Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
ano dvojhmotny zotrvacnik sa to vola
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
A co s nim? lebo dvojhmota sa toho vobec netyka. Ked zacne motor klepat, lietaju otacky hore dole, aj rucicka otackomera kmita.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Re: Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
Setrvačník by to spíš dělal furt, tedy u mě ho mohu alespon vyloučit a dle diagnostiky s autem problém není tak bych to hádal na nějakou mechanickou závadu a určitě to bude nějaká píčovina.....Jedinné co mi napadá porovnavat diagnostické hodnoty snímačů atd. jestli by jsi zjistil jaké čidlo nebo snímač kecá. Samozřejmě mít ty správné údaje k porovnaní
Grande Punto 1.3 MultiJet 16V 90PS BLU MAGNETICO
Re: Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
U mě když to začně blbnout a skákat otáčky tak odpojím map senzor a za vteřinku se to srovná a už je v pohodě, jen to pak chvíly hlásí chybu ale usuzoval bych že to skočí do nouzového režimu a jede na hodnoty uložené v řj.
A ted babo raď
A ted babo raď
Grande Punto 1.3 MultiJet 16V 90PS BLU MAGNETICO
Re: Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
To myslíš ten senzor za motorem co je v sání?
Ten už jsi přece měnil, nebo ne?
Ještě mě napadla váha vzduchu,ale tu dávat jen tak zkusmo je docela dost drahý.
No a čidlo klepání to nemá,jestli se nepletu.
Ten už jsi přece měnil, nebo ne?
Ještě mě napadla váha vzduchu,ale tu dávat jen tak zkusmo je docela dost drahý.
No a čidlo klepání to nemá,jestli se nepletu.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
No prave, cidlo klepani nafta nema; aspon daco, co sa nemoze pokazit
Skor ma prekvapuje, kolko cidiel navyse oproti 1.3ke ma 1.6ka, akoby ich bolo 2x tolko a eLearn je k tomu nezohnatelny, vraj to preslo kompletne na online system s prihlasovacimi heslami.
Zo senzorov v 1.3JTD, co su k dispozicii a mohli by robit problem som nasiel:
senzor fazy,
senzor otacok motora,
senzor teploty vyfukovych plynov,
senzor tlaku na raili
senzor tlaku CR cerpadla.
Nic z obvodu riadenia emisii to nerobi, ako EGR a lambda, to je aj lahko overitelne.
Senzory ako teplota vody na to vplyv mat nemozu.
Sice mi to pripada ako vtakovina, ale fakt by to mohol teoreticky byt pedal plynu, len na vsetky merania musim vziat Puntasa na vylet.
Skor ma prekvapuje, kolko cidiel navyse oproti 1.3ke ma 1.6ka, akoby ich bolo 2x tolko a eLearn je k tomu nezohnatelny, vraj to preslo kompletne na online system s prihlasovacimi heslami.
Zo senzorov v 1.3JTD, co su k dispozicii a mohli by robit problem som nasiel:
senzor fazy,
senzor otacok motora,
senzor teploty vyfukovych plynov,
senzor tlaku na raili
senzor tlaku CR cerpadla.
Nic z obvodu riadenia emisii to nerobi, ako EGR a lambda, to je aj lahko overitelne.
Senzory ako teplota vody na to vplyv mat nemozu.
Sice mi to pripada ako vtakovina, ale fakt by to mohol teoreticky byt pedal plynu, len na vsetky merania musim vziat Puntasa na vylet.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Re: Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
Taky budu muset začít jezdit a měřit ,o výsledky se podělim.
JInak co jsi měnil za to čidlo když ti to víc kouřilo?
Taky pozoruju, že mi to nějak víc kouří.
JInak co jsi měnil za to čidlo když ti to víc kouřilo?
Taky pozoruju, že mi to nějak víc kouří.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Re: Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
Ano to čidlo v sání jsem měnil a bez výsledku, vážně to bude nějaká píčovinka na kterou nemužeme přijít, jen je zajmavé že diagnostika nic nevyhodnotí jako chybu.....Ten senzor plynu je vcelku zajmavý, když se na něj kouknu přes diagnostiku a sešlápnu ho nadoraz zlehka tak mi ukáže 85% a když se do něj opřu celou silou že ho tlačím až někam do kastle tak jde na 100% tak sám nevím...
Grande Punto 1.3 MultiJet 16V 90PS BLU MAGNETICO
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
To mas tzv. Euro plyn Aby jazdil ekologicky a ekonomicky a nesiel kedykolvek nadoraz.
Mne 100% ukaze uz asi 0.5cm pred dorazom, cakal som, ze ked ho celkom zatlacim, prida nejaky overboost na 110%
Ale nic sa nedeje, overboost som spravil priskrtenim hadicky obtokoveho ventilu, mam pocit, ze to mierne pomohlo, viditelne menej dymi pri plnom kotli do kopca. Totiz zelana velicina tlaku bola 2,260bar a realna dosahovala len 2,22, aj to v pasme asi 2200-2400, nad to uz len 2,18 a klesalo k 2,1, pritom RJ chce stale 2,26.
Vaha vzduchu kmitanie nerobi, ju staci odpojit a kmita si to dalej. To je lacny test. Easy je aj odpojenie MAP senzora tlaku na vzdusniku, lenze potom auto nechce ist cez 2500ot. Ale kmita tak ci tak.
