Topení
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Hele mo?ná tam ten filtr nemá? ale třeba tam je pro něj příprava a stačí ten filtr jen vlo?it a jezdit. Zkus se mrknoutJ.B. píše:pro mě je to záhada-pylový filtr mám tě?ko kdy? mi na podzim lítalo listí a? do auta a zima mi dovnitř nefičí..problém má ka?dý asi jinde.
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
Dnes jasem na to mrkl, ale nic jsem neobjevil.
- z motorového prostoru uprostřed za motorem je takový vstup, jeho? pravá část (ve směru z vozidla ven) je zaslepená, vlevo vedou hadice do topení.
- v motorovém prostoru je na přepá?ce do kabiny v plechu několik děr, které jsem přelepil páskou
- zevnitř pod přístrojovkou nic nebylo vidět.
Uvidím, jestli pomohlo zalepení těch děr. Jinak nevím. U? vůbec nechápu, ?e by se příčina vstupu chladného vzduchu měla odstranit instalací pylového filtru (pylový filtr nemám).
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Díry v motorové přepá?ce namaj vliv, je tu?ím z vět?í části dvojitá (plech) a uvnitř je pota?ená izolací.
Pod přístojovkou u nohou spolujezdce (kdy? vytáhne? kastlík) je černý kryt pylového filtru. Je mo?né, ?e pokud tam filtr není, tak profukuje přes ten kryt, proto?e je to je?tě před cestou studeného vzduchu k výměníku topení. Pylový filtr je první po cestě od ventilátoru. To by mohlo vysvětlovat tu "záhadu"
Pod přístojovkou u nohou spolujezdce (kdy? vytáhne? kastlík) je černý kryt pylového filtru. Je mo?né, ?e pokud tam filtr není, tak profukuje přes ten kryt, proto?e je to je?tě před cestou studeného vzduchu k výměníku topení. Pylový filtr je první po cestě od ventilátoru. To by mohlo vysvětlovat tu "záhadu"
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
duso pod tou krytkou ciernou by mal byt pelovy filter. a zistis to jednoducho pusti si ventilator na plno a hladaj kade ti fuci studeny vzduch ...
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Dnes jsem absolvoval cestu do práce a zpět v 5 lidech.Du?an píše:Dnes jasem na to mrkl, ale nic jsem neobjevil.
- z motorového prostoru uprostřed za motorem je takový vstup, jeho? pravá část (ve směru z vozidla ven) je zaslepená, vlevo vedou hadice do topení.
- v motorovém prostoru je na přepá?ce do kabiny v plechu několik děr, které jsem přelepil páskou
- zevnitř pod přístrojovkou nic nebylo vidět.
Uvidím, jestli pomohlo zalepení těch děr. Jinak nevím. U? vůbec nechápu, ?e by se příčina vstupu chladného vzduchu měla odstranit instalací pylového filtru (pylový filtr nemám).
Pod středovou konzolí táhlo jako sviňa a ventilátor nějak málo fouká. Jeliko? v tomto počasí venku nemám ?anci něco zkoumat, objednám se do servisu
Teď odpoledne po ujetých 35 km a 14-ti stupňovém mrazu to vypadalo zevnitř auta takto (připadal jsem si jako v tanku)- podotýkám, ?e celou cestu ventilátor foukal pouze na čelní sklo:
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Du?ane, to vypadá tak, ?e se zkazila klapka, co reguluje přístup teplého a studeného vzduchu. Výměník topení asi normálně hřeje, ale vzduch proudící dovnitř nejde přes něj, ale bokem, tím pádem mrazivý.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
No tak je klapka seklá někde napůl cesty, něco jde přes výměník a něco ne. Mě toto dělat auto, tak u? to dávno ře?ím sám nebo sypu na servis. S tím se přece nedá normálně fungovat. A řekl bych, ?e tímto končí debata o opravě instalací pylového filtru....Du?an píše:Je?tě podotýkám, ?e:
- ventilátor bě?ek naplno na 4-ku,
- při topení zapnutém naplno fouká teplý vzduch (ventilátor podle mě fouká slabě), jen pod tou přístrojovkou uprostřed táhne studený
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Nějak jsem nepochopil důvod vnitřní cirkulace při odstaveném autě.... To ?e má? námrazu zevnitř je přece způsobeno vy??í vlhkostí v autě (mokré koberce) mrazem venku.J.B. píše:měl jsem dnes taky čelní sklo namrzlé zevnitř-na du?ana ale nemám.je to tím ?e tam funí zvenku?nechal jsem na noc zaplou vnitřní cirkulaci ale nepřepne se při vypnutí klíčku zpět?no uvidím ráno.
