Stránka 1 z 2

Startování

Napsal: čtv led 24, 2008 9:52
od Josef
Zdravím v?echny majitele Grande Punta. Moje GP po 1 ročním bezproblemovém pou?ivání je v současné době jí? 6 den v servisu ve
F - M. Nedaři se jím opravit závadu - startování při studeným motoru. Startuje bez sytíče. Tak ahoj.

Napsal: čtv led 24, 2008 10:27
od kubenko
fuuha, tak nech ti to daju rychlo do poriadku. Tazko ti to startovalo ???

Napsal: čtv led 24, 2008 10:57
od Honza
Je to starost. Josefe, já mám úplně stejné auto jako ty, v?dy? se potkáváme a nemám se startování ?ádné problémy.
A nechápu poznámku o sytiči, v?dy? ten tam určitě není.
A doufám, ?e ti to rychle spraví.

Startoval jsem i při -15 stupních na první ?krtnutí...

Napsal: čtv led 24, 2008 11:39
od Josef
Honza píše:Je to starost. Josefe, já mám úplně stejné auto jako ty, v?dy? se potkáváme a nemám se startování ?ádné problémy.
A nechápu poznámku o sytiči, v?dy? ten tam určitě není.
A doufám, ?e ti to rychle spraví.

Startoval jsem i při -15 stupních na první ?krtnutí...

To já doposud také. Ale ráno v den, kdy jsem byl nahlá?ený na garanční prohlídku / roční/, jsem normálně nastartoval , ale ihned po startu otáčky motoru klesly na cca 800 a motor zhasl. Tak se to opakovalo asi 10x, a? se motor tro?ku zahřal ,udr?el otáčky a pak u? ?el normalně. Na garančce nic nezjistili / měli auto v teple/, vrátili mi ho, ale po vychladnutí se to opakovalo. Jak jsem ji? psal, teď se s tím trápí jí? 6 den, pry zkou?ejí v?echno mo?né a stav je stále stejný. Tak jsem bez auta.
Ahoj.

Napsal: čtv led 24, 2008 12:09
od Tommy
Honza píše:Je to starost. Josefe, já mám úplně stejné auto jako ty, v?dy? se potkáváme a nemám se startování ?ádné problémy.
A nechápu poznámku o sytiči, v?dy? ten tam určitě není.
A doufám, ?e ti to rychle spraví.

Startoval jsem i při -15 stupních na první ?krtnutí...
Sytič má ka?dé auto, akorát moderní auta ho mají automatický. Proto také ty o něco vy??í otáčky po studeném startu.

To Josef: A tp Ti nedají náhradní vozidlo?

Napsal: čtv led 24, 2008 12:42
od Honza
Jasně, akorát mi "pamětníci" známe ze starých 120 pěkně ruční natankování ac pumpou a pak také ruční sytič. Dne?ní auta se vstřikováním jsou přeci jenom tro?ku dále.

A Josefe, tobě dr?ím palce, a? to dobře dopadne, a hlavně rychle.
A je?tě mi řekni, kde sis nechal pískovat skla proti kráde?i.
Díky

Napsal: čtv led 24, 2008 12:54
od Josef
Tommy píše:
Honza píše:Je to starost. Josefe, já mám úplně stejné auto jako ty, v?dy? se potkáváme a nemám se startování ?ádné problémy.
A nechápu poznámku o sytiči, v?dy? ten tam určitě není.
A doufám, ?e ti to rychle spraví.

Startoval jsem i při -15 stupních na první ?krtnutí...
Sytič má ka?dé auto, akorát moderní auta ho mají automatický. Proto také ty o něco vy??í otáčky po studeném startu.

To Josef: A tp Ti nedají náhradní vozidlo?
O náhradním vozidle nic nevím, je na to nějaký nárok?

Napsal: čtv led 24, 2008 13:12
od Tommy
Nevím, jaké jsou přesně podmínky...To musí být někde na netu.

Napsal: čtv led 24, 2008 13:22
od Márty
Já dostal náhradní vozidlo a? kdy? oni překročili stanovenou lhůtu (dobu) opravy.

Napsal: čtv led 24, 2008 13:46
od kubenko
aka to bola doba, kolko to bolo dni ???

Napsal: čtv led 24, 2008 13:46
od Goat
Márty píše:Já dostal náhradní vozidlo a? kdy? oni překročili stanovenou lhůtu (dobu) opravy.
A jaká je ta lhůta? Docela by mě to zajímalo.

Napsal: čtv led 24, 2008 14:00
od Pavel Vantuch
Řekl bych, ?e je to také věcí přístupu. Co jezdíme s kolegou na servis do Olomouce, tak se tam v?dy náhradní vozítko najde, kdy? je třeba tam auto nechat. Prostě servis jak má být. To je taky důvod, proč jezdíme těch cca 60km do Olomouce, ikdy? tady Fiat máme.

