Jak vyndat originální radio?
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Jak vyndat originální radio?
Máte někdo zku?enost s tím, jak vyndat originální autorádio blaupunkt?
Re: Jak vyndat originální radio?
Buď si se?ene? origo vytahovací klíče (2 spony ve tvaru U z drátu cca 3 mm v průměru) nebo stačí 4 x kousek drátu toho samého průměru. Nacpat do těch otvorů v rádiu a vytáhnoutGoat píše:Máte někdo zku?enost s tím, jak vyndat originální autorádio blaupunkt?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Jak vyndat originální radio?
U? se mi to podařilo. Opravdu stačí jen zastrčit do děr dráty o průměru 3mm. Objednal jsem si adaptér pro připojení iPODu k originálnímu rádiu ( http://gsm-caraudio.vltava2000.cz/store ... odsID=5082 ), tak?e jsem se potřeboval dostat do jeho útrob. Dík za radu
-
- Štamgast
- Příspěvky: 221
- Registrován: pát črc 06, 2007 11:21
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jestli dneska budu mít chvilku, tak to blejsknuPavel Vantuch píše:To mě docela zajímá, proto?e co mám GP, tak se mi iPod válí doma.
Nebyla by nějaká fotodokumentace? Na tom webu je toti? ten obrázek nic moc
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Tak jsem toho dneska vyu?il a připojil si vzadu na rádiu AUX vstup 3.5 mm jack. Vzadu na rádiu jsou 3 mini ISO konektory (barva určuje typ a počet pinů). ?lutý je pro AUX vstup (obsazeny 3 piny - L,R GND, dal?í 3 viz vyfocené schéma), modrý je připojení CD changeru a zelený je pro napojení HF sady.
A tady jsou obrázky:
jako montá?ní náčiní poslou?ily skvěle 4 jehlové pilníky (ideální průměr )
Kabel s jackem jde v pohodě protáhnout do kaslíku a připojit na cokoli, co má sluchátkový výstup 3,5 mm.
A tady jsou obrázky:
jako montá?ní náčiní poslou?ily skvěle 4 jehlové pilníky (ideální průměr )
Kabel s jackem jde v pohodě protáhnout do kaslíku a připojit na cokoli, co má sluchátkový výstup 3,5 mm.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
K dostání v nabídce obchodu CONRAD. Stojí 245,- kč a má 1,5 m. Kámo? mi to dovezl z pra?ského ConraduHonzus píše:Jarou?: velmi dobré mů?e? prosím lépe popsat výrobu toho aux vstupu? pou?ité komponenty atd.
Díky
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
jarou?: jak prosté watsone, jen vědět kde to mají
je to toto??
http://www.conrad.cz/adapter-line-in-35 ... o+dp49045/
?e tady je modrý ISO konektor :-O
je to toto??
http://www.conrad.cz/adapter-line-in-35 ... o+dp49045/
?e tady je modrý ISO konektor :-O
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
To je skoro ono, já měl na konci ?lutý. Zvlá?tní, před koncem roku tam měli i se ?lutým ISO. Jinak by bylo ře?ení koupit ?lutý neosazený a přehodit ty tři dráty z toho modrého.Honzus píše:jarou?: jak prosté watsone, jen vědět kde to mají
je to toto??
http://www.conrad.cz/adapter-line-in-35 ... o+dp49045/
?e tady je modrý ISO konektor :-O
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jo, mám míň pinů (6) a jinak uspořádané zářezy po obvodu. Do té sběrnice na rádiu ho na jiné místo neosadí?. Takto je o?etřen i modrý (8 pinů) a zelený (6 pinů).Honzus píše:a on má ten ?lutý konektor jiný tvar??
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
No, chlape, ono to asi tak jednoduché nebude, proto?e i origo rádio je vzadu vybaveno klasickou ISO sběrnicí. Jedna půlka repro kanály, druhá klasika - spínaný +, trvalý+, zem, atd... No a nějak to rádio musí poznat, ?e se zvy?uje rychlost auta, aby přitnulo. (fce zesilování v závislosti se vzrůstajícím hlukem) Toto se nejspí? děje pomocí CANBUS systému (něco jsem vyčet, ale přiznám se, ?e tomu moc nerozumím ), kde by měl stačit pro přenos různých informací jeden drát. Takto je asi ře?eno i ovládání z volantu. Cizí rádio to nebude určitě umět a u? jsem tu někde vě?el odkaz na převodník, který ho to naučí (asi za 2500,- )WEXTN píše:panove nevideli ste nekde v nabidce redukci na ovladani z volantu k neoriginalnim radium??potreboval bych na radio JVC at muzu pouzivat z volantu tech par cudliku diky
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV