Topení
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Pánové s diesely, vy se divíe, ?e to začíná topit později? To máte první naf?áky? Tam je to obecný jev, jinak můj benzin se vyhřeje celkem rychle, ani to nevnímám autoklima to nějak zvládne
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
-
- Profík
- Příspěvky: 821
- Registrován: čtv pro 21, 2006 15:50
- Bydliště: Bratislava, SK
- Kontaktovat uživatele:
Toto je moje prve auto takze porovnavat nemam s cim, ale tak nejako som cakal ze to bude kurit skor..
Mam kryt pod motorom, ale aj tak kym zacnem citit prvy teply vzduch par minut trva, aj ked u mna je asi problem ze to mam do roboty 7km, takze kym sa motor stihne zohriat, uz vystupujem..
Mam kryt pod motorom, ale aj tak kym zacnem citit prvy teply vzduch par minut trva, aj ked u mna je asi problem ze to mam do roboty 7km, takze kym sa motor stihne zohriat, uz vystupujem..
GP 1.2 Active 5D (Biela Ambient)
Jo, jo je to tak jak pí?e?.Tommy píše:Třeba má tu slab?í 75k verzi a na tu se to neděláLadin píše:tak to neviem ako je mozne lebo ja som kryt pod motor v pohode dostal.Ravic píše:Pro moji motorizaci kryt pod motor neexistuje. To je sdělení zástupců Fiatu.
Jinak té? patřím mezi naháče, to jen doplnění k mému příspěvku viz. vý?e.
Původně: Fiat Grande Punto Dynamic 5D 1.3 Mjet Red Bolero
Okruh topení je přímo spojen se zkráceným okruhem chlazení. To znamená, ?e teplota voda v bloku motoru je stejná jako ve výměníku topení. A? po dosa?ení určité teploty se otevře termostat a začne pomalu připojovat chladič.brasci píše:To potvrdzuje, ?e sa motor zahreje skôr, ale nesúhlasím s tým, ?e začne aj skôr kúri?. Fabia mi začala teplý vzduch vháňa? skôr... Mo?no práve preto sa motor zahrieval dlh?ie, ale ka?la? na motor, prvoradý som ja a a? potom motor...Tommy píše:Já kdy? po ránu vyjedu z parkovi?tě auto začíná topit u druhé světelné kři?ovatky, cca 5min. na vzdálenost zhruba 200-300m. Podotýkám, ?e začíná topit, nikoli, ?e je v autě pěkně, jinak motor se zahřeje dříve ne? u slu?ebné fóbie 1,2Ho..vno To Pojede (s červenym P) Topit začínají +/- stejně, V GP mi třeba není zima na nohy, co? oceňuji!
Dieselový motor má vy??í tepelnou účinnost (pro spalovací proces potřebuje víc tepla) a proto mu zbývá míň toho "odpadního", kterým se topí a je třeba ho odvádět chladičem. Tak?e nafta bez přídavného elektrického topení nikdy nebude topit tak brzo jako benzín
A k Fabii 1.2 tříhrnek: tam ten jeden válec prostě chybí, čtyřválcová topí proti HTP podstatně dřív a o něco líp.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
K tomu topení,jel jsem do Prahy kdy? bylo minus 10 rano a středovou konzolí mi tam tak tahlo,?e jsem nemohl ani na 4stupen vytopit auto.Mrzla mi jedna pulka těla.koukal jsem pod přístr.desku( pod ventilator a je tam otvor,to samy i po stranach a tudy jde hodne studenej vzduch ikdy? se topi na plno.
Kolik stoji ten kryt motoru? a pomu?e to?
Kolik stoji ten kryt motoru? a pomu?e to?
I Love Italians Cars//Made in Italy//Made in Fiat
Grande Punto 5d.Dynamic-Sole.black color.aircondition.
Grande Punto 5d.Dynamic-Sole.black color.aircondition.
