Stránka 1 z 1

Vysoká teplota motora pri štartovaní

Napsal: úte led 05, 2016 11:58
od Luxo
Zdravým dnes som štartoval vonku bolo asi -11 ,a pri štartovaní teplota motora vybehla na max ,ozvalo sa pipnutie a hlásenie Excess. radiat. fluid temper stop & turn off engine. No po naštartovaný sa teplota vrátila do normálu a auto ide v pohode ,ale pri štartovaní je teplota motora max a po naštartovaní hnet klesne, rano som dokonca ledva nastartoval,nemrznucu som skontroloval neviete co to moze byt ?? A mozem na tom jazdiť??? Dakujem

Re: Vysoká teplota motora pri štartovaní

Napsal: úte led 05, 2016 13:20
od 1nekros1
Luxo píše:Zdravým dnes som štartoval vonku bolo asi -11 ,a pri štartovaní teplota motora vybehla na max ,ozvalo sa pipnutie a hlásenie Excess. radiat. fluid temper stop & turn off engine. No po naštartovaný sa teplota vrátila do normálu a auto ide v pohode ,ale pri štartovaní je teplota motora max a po naštartovaní hnet klesne, rano som dokonca ledva nastartoval,nemrznucu som skontroloval neviete co to moze byt ?? A mozem na tom jazdiť??? Dakujem
uz to tu bolo 10000x napisane mas nahovno bateriu zachvilku ti skonci uplne... vymen si ju ...

Vysoká teplota při startování - dodatek k uzamčenému tématu

Napsal: pon led 11, 2016 19:44
od Petr
.....Zcela zavádějící odpovědí, která se může všem, kteří ji budou číst a budou se uvedenou radou řídit, zbytečně prodražit zbytečnou koupí nové baterie.

Vysvětlení chyby je v mém starém příspěvku z 20. 1. 2009, zde jej přepisuji:

Přeji všem dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlášení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, řeší se to nahráním nového softu. Myslím, že závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady řešila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatáž závada, s tím rozdílem, že na jednodušším displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlášením "Exces. radiat. fluid ...".

Tolik původní příspěvek, ke kterému ještě doplňuji:

Tato chyba se objevuje při nízkých teplotách a ne zcela nabité baterii, ovšem neznamená to, že je baterie pryč a musí se měnit, je to opravdu chyba softwaru ŘJ. Mě to dělalo po dvou letech provozu a baterka mi vydržela 8 let, měnil jsem ji až v r. 2015 (auto koupeno a v provozu od r. 2007). Nechal jsem si software přehrát ještě v záruce, nevím za kolik vám to přehrají mimo záruku, ale je to lepší než zbytečně kupovat baterku po každé když se tato chyba objeví.