Stránka 2 z 6

Napsal: úte srp 28, 2007 8:36
od ironlionzion
Pepa B. píše:Pánové, ironlionzion ví, o čem mluví, po jízdě jsem se musel přebalit :lol: :lol: .. ale vá?ně, tě?ím se, a? se motor zajede jako ten jeho .. můj stále je?tě stávkuje, i kdy? .. :wink: :roll:
8) :lol: :D

Napsal: úte srp 28, 2007 8:39
od Pepa B.
ironlionzion píše:
Pepa B. píše:Pánové, ironlionzion ví, o čem mluví, po jízdě jsem se musel přebalit :lol: :lol: .. ale vá?ně, tě?ím se, a? se motor zajede jako ten jeho .. můj stále je?tě stávkuje, i kdy? .. :wink: :roll:
8) :lol: :D
..a je?tě něco, vzal bych mu body, jel se mnou skoro 170 !! :twisted: :lol:

Napsal: úte srp 28, 2007 8:44
od ironlionzion
je?tě jedna věc má vliv na charakter projevu motoru a to je řídící jednotka, někde tu byl moc zajímavý technický popis jak to funguje ... stručně a jasně, pokud dlouhodobě jezdíte klidně, řadíte max 3000 otáček, ŘJ se naprogramuje na ekonomický chod a tomu odpovícá i projev motoru ... a naopak ... nevím ale jak dlouhý interval v km ŘJ potřebuje aby se přehodila ale mů?u potvrdi? ?e to takto funguje a není to placebo efekt, opravdu dojde ke změně a pocítíte jí ...

ad zají?dění, mě bylo doporučeno ve Fiatě občas motoru profouknout trubky a nebát se, ?e vyskočí přez mří?ku ven zpod kapoty ... je to moderní motor a navíc postavený na starém dobrém základě, v?e je nastavené "blbuvzdorně" a myslím, ?e je je?tě navíc při?krcený softwarově aby se nic nestalo. Doporučil bych vám občas ho zaměstnat pořádně ...

Napsal: úte srp 28, 2007 8:47
od ironlionzion
Pepa B. píše:
ironlionzion píše:
Pepa B. píše:Pánové, ironlionzion ví, o čem mluví, po jízdě jsem se musel přebalit :lol: :lol: .. ale vá?ně, tě?ím se, a? se motor zajede jako ten jeho .. můj stále je?tě stávkuje, i kdy? .. :wink: :roll:
8) :lol: :D
..a je?tě něco, vzal bych mu body, jel se mnou skoro 170 !! :twisted: :lol:
:-) pánové je to jen 1.2, nejslab?í motůrek z nabídky ;-) nechci aby z toho vyznělo, ?e máme pod kapotou 2 krát přeplňovaný osmiválec :-)

Napsal: úte srp 28, 2007 17:15
od Tommy
Ano o té RJ sem psal já, ale nemohu to něják najít, kde, tak?e zkuste hledat, třeba budete mít vět?í ?těstí...

Napsal: úte srp 28, 2007 19:14
od Robo1.2
Tommy píše:Ano o té RJ sem psal já, ale nemohu to něják najít, kde, tak?e zkuste hledat, třeba budete mít vět?í ?těstí...
no o tej RJ som pisal ja tusim to idem pohladat

Napsal: úte srp 28, 2007 20:09
od Tommy
tak u? jsem to na?el
Tommy píše: Ad. motor, vy??í otáčky motoru nevadí, ba naopak. Řídící jednotka je programovatelná, čili, kdy? motor nevytáčim jedu eco, motor bude línej a naopak. Ale nemyslete si, ?e se řídící jednotka takto přeprogramuje za pár stovek kilometrů. Ono existuje více druhů, některé se přegprogramovávají sami, dle stylu jízdy(trvá několik tisíc kilometrů) a některé se dají resetovat na počáteční stav, neboli, ?e se jim vyma?e pamě?, to ale mus dělat servis přes PC. Tak?e z tohoto vyplývá jedno jedinné :arrow: Pokud motor vytáčíme, je pru?něj?í, pokud jezdíme na spotřebu, motor se nám odmění nízkou spotřebou, ale je lenivěj?í
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... notka#4981

Napsal: úte srp 28, 2007 20:18
od Majty
ahoj kluci já s dynamikou svého motoru nemám problém, jede docela svi?ně ale byl jsem před ním zvyklý na 50ti koňovou fiestu. Tak asi nemů?u srovnávat. Ale chtěl jsem se jenom zeptat? Kdy? jste koupili nové auta jak se vám s něma rozjí?dělo?Přijde ?e můj motor je od 1000-1500 otáček tak tro?ku hluchý a moc na plyn nereaguje. Při rozjezdu se musí tro?ku více vytočit aby nezdechl. Myslíte , ?e je to pouze kvůli tomu ?e je syrový?
Můj otec má Mareu 1.6 a tak se dávkuje úplně perfektně u? od nejni??ích otáček.

