Stránka 1 z 11
Topení
Napsal: čtv lis 15, 2007 20:25
od Ravic
Chtěl bych se ostatních zeptat jak jsou spokojení s vytápěním GP?
U? jsem jezdil v několika jiných značkách aut, ale tak dlouho jsem nikdy nemusel čekat na to a? se vytopí na přijatelnou teplotu. Musím konstatovat, ?e jsem poněkud zklamaný.
Napsal: čtv lis 15, 2007 20:26
od Honza
Dnes bylo odpoledne -2 a motor byl teplý velmi rychle ( cca 3 kilometry a mám kryt pod motor) a topení jsem měl pu?těné naplno a v autě bylo příjemně teplo.
Re: Topení
Napsal: čtv lis 15, 2007 20:27
od Pepa B.
Ravic píše:Chtěl bych se ostatních zeptat jak jsou spokojení s vytápěním GP?
U? jsem jezdil v několika jiných značkách aut, ale tak dlouho jsem nikdy nemusel čekat na to a? se vytopí na přijatelnou teplotu. Musím konstatovat, ?e jsem poněkud zklamaný.
..nebuď smutnej, kup si čapku
.. jinak k topení, přijde mi, ?e se auto vytopí naprosto stejně, jako moje firemní auto tak?e jsem spokojený..postrádám ale čím dál víc automatickou klimu, která v zimě slou?í k automatickému udr?ování teploty v autě a nemusí? furt ?telovat to modro-červený kolečko
Napsal: čtv lis 15, 2007 20:29
od Ravic
Pro moji motorizaci kryt pod motor neexistuje. To je sdělení zástupců Fiatu.
Napsal: čtv lis 15, 2007 20:30
od Pepa B.
Napsal: čtv lis 15, 2007 20:31
od Ravic
Pří?tě se poučím a koupím si 1,2.
Napsal: čtv lis 15, 2007 20:37
od Tommy
Já kdy? po ránu vyjedu z parkovi?tě auto začíná topit u druhé světelné kři?ovatky, cca 5min. na vzdálenost zhruba 200-300m. Podotýkám, ?e začíná topit, nikoli, ?e je v autě pěkně, jinak motor se zahřeje dříve ne? u slu?ebné fóbie 1,2Ho..vno To Pojede (s červenym P)
Topit začínají +/- stejně, V GP mi třeba není zima na nohy, co? oceňuji!
Napsal: čtv lis 15, 2007 20:37
od Pepa B.
Ravic píše:Pří?tě se poučím a koupím si 1,2.
..to jsem neradil
. Nejsem si jistej, jestli ten kryt bude mít takovej vliv
... co ostatní "naháči" ?
Napsal: čtv lis 15, 2007 20:44
od Ladin
Ravic píše:Pro moji motorizaci kryt pod motor neexistuje. To je sdělení zástupců Fiatu.
tak to neviem ako je mozne lebo ja som kryt pod motor v pohode dostal.
Napsal: čtv lis 15, 2007 20:54
od Tommy
Ladin píše:Ravic píše:Pro moji motorizaci kryt pod motor neexistuje. To je sdělení zástupců Fiatu.
tak to neviem ako je mozne lebo ja som kryt pod motor v pohode dostal.
Třeba má tu slab?í 75k verzi a na tu se to nedělá
Jinak té? patřím mezi naháče, to jen doplnění k mému příspěvku viz. vý?e.
Napsal: čtv lis 15, 2007 21:21
od Jarouš
Mezi naháče nepatřím (vrch i spodek
), ale mám nastaveno 25°C a automatika pustí ventilátor topení asi po 2-3 minutách, kdy couvám ze dvora, zavírám gará? apod. Je to ihned, jakmile se pohne ručička teploměru z nuly a pak tak 300 m jízdy a pustí to fukar naplno. To u? fouká teplý vzduch.
Napsal: čtv lis 15, 2007 21:44
od Tommy
No jo no holt 1,4ky, pche nějákej multijet
Napsal: čtv lis 15, 2007 22:26
od Marcel
Napsal: čtv lis 15, 2007 23:04
od bob
rohodne spokojenost. vytopeno je to hned
Napsal: pát lis 16, 2007 5:41
od brasci
Tommy píše:Já kdy? po ránu vyjedu z parkovi?tě auto začíná topit u druhé světelné kři?ovatky, cca 5min. na vzdálenost zhruba 200-300m. Podotýkám, ?e začíná topit, nikoli, ?e je v autě pěkně, jinak motor se zahřeje dříve ne? u slu?ebné fóbie 1,2Ho..vno To Pojede (s červenym P)
Topit začínají +/- stejně, V GP mi třeba není zima na nohy, co? oceňuji!
To potvrdzuje, ?e sa motor zahreje skôr, ale nesúhlasím s tým, ?e začne aj skôr kúri?. Fabia mi začala teplý vzduch vháňa? skôr... Mo?no práve preto sa motor zahrieval dlh?ie, ale ka?la? na motor, prvoradý som ja a a? potom motor...