a negativ, dotazy rád zodpovím:

+ super vzhled, opravdu je to macek, ale přitom působí dynamicky a opticky lehce, je dost ?iroké (ne jako fabia II)
+ byl to multijet 150 k, odhlučnění na výbornou ve v?ech re?imech, táhne od 1800 a sílu má jako bejk, no s tímhle motorem jsem jel ve vícero Fiatech (oplech) a je to pořád ?pica třídy 1.9
+ design interiéru, krásná přístrojovka, středová konzola, volant, barevné sladění, měkčený plast pro olizovače atd.
+ překvapivě dobrý výhled na to jaké má tvary zadního okna, c sloupků a karoserie, pro nás asi jako z GP (tak?e nic moc, ale dá se ;-) )
+ vepředu pohodlný a ?iroký interiér, perfektní poloha za skvěle tvarovaným volantem s velmi velkým rozsahem (no máme GP tak víme :-) )
+ jistá jízda, tu??í ne? stilo, men?í náklony v zatáčkách
+ přesný řazení
+ přesný řízení
+ dokonalá ergonomie opět ve stylu GP

a teď mínusy
- vzadu za mnou zhruba stejně místa jako v GP (čekal jsem vět?í rozdíl)
- vy??í hrana kufru jako GP
- otevírání kufru jako v GP
- přední sedadla ač rozměrná, tak jim schází víc bočního vedení a trochu bych je sklonil dozadu
- řízení absolutně bez feedbacku (pro někoho i přeposilované)


Tak to je z mých prvních dojmů asi v?ecko, ujel jsem s tím asi 60 km a dovedu si to představit po 4 letech jako adekvátní náhradu GP, s motorem 1.4 Turbo 120 k o tom budu silně uva?ovat, kufr je opravdu znatelně vět?í. Oproti stilu velký pokrok vpřed (i kdy? z něj vychází) opět lep?í práce ne? v MB s faceliftem Fabie na Fabii II, je to auto který nemá ?ádnou vylo?eně ?patnou vlastnost a k tomu je fakt hooodně kráásný :twisted:
musím říct ?e Honzus to taky napsal dobře ...
GP 3d 1,2 Dynamic
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

Tak co říkáte na reklamu na nové Bravo? ta úpísnička je nádherná!!!stejně jako to auto!
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
nal
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: ned dub 29, 2007 22:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nal »

pesnicku spieva Gianna Nannini (nam, skor narodenym to nieco hovori :) )

Obrázek
Gianna Nannini - Meravigliosa Creatura

ale, ved si celu pesnicku stiahnite :wink:

http://voila.pl/sfzbc/

a videjko (trochu rytmickejsie)

http://youtube.com/watch?v=WXMbhGY7Sag

inak, bozska Gianna
http://youtube.com/watch?v=xoco58gF8h0
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (Azuro Psychedelic)
Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)

Obrázek
nal
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: ned dub 29, 2007 22:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nal »

len pre pripomenutie (obraz si nevsimat, sim)

http://youtube.com/watch?v=GVvm8IgZl4M

Hardnox - Fire Like This
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (Azuro Psychedelic)
Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)

Obrázek
Robo1.2
Štamgast
Příspěvky: 477
Registrován: čtv kvě 03, 2007 21:55

Příspěvek od Robo1.2 »

keby ta bozska Giana bola trocha krajsia
inac ja si ju pamatam s tym Bello E Impossibile tusim
spieva fakt dobre

Mali ste vidiet kolegov ked mi mobil zahral Creaturu :D :D :D

Nal ty ides do brava v decembri ?
Nechce sa mi registrovat na autorevue, ale odkaz tomu chalanovi co si objednal Bravo namiesto SX4 ze mu fandim ze mu auto nebude vrzat.
Predava SX4 lebo vrzga. Good luck s novym bravom
naozaj sa oplati pockat, navyse mna oslovuje ten 150konovy benzin a ked sa to bude zle predavat urcite pride aj v dynamic
nal
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: ned dub 29, 2007 22:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nal »

Robo 1.2 - jj, mas pravdu. neexistuje auto, kt. by nevrzalo (pardon, docela som sa pobavil testu loganu v auto motor sport, kde pisali, ze logan je jeden z mala vozov, kde nepocut pazvuky - pristrojovka je z jedneho kusu :lol: ). ten chalan mi pripomina maleho chlapceka, kt. vidi novu hracku a chce ju mat.

mna tiez oslovuje 150 k benzin. ale s odstupom casu si klasicky hatch nekupim. ak uz, pockam si na verziu bravo sw. v case, ked budem menit auto budu moje priority inaksie.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (Azuro Psychedelic)
Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)

Obrázek
nal
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: ned dub 29, 2007 22:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nal »

a na giannu nesahat ! je pekna (jej brat jazdil F1 - http://en.wikipedia.org/wiki/Alessandro_Nannini)
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (Azuro Psychedelic)
Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)

Obrázek
RadimG
Profík
Příspěvky: 821
Registrován: čtv pro 21, 2006 15:50
Bydliště: Bratislava, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RadimG »

nal: uvazujes o brave? nechystas sa niekedy na tie predvadzacie jazdy? mi prisla pozvanka od nasho predajcu..