Mne 100% ukaze uz asi 0.5cm pred dorazom, cakal som, ze ked ho celkom zatlacim, prida nejaky overboost na 110%
Ale nic sa nedeje, overboost som spravil priskrtenim hadicky obtokoveho ventilu, mam pocit, ze to mierne pomohlo, viditelne menej dymi pri plnom kotli do kopca. Totiz zelana velicina tlaku bola 2,260bar a realna dosahovala len 2,22, aj to v pasme asi 2200-2400, nad to uz len 2,18 a klesalo k 2,1, pritom RJ chce stale 2,26.
Vaha vzduchu kmitanie nerobi, ju staci odpojit a kmita si to dalej. To je lacny test. Easy je aj odpojenie MAP senzora tlaku na vzdusniku, lenze potom auto nechce ist cez 2500ot. Ale kmita tak ci tak.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
Ahojte, mam v aute skriatka.
Vypnem motor, otvorim kapotu a tam si veselo cvaka relatko v poistkovej skrinke. Rele T7 - hlavne rele RJ.
Alebo ak necvaka rele, cinka taky zvuk vlavo od motora, ze motor je pripraveny na start. Ak mam zaradenu spiatocku, ozvu sa pri vypnutom aute parkovacie senzory. Rele T7 teraz odpajam, ak idem od auta na viac ako pol dna, lebo po 1 celom dni uz ledva nastartuje - vybija bateriu.
Zistil som aj, co robi nahle poklesy napatia v sieti - zapina sa hlavny ventilator chladenia. Aj ked je motor len prave po starte a vonku je 0°. Tusim skriatok zapina aj klimu, lebo ma tazke rozjazdy z krizovatky - ako so zapnutou klimou.
Rovnako semtam sa stane, ze spadne rucicka teploty motora a po chvili znova vyskoci, kde bola.
Vcera poobede som uz ani klasicky nenastartoval, iba cez moju fintu - odpojit bateriu, zapnut kluc na MAR a pripojit bateriu. Blby sposob, ale auto takto nastartuje.
Ma dakto predstavu, co to moze byt?
Vypis chyb RJ je obsiahly, lebo som sa pripojil na RJ aj bez otocenia klucika v zapalovani to preto, ze je proste nejakym sposobom RJ zapnuta. Inak CANbus chyby neukazuje, ani imobilizer.
Vypnem motor, otvorim kapotu a tam si veselo cvaka relatko v poistkovej skrinke. Rele T7 - hlavne rele RJ.
Alebo ak necvaka rele, cinka taky zvuk vlavo od motora, ze motor je pripraveny na start. Ak mam zaradenu spiatocku, ozvu sa pri vypnutom aute parkovacie senzory. Rele T7 teraz odpajam, ak idem od auta na viac ako pol dna, lebo po 1 celom dni uz ledva nastartuje - vybija bateriu.
Zistil som aj, co robi nahle poklesy napatia v sieti - zapina sa hlavny ventilator chladenia. Aj ked je motor len prave po starte a vonku je 0°. Tusim skriatok zapina aj klimu, lebo ma tazke rozjazdy z krizovatky - ako so zapnutou klimou.
Rovnako semtam sa stane, ze spadne rucicka teploty motora a po chvili znova vyskoci, kde bola.
Vcera poobede som uz ani klasicky nenastartoval, iba cez moju fintu - odpojit bateriu, zapnut kluc na MAR a pripojit bateriu. Blby sposob, ale auto takto nastartuje.
Ma dakto predstavu, co to moze byt?
Vypis chyb RJ je obsiahly, lebo som sa pripojil na RJ aj bez otocenia klucika v zapalovani to preto, ze je proste nejakym sposobom RJ zapnuta. Inak CANbus chyby neukazuje, ani imobilizer.
- Přílohy
-
- _20180221_231130.JPG (112.8 KiB) Zobrazeno 6769 x
-
- DSC_1674.JPG (161.4 KiB) Zobrazeno 6800 x
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Re: Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
Dobry den,
mam problem se startovanim. Po mirnych mrazech nechtel naskocit motor, dobil jsem baterii, motor se toci, sotva udrzi volnobeh a na plyn nereaguje. Na diagnostiku ho dam zitra, vymenim palivovy filtr. Nemate dalsi tipy a rady?
FIAT PUNTO DYNAMIC MULTIJET 90 2006, 1.3 DIESEL
mam problem se startovanim. Po mirnych mrazech nechtel naskocit motor, dobil jsem baterii, motor se toci, sotva udrzi volnobeh a na plyn nereaguje. Na diagnostiku ho dam zitra, vymenim palivovy filtr. Nemate dalsi tipy a rady?
FIAT PUNTO DYNAMIC MULTIJET 90 2006, 1.3 DIESEL
Re: Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
Zdravím ve spolek, mám 66kw verzi 1.3jtd rv 2005 a chtěl jsem se zeptat pod čím mám v obchodech/bazoších hledat tento plastovej kryt motoru (jak je tam uloženej filtr sání)
Zkoušel jsem všechno možný a nemůžu nic vygooglovat. Díky
Zkoušel jsem všechno možný a nemůžu nic vygooglovat. Díky
Re: Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
Zdravim chcel by som sa vas spytat som majitelom 1.3JTD 55KW, auto bez závady v pamäti diag, ale auto neštartuje, chytí iba na roztiahnutie alebo štart sprej. Live dáta po štarte su tak ako merané tak aj požadované hodnoty rovnaké aj Tlak paliva na rampe, hmotnost vzduchu aj korekcie vstrekoch od 0,2-1,0 na všetkých. Rozvody boli menené 1000km do zadu aj zaaretovane, snimač vačky aj kľuky nový originál bezo zmeny a ešte aj EGR má najazdených nejakých 500km. Neviete mi poradit????