Fiat 500X
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- Zdenda
- Abarthář
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
- Bydliště: Lucany nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat 500X
Asi už Taliáni blázní z toho vedra Asi čekají na nový model od Číňanů až je koupí, ne jen 5tikilo na všechny varianty Kdybych měl dnes kupovat jiné auto tak bych asi bral BMW 1 nebo Octavii 3 ale rozhodně ne Fiata. I Dácia má větší výběr modelů
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Re: 500X
Odpověď "Od Jeepu" je obvyklá... ale není to tak úplně pravda.
Je to motor, co chystalo PSA s BMW... a moc se jim nepovedl, tak ho prodali, i s fabrikou Fiatu. Původmě to byl Tritec.. a jezdil třeba v Mini, myslím to velký Mini, od BMW.
Fiat to přepracoval s cílem dát do do Jeepa a právě iXka... a udělal to dobře.
Mám ho doma... a jsem s ním úplně spokojenej.
Objednáno: Fiat Punto III (Grande) 1.4, dokud to jde...
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Re: Fiat 500X
No, na stránce Fiat fans bych čekal větší informovanost!
Ani 500X ani 500L nemá s 500 společnýho vůbec nic... snad kromě podobnýho stylu, zejména předních světel.
Nemají společného dokonce nic ani mezi sebou - jsou to technicky 3 nezávislé řady.
Ixko je prostě nové Sedici... a eLko je prostě Idea II.
A obě jsou to dobrá auta.
Objednáno: Fiat Punto III (Grande) 1.4, dokud to jde...
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Re: Fiat 500X
Nemáš pravdu, 500L a 500X používají stejnou modulární platformu, kdy 500X má vzadu víceprvek.
Co se týká motoru 1.6 - jedná se o invenci brazilské pobočky Fiatu v Betimu společně s inženýry z italského Fiatu, který v určitých zemí umí spalovat i etalon - PSA a BMW s tím nemá nic společného.
Co se týká motoru 1.6 - jedná se o invenci brazilské pobočky Fiatu v Betimu společně s inženýry z italského Fiatu, který v určitých zemí umí spalovat i etalon - PSA a BMW s tím nemá nic společného.
Re: Fiat 500X
Nepřu se.Jarous1 píše: ↑pát úno 02, 2018 20:18 Nemáš pravdu, 500L a 500X používají stejnou modulární platformu, kdy 500X má vzadu víceprvek.
Co se týká motoru 1.6 - jedná se o invenci brazilské pobočky Fiatu v Betimu společně s inženýry z italského Fiatu, který v určitých zemí umí spalovat i etalon - PSA a BMW s tím nemá nic společného.
Formulace, které vídám jsou, že platforma 500X vznikla prodloužením té z 500L (mimo jiné, vlastně i Grande Punto), každopádně má vzadu McPherson, na rozdíl od ostatních aplikací. Takže to prostě není s 500 stejné auto.
No a v Brazílii jsem nebyl, ale že e-torg vzniknul vývojem tritecu tvrdí obecně dostupné zdroje - například:
https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_E.torQ_engine
Objednáno: Fiat Punto III (Grande) 1.4, dokud to jde...
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Re: Fiat 500X
To já také ne, já zase četl toto: https://it.wikipedia.org/wiki/Motori_Fiat_E.torQ
Kde je pravda, teda asi těžko říct, každopádně motor to je prý povedený. Když jsem kupoval 500X, tak jsem chtěl turbo benzin, takže jsem atmosferu ani nezkusil.
edit: pravdu máš ty, motor se nabízí už od roku 2010 v jižní americe, celkem mě překvapil ten jeho původ.
Kde je pravda, teda asi těžko říct, každopádně motor to je prý povedený. Když jsem kupoval 500X, tak jsem chtěl turbo benzin, takže jsem atmosferu ani nezkusil.
edit: pravdu máš ty, motor se nabízí už od roku 2010 v jižní americe, celkem mě překvapil ten jeho původ.
Re: Fiat 500X
To jsem taky četl, že 500X je kombinace Grande+500L, ale to asi nebude tak úplně pravda. Taky jsem podle interiéru koukal, že dost věcí je tam z Giulietty. Tudíž možná i ta zadní náprava bude upravená původem z alfy. Inu když to funguje, tak proč ne.
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Re: Fiat 500X
Jarous1 píše: ↑ned úno 04, 2018 18:09 To já také ne, já zase četl toto: https://it.wikipedia.org/wiki/Motori_Fiat_E.torQ
Kde je pravda, teda asi těžko říct, každopádně motor to je prý povedený. Když jsem kupoval 500X, tak jsem chtěl turbo benzin, takže jsem atmosferu ani nezkusil.
edit: pravdu máš ty, motor se nabízí už od roku 2010 v jižní americe, celkem mě překvapil ten jeho původ.
Já jsem zase chtěl atmosféru... tak jsem to risknul.
A jsem s ním ohromě spokojenej.
Teď to bude znít jako protimluv - ale přesto se ho chystám asi příští rok vyměnit za HB Tipo... ale není to nic proti iXku.
Jen ani malé SUV neužiju... a ocením spíš pohodlí a levnou jízdu HB.
Tipo navíc je trochu vyšší, než většina srovnatelných aut, takže pro mě bude asi ideál.
Objednáno: Fiat Punto III (Grande) 1.4, dokud to jde...
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Re: Fiat 500X
Myslím, že ne... Giulietta má vzadu víceprvek, iXko modifikovanej Pherson. Takže je to jiné řešení.
Ale funguje to.
Objednáno: Fiat Punto III (Grande) 1.4, dokud to jde...
