Jarous - tak, ako hovoris. Filozofia Fiatu - "to viete, bubnove nam usetria (teraz strielam) 100 Euro pri jednom voze, pri 400.000 predanych kusoch je to 40 mil. Euro..." toto megaekonomicke myslenie Fiatu je sice plus pre firmu, minus pre zakaznika.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (Azuro Psychedelic)
Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)
nal píše:Jarous - tak, ako hovoris. Filozofia Fiatu - "to viete, bubnove nam usetria (teraz strielam) 100 Euro pri jednom voze, pri 400.000 predanych kusoch je to 40 mil. Euro..." toto megaekonomicke myslenie Fiatu je sice plus pre firmu, minus pre zakaznika.
Nal, má? určitě pravdu, ale mám pocit, ?e to s těma bubnama brzdí víc ne? dostatečně. Navíc ty u?etří? za údr?bu, proto?e čelisti v bubnu vydr?í víc ne? desky na kotouči. A vzadu to třeba v zimě stejně moc nebrzdí a ty kotouče tam dost trpí - reznou. Jinak, já se jen pozastavoval nad autorem tuningu, který si vybral pro investici (určitě to byla ?upa ) slab?í motorizaci. Ale je to pěkný kousek
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
nal: toto dělá nejen Fiat.... to za prvé a za druhé co je ?patného na zadních bubnech??? Není to podobná závada jako jen 4 ?rouby na kolech u Brava? (joke)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...