Napsal: čtv led 24, 2008 14:10
od Márty
kubenko píše:aka to bola doba, kolko to bolo dni ???
Byl to 1 měsíc. Po uplynutí 30 dnů jsem dostal náhradní vozidlo.

Napsal: čtv led 24, 2008 14:50
od kubenko
Tak to je smiesne, ze ta nehali mesiac bez auta. Co mu bolo preboha ?
Vobec si si nenarokoval nahradne vozidlo ?

Napsal: čtv led 24, 2008 15:56
od Márty
kubenko píše:Tak to je smiesne, ze ta nehali mesiac bez auta. Co mu bolo preboha ?
Do?lo k tragickému po?kození karoserie výbuchem bytové jednotky panelákového domu. 6 dnů starý vůz a musel do opravy. A to byl ten kámen úrazu...

Zvolil jsem autorizovaný servis Sma?ík Nord, Ústí nad Labem a je?tě teď toho lituji. Převzetí vozů bylo profesionální, zabalili volant, sedačky, v?e jak má být. Na opravu stanovili lhůtu 30 dnů. Po třech týdnech jsem do servisu volal jak to tak asi vypadá a vůz byl v tu dobu v Kladně v jejich lakovně. Čekal jsem tedy týden a po uplynutí dohodnutého termínu jsem tam opět volal co se tedy děje (u? to, ?e po uplynutí termínu nezavolali mě trochu popudilo). Auto stále v lakovně, jeliko? v lakovně ?patně objednali barvu (?? nechápu ??). Čekal jsem dal?ích 14 dnů. Opět jsem JÁ zavolal do servisu, jak je věc daleko. Bohu?el dal?í problém...prý si likvidátor poji??ovny vy?ádal doprohlídku a oprava se zase protáhla.

První pozitivní krok ze strany servisu. Nabídli mi zdarma náhradní vůz Fiat Panda 1.1 v zákl. výbavě. Nabídku jsem přijal. Lep?í ne? nic, i kdy? měl na kapotě velké srdíčko s nápisem Fiat :-)

Takt tedy, délka opravy se pomalu blí?ila 2 měsícům a stále nic. Opět volám a volám a stále nic a nic. Kdy? u? bylo po 2 měsících auto opravené, tak při?li potí?e s poji??ovnou.

Vůz je poji?těn u Generali a jednání s poji??ovnou probíhalo de facto stejným stylem jako se servisem. V?e jsem musel obvolávat já. Nejprve vznikl problém ten, ?e poji??ovna záhadným způsobem ztratila fakturu, kterou servis posílal. O týden později jsem se od servisu dozvěděl, ?e poji??ovně chybí Hlá?ení PČR, které jsem nezaslal. Přitom na tuto konkrétní věc jsem se hned v počátku celé události e-mailem ptal jisté paní ....., která ?kodní událost měla na starost. Bylo mi písemně odpovězeno, ?e Hlá?ení PČR nemám zasílat! E-mail jsem jí tučně zvýrazněný přeposlal, aby si osvě?ila pamě? a Hlá?ení PČR si vy?ádala sama.

Pak jsem čekal cca. 10 dnů a konečně po 81 dnech (!!!!) jsem si svůj vůz mohl převzít. Ale ani převzetí vozů neproběhlo dle mých představ. Oprava byla proveden dobře, aspoň toto bylo v pořádku...díky Bohu. Ale po otočení klíčkem ve spínací skřínce se mi do obličeje rozzářilo "?ebravé oko" nádr?e. Podrbal jsem se pod bradou a vyndal z ta?ky předávací protokol servisu, kde byl počáteční stav nádr?e zapsán. A vida! 1/2 nádr?e. A nyní sucho. Opět jsem vstoupil do kanceláře a s otázkou na rtech se ptám jak je tohle mo?né, kdy? najeto je pouze 10km (nutné popojí?ďky). No, v?em to je asi jasné. Kdosi z pracovníků servisu si na přilep?enou trochu z mé nádr?e odsál. Toto vysvětlení je moje úvaha, proto?e jiné vysvětlení mi technik servisu nedal. On mi vlastně nedal ?ádné vysvětlení. Prostě jen krčil rameny. Tak?e jsem ho svezl na nejbli??í benzinku a nádr? si na jejich účet dočepoval. Ale od autorizovaného servisu bych toto nečekal...

A to je konec nekonečného příběhu a já doufám, ?e to byla poslední zku?enost s tímto servisem a ?e se tam uká?u a? na garančku. Spí? se uká?u u? v úplně jiném servisu.