150konovy motor? ved s tym by som sa nevedel ani pohnut :lol:
GP 1.2 Active 5D (Biela Ambient)
nal
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: ned dub 29, 2007 22:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nal »

RadimG - ja tam pojdem mozno v nedelu. uvidim, ako vyjde cas.
ale nepojdem do toho bvezhlavo. mozno kupim bravo do firmy :wink:
zabijem tak dve muchy jednou ranou.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (Azuro Psychedelic)
Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)

Obrázek
RadimG
Profík
Příspěvky: 821
Registrován: čtv pro 21, 2006 15:50
Bydliště: Bratislava, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RadimG »

nal: pozeram ze ty tie auta celkom striedas :D pri ktorom si vydrzal najdlhsie?
GP 1.2 Active 5D (Biela Ambient)
nal
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: ned dub 29, 2007 22:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nal »

radimg - njn, na auta som promiskuita :) vo firme sa snazim menit park max. na 3 - 4 roky.
asi najdlhsie som mal merivu 03-05. si pamatam, ako sa ma este ked boli colnici na cz/sk hraniciach pytali, co to mam za voz. :)

inak, AR Junior bude na podvozku GP, bude vsak len ako 3 dv. motoricky zacina na 1.4 120 k.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (Azuro Psychedelic)
Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)

Obrázek
stanley
Návštěvník
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 16, 2007 14:26
Bydliště: Bratislava, Revúca

Příspěvek od stanley »

nal: zdravim, ten chlapcek, ktory zbadal novu hracku a chce ju som ja :) Ked najazdis 53 000 km rocne ako ja ( 3 hodiny denne ), tak si zacnes vsimat aj kvalitu interieru Neznesitelne vrzganie, ktore servis nevie riesit, patri medzi veci, ktore mi kvalitu inak vyborneho auta znizuju. Preto som sa rozhodol zmenit voz a po preskumani celeho segmentu nizsej strednej triedy som si vybral Bravo. Z dvoch dovodov - Skoda je okukana, kradne sa a nepaci sa mi ( zato na 3 fabiach firemnych mi ani po 160 000 km nic vyrazne nevrzgalo ) a Golf sa kradne a neponuka za tie iste peniaze to, co Bravo.
Hondu Civic som zavrhol kvoli rovnakemu dovodu - velke mnozstvo ludi riesi uz po 1000 km stale blbnuce tlmice a vrzganie palubovky, okna, dveri a to aj vo verzii Executive.. Mnohi kvoli tomu Civica predali. Na skusobnych jazdach som mal Hondu Civic, Ford Focus, Kiu Cee'd, Toyotu Auris a 2x Bravo. Vsetky vozy okrem Brava mali nejaky problem, Bravo bolo kvalitou daleko najlepsie. Zvuk dveri ako na Passate, vyborne materialy, presne licovanie, po behani po jamach ani naznak buchotu a rezonancii. Fiat ma milo prekvapil, dovtedy by som si ho urcite nekupil, ale Bravo ma presvedcilo! Chodte si to sa mi vyskusat, zajtra zacinaju oficialne prezentacie.
Robo1.2
Štamgast
Příspěvky: 477
Registrován: čtv kvě 03, 2007 21:55

Příspěvek od Robo1.2 »

Stanley, vitaj tuna. Som rad ze si sa ozval

Neviem iba kde beries tu istotu o tom BRAVE,ale ja Ti nechcem kazit radost ale ja som sa na GP tak trocha poucil. Co zistis z testovacej jazdy Ti nenahradi kazdodenne skusenosti.
Som zvedavy ako by si sa tvaril keby Ti behom 15000km menili dvakrat riadenie [teda mam uz 3tie ]a to ta este drzali v sachu recami ze vo Fiate Melfi je v auguste odstavka a ze menia dodavatela a modifikuju dizajn a pod. a cakajte. A to by si az potom zistil co to bol za buchot v kabine.
Dalej ma mohli obist dalsie problemy ale nebudem to tu donekonecna omielat, mrkni si niekde historiu.

Na druhej strane niekto musi byt medzi prvymi a tesim sa na reporty od teba po 10-20-50tisic km.
Odpovědět