Pružiny

Vše okolo řízení, náprav, kol, brzd, tlumičů, atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
kubenko
PLYNAŘ
PLYNAŘ
Příspěvky: 596
Registrován: sob led 19, 2008 19:04
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od kubenko »

ked je taky znizeny ten podvozek, moze sa potom takysto nakladat to auto? Aby sa potom nesukali kolesa o karoseriu :shock:
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

kubenko píše:ked je taky znizeny ten podvozek, moze sa potom takysto nakladat to auto? Aby sa potom nesukali kolesa o karoseriu :shock:
To se mi stava, kdyz jedu v 4-5 lidech a skocim na nejakem hrbu, tak zadni kola, protoze jsou sirsi se nevlezou do podbehu a oprou se o karoserii uz mam na pnue vyhoblovanou drazku od toho :-D
Honza°
Štamgast
Příspěvky: 225
Registrován: stř kvě 21, 2008 21:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza° »

Davids píše: To se mi stava, kdyz jedu v 4-5 lidech a skocim na nejakem hrbu, tak zadni kola, protoze jsou sirsi se nevlezou do podbehu a oprou se o karoserii uz mam na pnue vyhoblovanou drazku od toho :-D
No.., a? tam poveze? 5 nějakejch POŘE?Ů tak to bude dobrej rozparek na tý gumě.. Souhrou náhod stát se to v zatáčce při velký rychlosti..no, myslim si ?e adhezní schopnosti 3 zbývajících gum by v týdle situaci byly hodně prověřeny.. Aale nic nepřivolávám :D Jenom upozorňuju :D
Já kdy? jsem viděl to mý jak v 5ti lidech sedí skoro u země tak bych nic nesni?oval..kdy? jedu sám, to je jiná..
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

Honza° píše:
Davids píše: To se mi stava, kdyz jedu v 4-5 lidech a skocim na nejakem hrbu, tak zadni kola, protoze jsou sirsi se nevlezou do podbehu a oprou se o karoserii uz mam na pnue vyhoblovanou drazku od toho :-D
No.., a? tam poveze? 5 nějakejch POŘE?Ů tak to bude dobrej rozparek na tý gumě.. Souhrou náhod stát se to v zatáčce při velký rychlosti..no, myslim si ?e adhezní schopnosti 3 zbývajících gum by v týdle situaci byly hodně prověřeny.. Aale nic nepřivolávám :D Jenom upozorňuju :D
Já kdy? jsem viděl to mý jak v 5ti lidech sedí skoro u země tak bych nic nesni?oval..kdy? jedu sám, to je jiná..
Tak ja v peti lidech jel mozna 3x a vim, ze nemuzu jet rychle ;-) takze si myslim, ze to nehrozi. Davam si pozor vetsinou vozim stihle slecny takze jsem v klidu :D
Honza°
Štamgast
Příspěvky: 225
Registrován: stř kvě 21, 2008 21:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza° »

Davids píše: Davam si pozor vetsinou vozim stihle slecny takze jsem v klidu :D
No to já takový ?těstí bohu?el obyčejně nemám :evil: :D
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
kubenko
PLYNAŘ
PLYNAŘ
Příspěvky: 596
Registrován: sob led 19, 2008 19:04
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od kubenko »

Honza, ty co vacsinou vozis stare tucne buchty ???
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Honza°
Štamgast
Příspěvky: 225
Registrován: stř kvě 21, 2008 21:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza° »

kubenko píše:Honza, ty co vacsinou vozis stare tucne buchty ???
Zas tak zle na tom nejsem.. :D
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
Majty
Návštěvník
Příspěvky: 133
Registrován: úte dub 24, 2007 21:51
Bydliště: Bystřice pod Host.

Příspěvek od Majty »

Ahoj granďáci, mám takovou otázku. Můj známý má Grandepunto a nedávno mu praskla pru?ina na předním tlumiči. Chtěl jsem se zeptat jestli někdo z Vás neví jestli na naftové motory se pou?ívají jiné pru?iny ne? na benzínové. Proto?e má 1.3 naf?áka. Za pomocnou odpověď děkuji.

Majty GP 1.4 8V
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Určitě to je rozdíl nafták je podstatně tě??í ne? benzin.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

Jirka píše:Určitě to je rozdíl nafták je podstatně tě??í ne? benzin.
Kdoví, Jirko, jestli to tak opravdu je, proto?e 1,3 v naftě vá?í snad jenom 130 kg. Nevím ale, kolik vá?í motor v benzínu!
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Majty píše:Ahoj granďáci, mám takovou otázku. Můj známý má Grandepunto a nedávno mu praskla pru?ina na předním tlumiči. Chtěl jsem se zeptat jestli někdo z Vás neví jestli na naftové motory se pou?ívají jiné pru?iny ne? na benzínové. Proto?e má 1.3 naf?áka. Za pomocnou odpověď děkuji.

Majty GP 1.4 8V
100% jsou na naftu jiné pru?iny ne? na benzín. ND mají jiné výrobní čísla. Dokonce je rozdíl i v pru?inách pro 1.3 naftu a 1,6 nebo 1.9

Zdroj: EPER
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Majty
Návštěvník
Příspěvky: 133
Registrován: úte dub 24, 2007 21:51
Bydliště: Bystřice pod Host.

Příspěvek od Majty »

Děkuji v?em. Ted se jenom pokusíme někde tady tu pru?inu sehnat.

Majty GP 1.4 8V
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Majty píše:Děkuji v?em. Ted se jenom pokusíme někde tady tu pru?inu sehnat.

Majty GP 1.4 8V
Mění se to párově. Tak?e oba předky. Jinak to bude dělat bordel
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Majty
Návštěvník
Příspěvky: 133
Registrován: úte dub 24, 2007 21:51
Bydliště: Bystřice pod Host.

Příspěvek od Majty »

Vidí? tak to by mě nenapadlo. Je?tě ?e tě tady máme Jarou?i. To jsem nevěděl.


Majty GP 1.4 8V
jardakaw
Návštěvník
Příspěvky: 90
Registrován: sob úno 23, 2008 13:08
Bydliště: Přerov

Příspěvek od jardakaw »

To má? jak s tlumičama.Taky oba zároveň.
1,3 MultiJet 90k Racing 3dv Modrá New Orleans
2/2009
Odpovědět