Stránka 2 z 3

Napsal: úte lis 13, 2007 17:59
od olso
No ja neviem, mam hmlovky na Focuse a nejak moc ich nevyuzivam, ak je hmla je trosku lepsie vidiet ale moc nee :lol:

Napsal: úte lis 13, 2007 18:32
od RadimG
a to nevies za hmloky ti pridaju min. 5 koni a ked ich zapnes tak dalsich 10? :lol:

Napsal: úte lis 13, 2007 19:59
od ycuzo
:D :D ,hmlovky su urcite dobra vec,ja by som este uvital reflektory
na streche s dosvitom aspon 50metrov 8)

Snad u? bude klid..

Napsal: úte lis 27, 2007 13:54
od Martas
Dnes jsem si dovezl GP snad u? v pořádku!Přícinou té hlá?ky o vysoké teplotě prý byla slabá kapacita baterie :oops: Řídící jednotka pak po nastartování vyhodnotila chybu!Tím ,?e jezdím jen městský cyklus tak se prý nestačila tolik dobýt.Já jse spoléhal na to oko na baterce 8) Prý jse jednou za rok má nabýt nabíječkou :?

Napsal: úte lis 27, 2007 22:38
od Tinkturak
ycuzo píše::D :D ,hmlovky su urcite dobra vec,ja by som este uvital reflektory
na streche s dosvitom aspon 50metrov 8)
Ty wole tebe bych pak chtěl Ycuzo potkat w noci w protisměru :lol:
Solárko turbo grátis a zaji?těný přísun penízků na sociálce díky sráwnému odstínu twáří :lol: :lol:

Re: Snad u? bude klid..

Napsal: stř lis 28, 2007 0:33
od Robo1.2
Martas píše:Dnes jsem si dovezl GP snad u? v pořádku!Přícinou té hlá?ky o vysoké teplotě prý byla slabá kapacita baterie :oops: Řídící jednotka pak po nastartování vyhodnotila chybu!Tím ,?e jezdím jen městský cyklus tak se prý nestačila tolik dobýt.Já jse spoléhal na to oko na baterce 8) Prý jse jednou za rok má nabýt nabíječkou :?
Martas
ked si precitas moj hned druhy prispevok zistis ze tu istu teoriu som ti povedal hned. Nic ine som ani necakal, a odpoved - slaba kapacita baterie je blbost lebo mi to svieti aj po 600km jazde druhy den ked startujem v studene rano.
mal si sa tych chytrakov spytat ze preco ti neblikne aj kontrolka benzinu :D :D :D.

Re: Snad u? bude klid..

Napsal: stř lis 28, 2007 11:28
od Martas
Martas
ked si precitas moj hned druhy prispevok zistis ze tu istu teoriu som ti povedal hned. Nic ine som ani necakal, a odpoved - slaba kapacita baterie je blbost lebo mi to svieti aj po 600km jazde druhy den ked startujem v studene rano.
mal si sa tych chytrakov spytat ze preco ti neblikne aj kontrolka benzinu :D :D :D.[/quote]


No mo?ná má? pravdu ,ale od včerej?ka to neudělalo ,čili něco se změnilo.Otázkou je jest-li to je napětí baterie nebo tahání za nos.Uvidíme!Kdy? tak o dal?ím průběhu budu informovat :wink:

Napsal: stř lis 28, 2007 13:41
od ycuzo
Tinkturak píše:
ycuzo píše::D :D ,hmlovky su urcite dobra vec,ja by som este uvital reflektory
na streche s dosvitom aspon 50metrov 8)
Ty wole tebe bych pak chtěl Ycuzo potkat w noci w protisměru :lol:
Solárko turbo grátis a zaji?těný přísun penízků na sociálce díky sráwnému odstínu twáří :lol: :lol:
:D :D ale ano ty mozno vidis,ale ja akoze v tme nevidim nic,na to su svetla
aby sa v noci svietilo :lol:

Re: Snad u? bude klid..

Napsal: stř lis 28, 2007 13:46
od ycuzo
Martas píše:Dnes jsem si dovezl GP snad u? v pořádku!Přícinou té hlá?ky o vysoké teplotě prý byla slabá kapacita baterie :oops: Řídící jednotka pak po nastartování vyhodnotila chybu!Tím ,?e jezdím jen městský cyklus tak se prý nestačila tolik dobýt.Já jse spoléhal na to oko na baterce 8) Prý jse jednou za rok má nabýt nabíječkou :?
Presne ako som hovoril, baterka ,mame odskusane :)

Napsal: sob lis 22, 2008 12:59
od Tommy
Občas se mi zblázní ukazatel teploty, teď na podzim, kdy? přijdu ke studenému autu(hlavně po del?ím stání), tak mi občas po nastartování motoru vyjede ručička teploměru a? do maxima, tam se rozsvítí červená ledka a opět spadne k nule, kromě tohoto v?e funguje jak má, mtor se nepřehřívá, teploměr ukazuje jak má! Myslím, ?e se tu o tom ji? mluvilo.., podle mě asi nějáké čidlo. Zatím to neře?ím!

přesunuto z tématu ukazatel teploty Tommy

Napsal: pát led 02, 2009 22:15
od brasci
No tak mne to robí tie?...

Ale neviem či si to nemám v?íma?, lebo mám pocit, ?e sa prehrieva chladiaca kvapalina... Po zohriati motora je nad riskou MAX asi tak o 0,5cm... Po odstavení auta a povolení viečka chladiacej kvapaliny to len tak zasičí... Tie? keď je auto mokré tak sa stra?ne rýchlo odparí para v oblasti predného nárazníka a kapoty na miestach, kde je vpredu chladič... Inak teplota motora nestúpa... Cez tý?deň s tým pôjdem do servisu a som zvedavý čo s tým vyrie?ia...

Napsal: pát led 02, 2009 22:18
od Dušan
Zkusí vyměnit termostat

Napsal: pát led 02, 2009 22:24
od brasci
Mohli by aj celé auto...

Napsal: sob led 03, 2009 8:10
od Pepa B.
brasci píše:Mohli by aj celé auto...
copak, to je kvůli té teplotě nebo nejsi s GP spokojený?

Napsal: sob led 03, 2009 18:55
od popo
no mne sa popisovane problemy vyskytli asi dva krat za cely cas co mam GP. Aj to bolo v case ked som mal zatopene auto z vnútra (vid. môj davnej?i problem) a od vtedy ani prt. Ale u? sa mi iné stalo, ked auto nechám dlh?ie stá? cca 3-4 dni, a na?tartujem tak sa začne klepa? celý predok auta, volant, no proste jak keby sa v?etky vybracie z motora prena?ali do auta, ako keby motor bol len polo?eny v motorovom priestore bez nejakeho odtlmenia. Stalo sa mi to zatial len dvakrát, a trvalo to v?dy zopár sekúnd po nakopnutí. Stačilo pár krát prida? plyn a vybrácie ustali. Čo by to mohlo by? ?