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Re: Fiat 500X
Jakože se ztrátou prodáš zánovní 500X a pořídíš si Tipo postavené v modelové řadě "níže" než 500X jen z důvodu levné jízdy? To asi moc levněji nevyjde, ne?bene píše: ↑pon úno 05, 2018 22:20 Teď to bude znít jako protimluv - ale přesto se ho chystám asi příští rok vyměnit za HB Tipo... ale není to nic proti iXku.
Jen ani malé SUV neužiju... a ocením spíš pohodlí a levnou jízdu HB.
Tipo navíc je trochu vyšší, než většina srovnatelných aut, takže pro mě bude asi ideál.
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Re: Fiat 500X
Jen ani malé SUV neužiju... a ocením spíš pohodlí a levnou jízdu HB.
Tipo navíc je trochu vyšší, než většina srovnatelných aut, takže pro mě bude asi ideál.
[/quote]
Tipo je dobré auto, já budu řešit něco s kufrem, tak Tipo Kombi je favorit. Měl jsem ho půjčeného a spokojenost. Jen si objednám xenony a samozřejmě opět Turbo benzin .
Koukám, že kupuješ GP, ono jde ještě objednat do výroby?
Tipo navíc je trochu vyšší, než většina srovnatelných aut, takže pro mě bude asi ideál.
[/quote]
Tipo je dobré auto, já budu řešit něco s kufrem, tak Tipo Kombi je favorit. Měl jsem ho půjčeného a spokojenost. Jen si objednám xenony a samozřejmě opět Turbo benzin .
Koukám, že kupuješ GP, ono jde ještě objednat do výroby?
Re: Fiat 500X
Tipo je dobré auto, já budu řešit něco s kufrem, tak Tipo Kombi je favorit. Měl jsem ho půjčeného a spokojenost. Jen si objednám xenony a samozřejmě opět Turbo benzin .
Koukám, že kupuješ GP, ono jde ještě objednat do výroby?
[/quote]
Jde... ale už půjde jen pár týdnů - v květnu má být ukončená výroba.
Tipo je dobrý auto... a ten kufr je pro mě úplně dostatečnej, s dojezdovkou až bohatě dostatečnej.
Koukám, že kupuješ GP, ono jde ještě objednat do výroby?
[/quote]
Jde... ale už půjde jen pár týdnů - v květnu má být ukončená výroba.
Tipo je dobrý auto... a ten kufr je pro mě úplně dostatečnej, s dojezdovkou až bohatě dostatečnej.
Objednáno: Fiat Punto III (Grande) 1.4, dokud to jde...
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Re: Fiat 500X
Jakože se ztrátou prodáš zánovní 500X a pořídíš si Tipo postavené v modelové řadě "níže" než 500X jen z důvodu levné jízdy? To asi moc levněji nevyjde, ne?
[/quote]
Potřeboval jsem rychle nový auto... zbavil jsem se služebního Passata - a v té době ještě Tipo nebylo. Teda začínal sedan, ale HB vůbec.
To "levnější" je jen vedlejší efekt, ne hlavní důvod... ale pozná se to. Rád jezdím v létě na toulavou dovolenou... loni jsem najel v kuse asi 3 tisíce km, do Itálie, po Itálii a zpátky, rok před tím skoro 4, to byla Anglie... a to už se pozná, jestli jedeš za 6 nebo za 8 na sto.
Ale jak říkám, kvůli tomu to neudělám.
HB je pohodlnější... prostornější... a víc mi sedí. Svět se zbláznil do pseudo SUV = nejvyšší čas od něj utéct.
Ale napřed musí začít prodávat Tipo HB s novým atmosferickým benzinem a se 7" palcovým interierem...
No, současná 1.4 se 70kW by mi vlastně asi stačila... ale ten vnitřek s 5" prostě nedávám, je tam na mě moc plastu.
K dokonalosti by mohli maličko změnit i font na přístrojovce, za něco techničtějšího, bez té uměleckosti.. ale to už si vyloženě vymýšlím.
[/quote]
Potřeboval jsem rychle nový auto... zbavil jsem se služebního Passata - a v té době ještě Tipo nebylo. Teda začínal sedan, ale HB vůbec.
To "levnější" je jen vedlejší efekt, ne hlavní důvod... ale pozná se to. Rád jezdím v létě na toulavou dovolenou... loni jsem najel v kuse asi 3 tisíce km, do Itálie, po Itálii a zpátky, rok před tím skoro 4, to byla Anglie... a to už se pozná, jestli jedeš za 6 nebo za 8 na sto.
Ale jak říkám, kvůli tomu to neudělám.
HB je pohodlnější... prostornější... a víc mi sedí. Svět se zbláznil do pseudo SUV = nejvyšší čas od něj utéct.
Ale napřed musí začít prodávat Tipo HB s novým atmosferickým benzinem a se 7" palcovým interierem...
No, současná 1.4 se 70kW by mi vlastně asi stačila... ale ten vnitřek s 5" prostě nedávám, je tam na mě moc plastu.
K dokonalosti by mohli maličko změnit i font na přístrojovce, za něco techničtějšího, bez té uměleckosti.. ale to už si vyloženě vymýšlím.
Objednáno: Fiat Punto III (Grande) 1.4, dokud to jde...
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 E-Torq
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Re: Fiat 500X
Já tu módu švindlgaziků taky nechápu, ale když se do toho lidem líp nastupuje, nebo z toho líp vidí, tak ať si připlatí za vyšší spotřebu.
Jinak Tipo s 1.4 16V nevím jestli by Ti stačilo, možná jo, pokud často nejezdíš do kopce
Jinak Tipo s 1.4 16V nevím jestli by Ti stačilo, možná jo, pokud často nejezdíš do kopce
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"