Topení
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 239
- Registrován: ned bře 04, 2007 11:22
- Bydliště: Ko?ice
- Kontaktovat uživatele:
Ja som netvrdil ?e sa ochladí motor ale ?e motor nemá také otáčky ako zo zaradenou rýchlos?ou vodná pumpa má ni??ie otáčky men?ia prietoková rýchlos? chladiacej kvapaliny cez výmenník menej tepla sa prenesie vo výmenníku z vody do vzduchu (za predpokladu ?e sa nezmení rýchlos? prúdiaceho vzduchu do a z výmenníka)
GP Dynamic 1.2 5D Merenque
Ja som si tiez vsimol ze tadial ide zima, fukaMajty píše:To Maty: Maty dneska jsem jel se svým puntem, bylo taky docela chladno a vůbec nic mi tím místem netáhne. Stačí kdy? si topím na jedničku. A za chvíli to vypínám proto?e mám v autě docela horko. Souhlasím s Jarou?em ?e tam bude spí? nějaký problém s nětěsněním.
GP 1.4 8V
ale interier auto vykuri v pohode, akurat sa divim ako mozes citit ze ti kolise teplota vzduchu na nohy? to jazdis v sandaloch? mne ked sa rozpalia cizmy tak to musim vypnut :>
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 147
- Registrován: čtv srp 16, 2007 3:57
- Bydliště: Kolin
- Kontaktovat uživatele:
Me teda pod tim stredovym panelem nic nefouka..)) jedine, co tam bylo za problem, ze neco drncelo..)) jinak jsem chtel k tomuhle:
Do prace jezdim 8 km a jsem na tom hodne podobne. Auto zacina byt vytopene, az kdyz jsem pred praci na parkovisti. Rikal jsem si, ze proste italove nejsou zvykli na zimu a tak maji topeni slabsi ( nebo jsem moc zimomrivej ), jenze predchozi auta, jako lada 2105 nebo Bravo, obe defakto italsky, topily 2x tolik.... Docela by me zajimalo, cim to je...Toto je moje prve auto takze porovnavat nemam s cim, ale tak nejako som cakal ze to bude kurit skor..
Mam kryt pod motorom, ale aj tak kym zacnem citit prvy teply vzduch par minut trva, aj ked u mna je asi problem ze to mam do roboty 7km, takze kym sa motor stihne zohriat, uz vystupujem..
-
- Štamgast
- Příspěvky: 239
- Registrován: ned bře 04, 2007 11:22
- Bydliště: Ko?ice
- Kontaktovat uživatele:
Ja nevravím ?e je to brutal rozdiel ale niekedy keď mám na nohách botasky tak to cítim.Ja som si tiez vsimol ze tadial ide zima, fuka
ale interier auto vykuri v pohode, akurat sa divim ako mozes citit ze ti kolise teplota vzduchu na nohy? to jazdis v sandaloch? mne ked sa rozpalia cizmy tak to musim vypnut
GP Dynamic 1.2 5D Merenque
Ked uz je tema kuranie, kedy sa vam auto zohreje? Nam sa po 2-3 km len zdvihne rucicka kvapaliny o kusok. Je to normalne? Nemam otvoreny termostat pri starte, ktory sa potom zavrie?Ako to mate vy? Potom rucicka drzi nastastie pekne v strede...
Aktivna Velka Bodka 1.2 5D, strieborna 2007...Ford Focus wagon mk1 1.6 2003/2004, Ford Focus wagon mk2 1.6TDCi 2010/2011
zistil som, ze ak sa zapne na ventilacii vnutorny obed tak tym miestom prestane tahat .... a montaz krytu pod motor to nijak neovplivnila ...Robo1.2 píše:Ja som si tiez vsimol ze tadial ide zima, fukaMajty píše:To Maty: Maty dneska jsem jel se svým puntem, bylo taky docela chladno a vůbec nic mi tím místem netáhne. Stačí kdy? si topím na jedničku. A za chvíli to vypínám proto?e mám v autě docela horko. Souhlasím s Jarou?em ?e tam bude spí? nějaký problém s nětěsněním.