V?iml sis, ?e Du?an to má zamrzlé a zaml?ené zevnitř i po 35 km jízdy a topení naplno????
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Tak to jsi ??astný člověk Pokud jsem měl v kterémkoliv autě mokré koberce, nechal ho parkovat venku a v noci krutě mrzlo, tak byla námraza na skle i zevnitř. Stejnou zku?enost jsme zrovna dneska udělal s firemní Fábií, která parkuje venku. O?krábal jsem venek a ejhle, uvnitř toté?....J.B. píše:u ?ádného jiného auta jsem námrazu zevnitř neměl tak prostě zkou?ím..jo já vím ?e du?an má jiný problém...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
no dusko rozhodne na hento by som nervy nemal ... i ked ja som zas objednany na vymenu ventilatora ktory strasne vyvadza ale hento je proste mooc nakazdeho. aj ked je vonku -10 a auto tam stoji celu noc tak rano pridem a jedine na com citim vlhkost je kozenny volant a paka. okno s vnutra nieje orosene vobec a ked nastartujem a kym otvorim branku a vyjdem von uz ho zadycham ale kym zasa zavrem a sadnem do GP uz sa odrosuje a behom 5 min jazdy uz je cele odrosene a mam to odskusane aj s 3mi ludmi... a cez ten stredovy panel nefuka nic len sala teplo asi sa ti tam ozaj nieco posralo ako vravi jarous
a este J.B. - najhorsie co mozes spravit autu v zime mat zapnuty vnutorny okruh pretoze sa ta vlhkost s auta nedostane uz niako. velku vlhkost dostanes prec iba tym ze auto silno vykuris nech uschne interier a potom nechas otvorene dvere aby schladol. ja s vlhkostou v GP zadny prtoblem nemam ale vo favorite som obcas mal a hentak som to vzdy vyriesil.
P.S. - hlavne si nevypinajte ventilatory v zime to je najvecia kravina co som si vsimol u 90% vodicou ale riadna, aspon na polovicu nech fuka stale pretoze to co sa zohrialo sa zasa chladi a dochadza ku kondenzacii. a tiez ani nie na plne gule pretoze vtedy zasa nefuka taky teply vzduch ako by mal nestiha ho ohrievat - a to si mozte kazdy vyskusat.
moja rada skuste si nechat ventilator bezat stale bud na 2/4 alebo 3/4 a uvidite ze GP nebudete mat vobec orosene. (uz som takto aj kolegov presvedcil v Wpolo a FOBIA tiez mali vzdy secko orosene)
a este J.B. - najhorsie co mozes spravit autu v zime mat zapnuty vnutorny okruh pretoze sa ta vlhkost s auta nedostane uz niako. velku vlhkost dostanes prec iba tym ze auto silno vykuris nech uschne interier a potom nechas otvorene dvere aby schladol. ja s vlhkostou v GP zadny prtoblem nemam ale vo favorite som obcas mal a hentak som to vzdy vyriesil.
P.S. - hlavne si nevypinajte ventilatory v zime to je najvecia kravina co som si vsimol u 90% vodicou ale riadna, aspon na polovicu nech fuka stale pretoze to co sa zohrialo sa zasa chladi a dochadza ku kondenzacii. a tiez ani nie na plne gule pretoze vtedy zasa nefuka taky teply vzduch ako by mal nestiha ho ohrievat - a to si mozte kazdy vyskusat.
moja rada skuste si nechat ventilator bezat stale bud na 2/4 alebo 3/4 a uvidite ze GP nebudete mat vobec orosene. (uz som takto aj kolegov presvedcil v Wpolo a FOBIA tiez mali vzdy secko orosene)
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba