Topení
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Dík za rady. Ja mám teraz v zime tie? ten problém ?e mám okná zamrznuté aj zvnútra. Vedel som ?e je to vlhkos?ou. Keď dám ventilátor va 4 a fúkanie na okná tak mám raz dva rozmrazené. Auto kúri dobre, vôbec sa nes?a?ujem, ale keď niekde idem a sedím v aute aj vo vetrovke tak to vežmi nevykurujem preto?e mi je potom horúco. Ale s tým ventilátorom to skúsim.
Grande Punto 1.2 8V 5dv Dynamic, červená exotika
1nekros1 píše:no dusko rozhodne na hento by som nervy nemal ... i ked ja som zas objednany na vymenu ventilatora ktory strasne vyvadza ale hento je proste mooc nakazdeho. aj ked je vonku -10 a auto tam stoji celu noc tak rano pridem a jedine na com citim vlhkost je kozenny volant a paka. okno s vnutra nieje orosene vobec a ked nastartujem a kym otvorim branku a vyjdem von uz ho zadycham ale kym zasa zavrem a sadnem do GP uz sa odrosuje a behom 5 min jazdy uz je cele odrosene a mam to odskusane aj s 3mi ludmi... a cez ten stredovy panel nefuka nic len sala teplo asi sa ti tam ozaj nieco posralo ako vravi jarous
a este J.B. - najhorsie co mozes spravit autu v zime mat zapnuty vnutorny okruh pretoze sa ta vlhkost s auta nedostane uz niako. velku vlhkost dostanes prec iba tym ze auto silno vykuris nech uschne interier a potom nechas otvorene dvere aby schladol. ja s vlhkostou v GP zadny prtoblem nemam ale vo favorite som obcas mal a hentak som to vzdy vyriesil.
P.S. - hlavne si nevypinajte ventilatory v zime to je najvecia kravina co som si vsimol u 90% vodicou ale riadna, aspon na polovicu nech fuka stale pretoze to co sa zohrialo sa zasa chladi a dochadza ku kondenzacii. a tiez ani nie na plne gule pretoze vtedy zasa nefuka taky teply vzduch ako by mal nestiha ho ohrievat - a to si mozte kazdy vyskusat.
moja rada skuste si nechat ventilator bezat stale bud na 2/4 alebo 3/4 a uvidite ze GP nebudete mat vobec orosene. (uz som takto aj kolegov presvedcil v Wpolo a FOBIA tiez mali vzdy secko orosene)
Přesně tak, pod toto se podepí?u
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
napriklad ja nastartujem dam si dole vetrovku a tu chvylku vydrzim pretoze som si kupil tie vyhrievane potahy a ty su behom 1-2 minut uz ohriate a asi po 5tich to uz musim vypnut lebo ma uz pali zadok a chrbat... neznasam hrubej vetrovke soferovat.julo píše:Dík za rady. Ja mám teraz v zime tie? ten problém ?e mám okná zamrznuté aj zvnútra. Vedel som ?e je to vlhkos?ou. Keď dám ventilátor va 4 a fúkanie na okná tak mám raz dva rozmrazené. Auto kúri dobre, vôbec sa nes?a?ujem, ale keď niekde idem a sedím v aute aj vo vetrovke tak to vežmi nevykurujem preto?e mi je potom horúco. Ale s tým ventilátorom to skúsim.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Tak teď jsem to u? pochopil Autor chtěl říct, ?e při parkování "odřízl" interiér od vněj?ku a zabránil tak přístupu studeného vzduchu a vlhkosti zvenčíJ.B. píše:nebyl jsem pochopen,vnitřní okruh jsem zapnul před opu?těním auta...ráno námraza uvnitř ?ádná ale to mů?e být náhoda.
Ale bohu?el, spínač se vypnutím motoru vypne, tak jako u vyhřívání zadního okna nebo mlhovek
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Dnes jsem se vrátil ze servisu.Du?an píše: Dnes jsem absolvoval cestu do práce a zpět v 5 lidech.
Pod středovou konzolí táhlo jako sviňa a ventilátor nějak málo fouká. Jeliko? v tomto počasí venku nemám ?anci něco zkoumat, objednám se do servisu
Teď odpoledne po ujetých 35 km a 14-ti stupňovém mrazu to vypadalo zevnitř auta takto (připadal jsem si jako v tanku)- podotýkám, ?e celou cestu ventilátor foukal pouze na čelní sklo:
Nejdřív na problém foukání studeného vzduchu uprostřed pod přístrojovkou prý nemohli přijít. Potom objevili, ?e byl vypadlý nějaký deklík u toho kastlíku na pylový filtr.
Cestou domů (asi 3 km) jsem ?ádný chlad necítil, tak?e by to mělo být v pořádku.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Dneska jsem pozoroval uplne to same mi tet zaclo auticko nejak blaznit v te zimeDu?an píše:Dnes jsem se vrátil ze servisu.Du?an píše: Dnes jsem absolvoval cestu do práce a zpět v 5 lidech.
Pod středovou konzolí táhlo jako sviňa a ventilátor nějak málo fouká. Jeliko? v tomto počasí venku nemám ?anci něco zkoumat, objednám se do servisu
Teď odpoledne po ujetých 35 km a 14-ti stupňovém mrazu to vypadalo zevnitř auta takto (připadal jsem si jako v tanku)- podotýkám, ?e celou cestu ventilátor foukal pouze na čelní sklo:
Nejdřív na problém foukání studeného vzduchu uprostřed pod přístrojovkou prý nemohli přijít. Potom objevili, ?e byl vypadlý nějaký deklík u toho kastlíku na pylový filtr.
Cestou domů (asi 3 km) jsem ?ádný chlad necítil, tak?e by to mělo být v pořádku.
U? mám v autě vedro jako v pekleDu?an píše: Dnes jsem se vrátil ze servisu.
Nejdřív na problém foukání studeného vzduchu uprostřed pod přístrojovkou prý nemohli přijít. Potom objevili, ?e byl vypadlý nějaký deklík u toho kastlíku na pylový filtr.
Cestou domů (asi 3 km) jsem ?ádný chlad necítil, tak?e by to mělo být v pořádku.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
..zdravím, pánové. Teď jsem byl o víkendu měnit olej + filtry. Známej mi to dělá, tak?e OK, za dobrý dukát. V neděli jsem odjí?děl a zdálo se mi, ?e je v autě nějaká zima? Topení na max., ale jakoby to někudy profukovalo..tedy studený vzduch. Kdy? sedim na sedadle, venku je -8 a já to mastim po dálnici 140/hod., normálně mi fouká studený vzduch na nohy - kdy? to mám dané na nohy + sklo? Nemáte sku?enost s tímto někdo? Ale dal bych ruku do ohně, ?e před tim, ne? jsem mu dal auto na výměnu, bylo v káře krásně teplo!!! Někdy a? moc..
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
mas uvolnenu krytku co kryje kabinovyfilter treba to poriadne nasadit inak ventilator netlaci do radiatora ale do kabiny. treba to skontrolovat lachky pristup na spolujazdcovej strane fotky mam v denicku .sima28 píše:..zdravím, pánové. Teď jsem byl o víkendu měnit olej + filtry. Známej mi to dělá, tak?e OK, za dobrý dukát. V neděli jsem odjí?děl a zdálo se mi, ?e je v autě nějaká zima? Topení na max., ale jakoby to někudy profukovalo..tedy studený vzduch. Kdy? sedim na sedadle, venku je -8 a já to mastim po dálnici 140/hod., normálně mi fouká studený vzduch na nohy - kdy? to mám dané na nohy + sklo? Nemáte sku?enost s tímto někdo? Ale dal bych ruku do ohně, ?e před tim, ne? jsem mu dal auto na výměnu, bylo v káře krásně teplo!!! Někdy a? moc..
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
přesně tak!1nekros1 píše:mas uvolnenu krytku co kryje kabinovyfilter treba to poriadne nasadit inak ventilator netlaci do radiatora ale do kabiny. treba to skontrolovat lachky pristup na spolujazdcovej strane fotky mam v denicku .sima28 píše:..zdravím, pánové. Teď jsem byl o víkendu měnit olej + filtry. Známej mi to dělá, tak?e OK, za dobrý dukát. V neděli jsem odjí?děl a zdálo se mi, ?e je v autě nějaká zima? Topení na max., ale jakoby to někudy profukovalo..tedy studený vzduch. Kdy? sedim na sedadle, venku je -8 a já to mastim po dálnici 140/hod., normálně mi fouká studený vzduch na nohy - kdy? to mám dané na nohy + sklo? Nemáte sku?enost s tímto někdo? Ale dal bych ruku do ohně, ?e před tim, ne? jsem mu dal auto na výměnu, bylo v káře krásně teplo!!! Někdy a? moc..
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Pripajam sa k tomu problemu s kurenim, na strane spolujazdca fuka z dvoch miest, jeden mierne chladny a druhy ofuk uplne studeny vzduch zvonku, pri soferovi je to v pohode. Kurim uplne na max., fukanie 2-3 a interier sa akotak zohreje, vtedy je to tak akurat. Tiez sa pozriem na tie tesnenie a dekliky, ci je v tom problem.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km