GP 1.4 8V
ale interier auto vykuri v pohode, akurat sa divim ako mozes citit ze ti kolise teplota vzduchu na nohy? to jazdis v sandaloch? mne ked sa rozpalia cizmy tak to musim vypnut :>
Přesně toto jsem poprvé zpozoroval minulý víkend. A? se trochu oteplí, budu se na to muset podívat_3dno píše:mozem potvrdit ze pozorujem to iste. ak date ruku pod palubovku smerom dohora od toho ulozneho miesta co je pred radiacou pakou tak budete citit studeny vzduch. vid obrazok. uz mam objednany kryt pod motor tak potom dam vediet ci to pomohlo.maty píše:K tomu topení,jel jsem do Prahy kdy? bylo minus 10 rano a středovou konzolí mi tam tak tahlo,?e jsem nemohl ani na 4stupen vytopit auto.Mrzla mi jedna pulka těla.koukal jsem pod přístr.desku( pod ventilator a je tam otvor,to samy i po stranach a tudy jde hodne studenej vzduch ikdy? se topi na plno.
Kolik stoji ten kryt motoru? a pomu?e to?
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Krytem to asi nebude. Jak s ním tak bez něj, nemám podobné zku?enosti. Auto topí parádně, ikdy? je 20 pod nulou. O proudu studeného vzduchu z míst o kterých je řeč, se nedá mluvit. Vidím to na jinou chybu, ne? kterou by vyře?il kryt pod motor....
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Hele dělalo mě to taky. Měl jsem pravou část těla jako v mrazáku. Tak jsem se tam mrknul a neměl jsem tam pylovej filtr. Dal jsem ho tam a u? to nedělá a mů?e být třeba minus 10. Ře?il jsem to asi před necelým měsícemDu?an píše:_3dno píše:mozem potvrdit ze pozorujem to iste. ak date ruku pod palubovku smerom dohora od toho ulozneho miesta co je pred radiacou pakou tak budete citit studeny vzduch. vid obrazok. uz mam objednany kryt pod motor tak potom dam vediet ci to pomohlo.maty píše:K tomu topení,jel jsem do Prahy kdy? bylo minus 10 rano a středovou konzolí mi tam tak tahlo,?e jsem nemohl ani na 4stupen vytopit auto.Mrzla mi jedna pulka těla.koukal jsem pod přístr.desku( pod ventilator a je tam otvor,to samy i po stranach a tudy jde hodne studenej vzduch ikdy? se topi na plno.
Kolik stoji ten kryt motoru? a pomu?e to?
Přesně toto jsem poprvé zpozoroval minulý víkend. A? se trochu oteplí, budu se na to muset podívat
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
spravne ako vravi jarous som skusal teraz ked je okolo 0stupnou a puntik vie uplne dopohody vykurit az na 33 stupnou tam sa to zastavi pretoze automaticka klima viac nejde nastavit ako 32 a napriklad favorit vedel vykurit iba na 28 a s toho stredoveho panela nejde ziaden studeny vzduch u mna a cely panel alebo najskorej pri nohach vodicovych je cely teply teraz v zime
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
ked mas klimu tak tam mas urcite (no mal by si mat uz par pripadou to tam nemalo) pelovy filter je pod krytom stredovej konzoly zo strany spolujazdca pri nohach.
inak mate pravdu ked tam ten filter nieje pekne fuci ten studeny vzduch dovnutraa po tom plaste sa dostava az k tej pake kade cez dierky prefukuje,,, takze asi to je dost neprijemne.
ja mam zasa skorej problem ze mi strasne vrzuka a piskoce ventilator vam ide ako potichu? alebo ho je dostatocne pocut
inak mate pravdu ked tam ten filter nieje pekne fuci ten studeny vzduch dovnutraa po tom plaste sa dostava az k tej pake kade cez dierky prefukuje,,, takze asi to je dost neprijemne.
ja mam zasa skorej problem ze mi strasne vrzuka a piskoce ventilator vam ide ako potichu? alebo ho je dostatocne pocut
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba