Fiat Tipo
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 311
- Registrován: ned črc 05, 2009 17:50
- Bydliště: severoplzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Tipo
a mám ho doma krasavečka v plusové výbavě
\______
/__|___\___
[(O)_____(O)\
Fiat GP 1.2Ice ->
/__|___\___
[(O)_____(O)\
Fiat GP 1.2Ice ->
Re: Fiat Tipo
Gratulace, co máš za motor?
-
- Štamgast
- Příspěvky: 311
- Registrován: ned črc 05, 2009 17:50
- Bydliště: severoplzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Tipo
Dík
Ale plusovka zatmavená zadní okna,tempomat,parkovací,senzory,16' kola na ALU discich
Výkon.95k
Ale plusovka zatmavená zadní okna,tempomat,parkovací,senzory,16' kola na ALU discich
Výkon.95k
\______
/__|___\___
[(O)_____(O)\
Fiat GP 1.2Ice ->
/__|___\___
[(O)_____(O)\
Fiat GP 1.2Ice ->
Re: Fiat Tipo
Parada,Tak ať slouzi.
-
- Štamgast
- Příspěvky: 311
- Registrován: ned črc 05, 2009 17:50
- Bydliště: severoplzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Tipo
díky moc,je to zase o pár levelů více než grande před léty.. a ta vůně nového ..nepopsatelné
\______
/__|___\___
[(O)_____(O)\
Fiat GP 1.2Ice ->
/__|___\___
[(O)_____(O)\
Fiat GP 1.2Ice ->
Re: Fiat Tipo
No, já nevím.. přijde mi to trochu jako folklor... jediný místo, kde ty materiály jsou "béčkový", je horní obklad na dveřích.Jarous1 píše: ↑pát kvě 13, 2016 8:31 Pokud to srovnám s mým Bravem 2:
+ lépe odizolovaný a přitom jistý podvozek (verze s 17")
+ slušné odhlučnění včetně aerodynamického hluku
+ pocit větší prostornosti zejména vzadu
+ spousta odkládacích prostorů
+ multimediální Uconnect 7"
- celkově horší materiály hlavně na výplních dveří
Všechno ostatní mi přijde v pohodě... minimálně v nejvyšší verzi.
Teď jezdím iXkem, ale chystám se ho vyměnit právě za HB, s 1.4 T-Jetem... někdy příští rok.
Tento kupuju pro ženu Punto.. dokud to ještě jde.
EDIT: Tak ne... asi to nebude T-Jet, ale atmosferická 1.3... jakkoliv to zní jako blbost.
Dostal jsem se k technickým detailům... a je to teda bomba. Něco jako byl common-rail pro diesely.
Je to na dlouhý povídání... ale v zásadě má dvě vylomeniny: sací vačku ovladatelnou jednotkou motoru o 60 stupňů... což umožňuje vysokou kompresi a "odfukování" tlaku přes ventily prostě tím, že se později zavřou, když je vysokej tlak nežádoucí... takže motor volně přechází z Ottova do Millerova cyklu, občas zabrousí do Atkinsonova a zase zpátky... jednoduše geniální, geniálně jednoduché.
A abz to nebylo málo, tak má trochu odsazenou klikovku, takže písty zabírají víceméně v ose s ojnicema... zvýšení účinnosti, snížení vibrací. Ale to už je jen muška.
https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Global_Small_Engine
Objednáno: Fiat Punto III (Grande) 1.4, dokud to jde...
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: stř bře 09, 2011 17:45
- Bydliště: Podůlší
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Tipo
Taky pokukuju po sedanu,v základu za 270 000 normální čtyřválcová atmosféra,šestikvalt....to je v dnešní době luxus.
Grande Punto 1.2 Active,bílá Ambient
Škoda Felicia Trumf 1.3 LXi světlemodrá sky
Fiat Tipo hatchback 1.4 Italia ,bílá Gelato
Škoda Felicia Trumf 1.3 LXi světlemodrá sky
Fiat Tipo hatchback 1.4 Italia ,bílá Gelato