Gp 1.4 8V

Napsal: úte srp 28, 2007 20:30
od Tommy
Problém je následující: Motor je tichý, co? byl ze začátku problém i pro mne, v nízkých otáčkách není sly?et => nemů?e? se řídit sluchem. A za druhé: elektronický plyn, který máme má trochu zpo?dění oproti klasickému. Lidi co jedou poprvé s GP s tím mají problémy vět?inou problémy(myslim, kámo?um, co jsem ho půjčil, pak je?tě mluví o brzdách :wink: )

Napsal: úte srp 28, 2007 20:39
od Majty
ano Tommy ten elektronikcý plyn to bude asi ono, proto?e kdy? nastartuje? a jenom jemně pro?lápne? párkrát plyn (zatúruje? jemně) zní jako by chtěl vyskočit z auta. Úplně jsem se lekl kdy? jsem to zjistil a sly?el. Tak zvlá?tně to klepne a skočí...... Ale to bude asi to zpo?dění. Díky za radu. Myslel jsem, ?e jsem si tam něco pokazil. :D

GP 1.4 8V

Napsal: úte srp 28, 2007 20:43
od Jarouš
Přesně jak pí?e Tommy. Taky jsem si zvykal z lankového plynu, ale je jen o zvyku. Při ideálním sladění přidávání plynu a pou?tění spojky (taky změna - je hydraulická) to auto odpálí z místa velmi svi?ně. Je pravda, ?e prvních pár set km byl motor odspodu celkem líný.

Napsal: stř srp 29, 2007 16:46
od Ravic
Komu při?lo, ?e má GP slabý výkon? :lol:
http://youtube.com/watch?v=wd5cFaBcxug

Napsal: stř srp 29, 2007 20:06
od gawry
Náhodou 1,2 je celkem trhač :lol:


a potom - nedostatky vozu doháním bravurní jízdou :wink:

Napsal: úte zář 18, 2007 7:28
od netwalker
no..asi takhle.. 10 dni, 700 km, radim kolem 4000, jede to cim dal lepe...je pravda, ze Yarise a pod asi v zivote nedam, zvlast kdyz kamos ho ma s motorizaci 1,3 VVTi s 90 ponikama, ale jestli to bude pokracovat takhle dal, auto da vic, nez 150, co zatim ukazalo... ale jinak na to ze to je tak maly objem jsem se divil, co to vsechno vydrzi..:)) se 100 konovym bravem 1,6 jsem udrzoval do kopce stejnou rychlost, akorat teda na nizsi otacky, ale zase na stejny prevodovy stupen. rozdil je, co si budeme namlouvat, uz asi nepresprintuju 120 konovy auta, ale s tim jsem pocital. a podle toho co mi bylo receno, po 3000 km je motor radne zajety a pak povoli CPU a pojede to jeste trosku lepe

1,2 5D

Napsal: úte zář 18, 2007 9:22
od ironlionzion
1.2 je podle mýho názoru vynikající motor. Jezdil jsem dlouho v silněj?í verzi HTP ale kdy? se Fia?ácká 1.2 po 20000 km "rozjela" je to mnohem lep?í, my?leno dynamičtěj?í svezení.

Silné stránky motoru, to jerozjezd a 3. stupeň od 60 km/h do 90 km/h, na předjetí čoudící Avie nebo dědy ve 120tce má slu?ný zátah a předjí?dění je bezpečné.

Dal?í silná stránka toho motoru je podle mě rozmezí rychlostí od 130 km/h do 160 km/h tudí? rychlej?í dálníční jízda na 5. stupeň. Motor je u? v otáčkách a v pohodě si udr?uje svoje rychlé tempo. Vzhledem k otáčkám je i předjí?dění, pota?mo zrychlování ze 130 km/h vý? relativně dobré.

Slabina motoru je v?ak mezi tím. Od 90 km/h do 130 km/h to čřtverka nezvládá, tady se jeví líp HTP (díky zpřevodování ov?em, HTP ale po dosa?ení 130 km/h definitivně dojde dech u GP je to posunuté o 20 km/h vý?). Ov?em i tato slabá stránka má svoji druhou tvář a to je spotřeba. Právě v té 90 km/h pokud člověk jede klidně, motor si jen ?evelí, jízda je tichá a jako bonus se odmění spotřebou těsně nad 5l.