Stránka 5 z 6

Napsal: stř led 25, 2012 22:27
od tkupilik
Tak se vratime na zakladni skolu a projedeme si trosku matiky. 140/120 * 3000 = 3500. O jakym rozdilu otacek prosimte mluvis?? Lidi pouzivejte trochu mozek.

Napsal: sob led 28, 2012 10:41
od Kriss
Tak?e jestli tomu rozumím, tak mezi pěti kvaltem a ?esti kvaltem není ?ádný rozdíl ani ve spotřebě ani v maximálce v ničem.....tak?e v abarthu je ten ?esti kvalt prostě uplně nahovno a kdyby tam daly pěti kvalt tak je to jedno.

Napsal: sob led 28, 2012 20:47
od 1nekros1
tak aspon ze pouzivas mozek kedze ja nie

Napsal: sob led 28, 2012 22:49
od Teddy86
Co to je mozek? :shock:

Napsal: pon led 30, 2012 10:00
od Eses
Co se týče převodovky tak výrobce uvádí:

6ti stupňové převodovky M20/M32 patří do nové řady tříhřídelových převodovek, vyznačujících se oproti tradičním dvouhřídelovým
převodovkám snadněj?ím ovládáním a zmen?enou celkovou délkou. Tyto převodovky doká?ou přená?et velký
točivý moment (230 Nm u M20 a 320 Nm u M32), tak?e umo?ňují spojení s výkonnými vznětovými motory: 1.3 Multijet
o výkonu 90 koní (převodovka M20) a 1.9 Multijet o výkonu 130 koní (převodovka M32).

Jediný Abarth s benzínovým motorem s 270Nm má také převodovku M32.

Napsal: pon led 30, 2012 20:41
od Teddy86
Eses píše:Co se týče převodovky tak výrobce uvádí:

6ti stupňové převodovky M20/M32 patří do nové řady tříhřídelových převodovek, vyznačujících se oproti tradičním dvouhřídelovým
převodovkám snadněj?ím ovládáním a zmen?enou celkovou délkou. Tyto převodovky doká?ou přená?et velký
točivý moment (230 Nm u M20 a 320 Nm u M32), tak?e umo?ňují spojení s výkonnými vznětovými motory: 1.3 Multijet
o výkonu 90 koní (převodovka M20) a 1.9 Multijet o výkonu 130 koní (převodovka M32).

Jediný Abarth s benzínovým motorem s 270Nm má také převodovku M32.
A co ma 1.4 16v?

Napsal: úte led 31, 2012 7:57
od Eses
1.4 16V je tak trochu záhada, je v něm sice 6ti kvalt, ale je to star?í typ dvouhřídelové převodovky C514, která je v?ude uváděná jako 5ti kvalt u 1.2 a 1.4 8V.
Točivý moment má jenom 125Nm, tak nevím proč se tam dával 6ti kvalt..

Napsal: pon úno 06, 2012 22:12
od benja
byt se mi to taky zdá divné tak ?estikvalt kvituji s povzdechem kladně:D

Vykonove krivky motoru v GP

Napsal: ned bře 09, 2014 22:07
od turbom
Ahoj, nemate nekdo vykonove krivky motoru pro Grande Punto?
Zajimaji me vsechny benzinove motory. Dale by me zajimalo porovnani s 1.4 16v v Puntu 2004.

Diky

Re: Vykonove krivky motoru v GP

Napsal: pon bře 10, 2014 15:02
od jeník1

Re: Výkon motoru

Napsal: pon bře 10, 2014 15:26
od turbom
Google klidne pouziju. Myslel jsem si, ze tady to nekdo bude mit ucelene pro sve GP a prece jenom dost lidi zajima srovnani s jinymi motory v GP. A doufal jsem i v podrobnejsi popis vykonu a motoru. Trebaze, 1.4 16v v Gp jede hur nez v Puntu apod......
Nevim proc mi posilas odkaz, ktery jsem zakladal ja a ktery plati pro Punto I. :?

Re: Výkon motoru

Napsal: sob bře 15, 2014 14:56
od turbom
Tak jsem zatim nasel grafy pro GP 1.2, 1.4 8V a MTJ motory.
http://www.italiaspeed.com/new_models/2 ... ation.html

Shanim jeste 1.4 16v a 1.4 T-jet.

Re: Výkon motoru

Napsal: ned bře 16, 2014 15:44
od tkupilik
No kdyz se podivas do vedlejsiho vlakna t-jet, tak tam najdes take merketingovou maluvku a pak graf z odbrzdeneho realneho motoru. A budes asi pak zklamanej z toho jak se lisi realita od techle marketingovejch maluvek :((
Kdysy davno jsem zakop o databazi grafu odbrzdenych ruznych aut, ale nepodarilo se me to najit. Jen ze zvedavosti, proc te to tolik zajima?

Re: Výkon motoru

Napsal: ned bře 16, 2014 21:35
od turbom
Je to vcelku jednoduche. GP je jedna z variant meho budouciho auta a rad bych videl grafy vykonovych krivek pro vsechny benzinove motorizace. Nechapu, proc nemuzu najit 1.4 16v- Starjet, kdyz se oficialne prodavala ani krivku pro T-jet. Chtel jsem si je porovnat a zvazit pro a proti. Vim jak jede 1.2 16v a v porovnani s 1.2 8v nema tak vysoko posazeny kroutici moment. Proto me zajima jak je na tom 1.4 16v a 1.4T jet. Na druhou stranu chapu, ze v GP tyto slabsi motorizace pojedou daleko hur a to vinou o 150kg vyssi hmotnosti proti Puntu MK2.

A diky za info, te mapy jsem si nevsiml. Az po tvem upozorneni me tukla. Super mapa, libi se mi moc a vykonova krivka se zda take v pohode. Zadny high rpm motor.
Temer stejne jezdim s mym MK2 1.2 44kw, kdyz jedu na spotrebu, radim kolem 2-2500rpm az na ten vykon...

Re: Výkon motoru

Napsal: úte bře 18, 2014 8:41
od jeník1
Má někdo zkušenosti s additivem VIF? Začal jsem ho používat (benzín) a jezdí to výrazně lépe a spotřeba asi o 0,2 litru nižší dle PP. Ale hlavně! Studené starty jsou výrazně tišší, motor jde do otáček i studený. JInak recenze na netu tohle additivum všude chválí, hlavně pro naftu. Jediný problém je jeho dávkování (1:1000 na 1 litr benzínu 1 ml. VIF) Ta plechovka je pro dávkování naprosto nevhodná a to víčko také.
Vlastní additivum je dost mastné, takže obsahuje nějaký olej a proto studený start je tak výborný.