Jaký kryt motoru, venkovní? Odkud ti jde studený vzduch? Jaké otvory pod ventilátorem má? namysli?maty píše:K tomu topení,jel jsem do Prahy kdy? bylo minus 10 rano a středovou konzolí mi tam tak tahlo,?e jsem nemohl ani na 4stupen vytopit auto.Mrzla mi jedna pulka těla.koukal jsem pod přístr.desku( pod ventilator a je tam otvor,to samy i po stranach a tudy jde hodne studenej vzduch ikdy? se topi na plno.
Kolik stoji ten kryt motoru? a pomu?e to?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
mozem potvrdit ze pozorujem to iste. ak date ruku pod palubovku smerom dohora od toho ulozneho miesta co je pred radiacou pakou tak budete citit studeny vzduch. vid obrazok. uz mam objednany kryt pod motor tak potom dam vediet ci to pomohlo.maty píše:K tomu topení,jel jsem do Prahy kdy? bylo minus 10 rano a středovou konzolí mi tam tak tahlo,?e jsem nemohl ani na 4stupen vytopit auto.Mrzla mi jedna pulka těla.koukal jsem pod přístr.desku( pod ventilator a je tam otvor,to samy i po stranach a tudy jde hodne studenej vzduch ikdy? se topi na plno.
Kolik stoji ten kryt motoru? a pomu?e to?
Tak to asi bude někde nějaká netěsnost Já mám automatickou klimu a ?ádný studený vzduch zpod palubky nejde. Topení je naprosto dostatečné (zatím vyzkou?eno v -15°C) Proudění studeného vzduchu při zapnutém topení naplno asi není normální. Kryt pod motor to určitě nevyře?í, cesta přes motorovou stěnu dovnitř do auta je jenom jedna a to uprostřed a skrz ní jsou do auta vyvedeny hadice výměníku topení a hadice pro chladič klimatizace. Samotný vzduch zvenku vchází do auta pod předním oknem u spolujezdce, hned pak je u? uvnitř ventilátor (pod palubkou, nad nohama spolujezdce) a pak jde vzduch přes výměník topení a chladič klimy (jsou za sebou) a pak se teprve rozvádí do jednotlivých výdechů v palubce._3dno píše:mozem potvrdit ze pozorujem to iste. ak date ruku pod palubovku smerom dohora od toho ulozneho miesta co je pred radiacou pakou tak budete citit studeny vzduch. vid obrazok. uz mam objednany kryt pod motor tak potom dam vediet ci to pomohlo.maty píše:K tomu topení,jel jsem do Prahy kdy? bylo minus 10 rano a středovou konzolí mi tam tak tahlo,?e jsem nemohl ani na 4stupen vytopit auto.Mrzla mi jedna pulka těla.koukal jsem pod přístr.desku( pod ventilator a je tam otvor,to samy i po stranach a tudy jde hodne studenej vzduch ikdy? se topi na plno.
Kolik stoji ten kryt motoru? a pomu?e to?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Štamgast
- Příspěvky: 239
- Registrován: ned bře 04, 2007 11:22
- Bydliště: Ko?ice
- Kontaktovat uživatele:
Keď u? sme pri tom kúrení. Mne sa niekedy zdá, ?e keď hodím neutrál z kopca a mám pustené fúkanie na nohy, tak po určitej krátkej chvížke začne prúdi? chladnej?í vzduch. Po znova zaradení rýchlosti sa to upraví naspä?. Mo?no je to tým ako tu niekto písal, ?e výmenník tepla je priamo napojený na malý chladiaci okruh a keď hodím neutrál, otáčky motora klesnú, rýchlos? prúdenia vody do výmenníka sa zní?i ale rýchlos? prúdenia vzduchu nie (nemením otáčky ventilátora). Tým pádom sa nestihne vzduch tak ohria? ako keď je hodená rýchlos? (vy??ie otáčky). Čo si o tom myslíte?
GP Dynamic 1.2 5D Merenque