pEvo píše:podarilo sa mi nechat zamrznut letnu zmes v ostrekovacoch....mal som tam polku letnej zmesi a dolial som to zimnou zmesou do -20 a cakal som ze to tieto male mrazy vydrzi no mylil som sa, zamrzlo to
problem je, ze nepocujem ani motorcek, zeby tocil naprazdno...je tam nejaka ochrana, aby motorcek nesiel ked je to zamrznute? pripadne som ho mohol poskodit?
pozeral som manual, poistku k ostrekovacom som nenasiel.
zajtra to idem dat na par hodin do garaze rozmrazit, tak sa dopredu informujem na co sa zamerat
no dost casto sa stava (mojej mame uz 2 roky po sebe ale zas to je thalia) ze nevymenia letnu za zimnu zmrzne to bud praskne nadobka ako mne na facku alebo ako dalsi element na pokazenie je motorcek ten tiez praskne a potom to vyteka von. treba si davat na to pozor. a uz v predstihu tam dat nemrznucu a NEDOLIEVAT k letnej.
podalsie nemrznuce zmesi s hypermarketou alebo neznackove co su do -20 zpravidla zamrzaju okolo -9(tiez som mal tuto skusenost odtedy mam len sheron) nekde na nete som cital aj test najhorise su zmesi s TESCO.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
jo jo su potom jedna rada daj si ich co najhlbsie do toho jarceka aby ti nezavadzala kapota ked to uz budes hotove montovat naspet. je to tam dost natesno.
ja som to robil s kuzelovou frezkou. som zabrusil ten otvor aby bol co najvesci a potom som do toho zapasoval ostrekovac zalepil tekutym kovom (ten plast sa dost hreje v lete) a drzi to uz 4 roky
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Zdendo, to jsou přesně ony. Já se s tím babral trošku víc, hlavu trysky jsem obrousil do tvaru "domku" pro původní rozprašovače a vlepil zespod do lišty. Je potřeba je zafixovat kouskem plechu do stávajícíh "pacek" co drží origo rozprašovač. Při trošce piplačky lze dosáhnout téměř 100% efektu vzhledu a 100% účinnosti
Zdendo, to jsou přesně ony. Já se s tím babral trošku víc, hlavu trysky jsem obrousil do tvaru "domku" pro původní rozprašovače a vlepil zespod do lišty. Je potřeba je zafixovat kouskem plechu do stávajícíh "pacek" co drží origo rozprašovač. Při trošce piplačky lze dosáhnout téměř 100% efektu vzhledu a 100% účinnosti
Ahoj,
neřešil jste někdo z vás problém ze zadním odstřikovačem? Před čsemto začalo tect slabě, teď už vůbec. Přední stříkají normálně. Myslím si žeto bude ucpaný někde v brzdovém světle. Měl to někdo už rozdělaný? Půjde to nějak protáhnout? Řešil to už z vás někdo?
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
To víš že to jde protáhnout,a docela dobře.Ta hadička stála 13kč metr . Měli teda jen průhlednou ale to neva.Udělej to co nejdřív,já se na to vyprt,a pak mi zpuchřeli bužírky na drátkách a blblo mi 3 brzdový světlo a furt mi to hlásilo poruchu.Za světlem ve sloupku je spojka ,takže se to netahá celý.Hodím ti sem fotku.
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.