Stránka 2 z 2

Napsal: čtv led 24, 2008 16:17
od urboss
Fakt poslední dobou to jednání i z vlastní zku?enosti stojí za hov**!

Napsal: čtv led 24, 2008 17:29
od Dušan
Tommy píše:Sytič má ka?dé auto, akorát moderní auta ho mají automatický. Proto také ty o něco vy??í otáčky po studeném startu.
Tomu systému, co mají motory se vstřikováním, se také říká sytič :?: :?: :?:

Napsal: čtv led 24, 2008 17:47
od Honzus
márty: děsivý příběh, gratuluji, ?es nikoho nezabil.... ;-) apoň ?e GP je opraveno dobře :!:

Napsal: úte led 26, 2010 0:52
od beton
Josef píše:

To já doposud také. Ale ráno v den, kdy jsem byl nahlá?ený na garanční prohlídku / roční/, jsem normálně nastartoval , ale ihned po startu otáčky motoru klesly na cca 800 a motor zhasl. Tak se to opakovalo asi 10x, a? se motor tro?ku zahřal ,udr?el otáčky a pak u? ?el normalně. Na garančce nic nezjistili / měli auto v teple/, vrátili mi ho, ale po vychladnutí se to opakovalo. Jak jsem ji? psal, teď se s tím trápí jí? 6 den, pry zkou?ejí v?echno mo?né a stav je stále stejný. Tak jsem bez auta.
Ahoj.
Čau mám stejnej problem nevíte někdo co s tim bylo

Napsal: úte led 26, 2010 5:54
od mosto
beton píše:
Josef píše:

To já doposud také. Ale ráno v den, kdy jsem byl nahlá?ený na garanční prohlídku / roční/, jsem normálně nastartoval , ale ihned po startu otáčky motoru klesly na cca 800 a motor zhasl. Tak se to opakovalo asi 10x, a? se motor tro?ku zahřal ,udr?el otáčky a pak u? ?el normalně. Na garančce nic nezjistili / měli auto v teple/, vrátili mi ho, ale po vychladnutí se to opakovalo. Jak jsem ji? psal, teď se s tím trápí jí? 6 den, pry zkou?ejí v?echno mo?né a stav je stále stejný. Tak jsem bez auta.
Ahoj.
Čau mám stejnej problem nevíte někdo co s tim bylo
ma? benzín,alebo dízel?

Napsal: úte led 26, 2010 11:56
od beton
mosto píše:
ma? benzín,alebo dízel?
tak u Josefa to bylo čidlo teploty spalin snad to bude stejný

Napsal: úte led 26, 2010 12:09
od Jarouš
beton píše:
mosto píše:
ma? benzín,alebo dízel?
tak u Josefa to bylo čidlo teploty spalin snad to bude stejný
u benzínu čidlo teploty spalin není - na výfuku jsou dvě lambdy - před katem a za ním. Nebylo to spí? čidlo teploty nasávaného vzduchu? (mezi náma - výrobcem je spolehlivý a bezchybný BOSCH :wink: )

Napsal: úte led 26, 2010 12:22
od beton
diagnostika hlásila čidlo teploty kapaliny jen?e to blbne furt tak já skusim to čidlo vzduchu

Napsal: úte led 26, 2010 12:43
od Jarouš
beton píše:diagnostika hlásila čidlo teploty kapaliny jen?e to blbne furt tak já skusim to čidlo vzduchu
čidlo teploty chladící kapaliny (teploty motoru) - to u? je jiná - jak toto, tak i čidlo teploty nasávaného vzduchu mů?e v případě poruchy dávat ŘJ chybné info a tím pádem není schopna "namixovat" správnou bohatost směsi pro start studeného (zahřátého) motoru. Na druhou stranu by měla ŘJ tyto chyby poznat a dále pracovat v nouzovém re?imu s pevně danými hodnotami v paměti.

Napsal: úte led 26, 2010 12:52
od beton
2x to spadlo do nouzovýho re?imu a vdicky se spustil větrák- to vypadalo na čidlo teploty kapaliny jen?e výměna nepomohla aby nebyla v háji ŘJ :(

Napsal: úte led 26, 2010 13:04
od Jarouš
beton píše:2x to spadlo do nouzovýho re?imu a vdicky se spustil větrák- to vypadalo na čidlo teploty kapaliny jen?e výměna nepomohla aby nebyla v háji ŘJ :(
K sepnutí větráku dává je?tě (a hlavně) signál čidlo na chladiči. Čidlo teploty vody je na?roubované v tělese termostatu. Taky je třeba po výměně (opravě) nechat napíchnout ŘJ a smazat ulo?ené chyby.

startování- vyře?eno

Napsal: úte úno 09, 2010 16:46
od beton
měl si pravdu bylo to čidlo nasávaného vzduchu

Re: startování- vyře?eno

Napsal: úte úno 09, 2010 17:46
od Jarouš
beton píše:měl si pravdu bylo to čidlo nasávaného vzduchu
jj, shodou okolností jsem hned pár dnů po těchto radách ře?il tentý? problém - něchělo se mu startovat - diagnostika - takté? čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu.... :D

Napsal: ned úno 21, 2010 12:13
od Jarouš
Je?tě něco k vý?e popsanému - na fiatforu to mají i s obrázkama :D

http://www.fiatforum.com/grande-punto-g ... ement.html