Výkon motoru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Jeste jsem zapomel na ten polomer zataceni, je to hodne poznat, zvlast pri parkovani u supermarketu cumakem do rady. Musi byt hodne mista a moznost si naject, jinak se nejde trefit. Taky je to poznat kdyz je potreba se otocit. Jinak je to v pohodne, parkovani po zadu do rady bez problemu, pokud neni misto tak na dvakrat... Po praze s tim funguju v pohode.
Kriss: Docela by me zajimalo kolik si najezdil s abartem a obyc puntem kdyz tak dobre vis o kolik hodne ovlivni sestikvalt spotrebu...
Kriss: Docela by me zajimalo kolik si najezdil s abartem a obyc puntem kdyz tak dobre vis o kolik hodne ovlivni sestikvalt spotrebu...
GP 1.4 Tjet
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
ja s 1,4 16v jazdim uz 3ti rok a max spokojnost tiez som mal favorit. ked chces ist na spotrebu ides do 3000otacok a fakt to vela nepapa aked chces neco predbehnut podradis vytocis predbehnes a preradis.... uplne odporucam ...Anonym.T píše:stěmi naftovími motory máte určitě pravdu Jen já jsem to stěmi záthy TDi myslel tro?ku jinak
Pokud StarJet opravdu tak dobře jezdí tak mo?ná bude promě jasnou volbou.
Jinak děkuji za vá? názor.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Řekl bych ?e u? jen z podstaty existence 6. stupně a poměru zpřevodování úspora musí býttkupilik píše:Kriss: Docela by me zajimalo kolik si najezdil s abartem a obyc puntem kdyz tak dobre vis o kolik hodne ovlivni sestikvalt spotrebu...
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Prave ze jde o ten pomer zprevodovani, ktery nikdo z nas asi nezna, takze nema cenu to uz dal rozebirat... Me zvedlo ze zidle to 'hodne ovlivnilo spotrebu'. Kazdej chytrej jak radio kolik to zere a nikdo v tom pritom nejel. Ja jsem dal referenci tu suzuku, coz je extrem pod ktery se jine benzinove auto dostane tezko. Fiat je o 300 kilo tezsi, je vetsi, takze ma vetsi odpor vzduchu a cena za to je 1 az 1.5l vetsi spotreba, coz rozhodne nepovazuju za zravej motor. JAk jsem psal, na dalnici zere min nez htp fabka.Du?an píše:Řekl bych ?e u? jen z podstaty existence 6. stupně a poměru zpřevodování úspora musí býttkupilik píše:Kriss: Docela by me zajimalo kolik si najezdil s abartem a obyc puntem kdyz tak dobre vis o kolik hodne ovlivni sestikvalt spotrebu...
GP 1.4 Tjet
- benja
- Profík
- Příspěvky: 1456
- Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
- Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
- Kontaktovat uživatele:
hel abych nemazal med kolem huby....jak u? bylo řečeno......pokud chce? u starjetu jezdit svi?ně je třeba trochu více točit....nicméně..to u? bylo řečeno ve vláknu tohoto motoru je třba více točit...nicméně pokud jede? klidně tak spotřeba naprostá spokojenost..a celkový projev,teda z mého pohledu...Anonym.T píše:stěmi naftovími motory máte určitě pravdu Jen já jsem to stěmi záthy TDi myslel tro?ku jinak
Pokud StarJet opravdu tak dobře jezdí tak mo?ná bude promě jasnou volbou.
Jinak děkuji za vá? názor.
jak u? psal kriss..T-jet trpí na pětikvalt....ale jinak...mů?u říct po Okicově zku?enosti.pila pila pila...a to asi bych řek nejel jak prasce
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
No jde o to Tkupiliku ze mamka ma Bravo se stejnym motorem jako ty a ma tam co 6kvalt. A uz jsem s tim najezdil hodne. A sporteba 7-7.5 litru pul mesto a pul dalky. A to auto je mnohem te??í ne? grande punto. Tak?e sestka ma svuj vyznam. Bohu?el to nejde vyzkouset ve stejnem aute.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
To je moc.. kupte si traktory, maj 16 kvaltu, podle vasi teorie budou jezdit asi jen na vzduch. Pochopim kdyz nekdo bude rikat ze 6 kvaltu se hodi do sportovniho auta, protoze se zlepsi vyuziti vykonu motoru.. zrychly se vyjezdy ze zatacek i topka - to je pripad abartu. Ale na spotrebu na dalnici bude mit vliv celkove zprevodovani posledniho stupne, ne pocet kvaltu. Nevim co na tom furt chcete resit.
Add 160k, je tam turbo z abarta a chip, nic jineho. Abart ma vetsi vyfuk i katalyzator a ma i jinak casovane ventily.
Add 160k, je tam turbo z abarta a chip, nic jineho. Abart ma vetsi vyfuk i katalyzator a ma i jinak casovane ventily.
GP 1.4 Tjet
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
Jasne ze to je o zprevodovani ale nemyslis ?e kdyby to bylo jenom o tom zprevodovani tak by fiat sestku nedaval. sestka je delsi a je na delsi trasy. I ve fifthgearu priznaly ze tam sestka chybi a ze bravo se stejnym motorem je na delsi trasy lepsi protoze ma sestku a tady jinak serizene zprevodovani.
Jde tu o to ze tu jde o celou prevodovku to znamena sesti kvlat i zprevodovani.
Ale peti kval tnekdy neni na ?kodu.....v mi?ákovi evo VIII je peti kvalt a spolupracuje lepe s motorem ne? ?esti kvlt z verze MR pro bricky trh..za?ito pri jizde a pak mi to ukazal i profesional.
Tak?e je to proste jednou tak a jednou tak a tim bych to uzavrel....hlavni je ?e t-jet jede dobre a to hlavní.
Jde tu o to ze tu jde o celou prevodovku to znamena sesti kvlat i zprevodovani.
Ale peti kval tnekdy neni na ?kodu.....v mi?ákovi evo VIII je peti kvalt a spolupracuje lepe s motorem ne? ?esti kvlt z verze MR pro bricky trh..za?ito pri jizde a pak mi to ukazal i profesional.
Tak?e je to proste jednou tak a jednou tak a tim bych to uzavrel....hlavni je ?e t-jet jede dobre a to hlavní.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
Dneska jsem zakop o video abarta (http://www.youtube.com/watch?v=11uo3zDkmj0&feature=fvsr). Na sestku mu to tam toci 5000 pri necelych 200, to odpovida 3500 pri 140. Tzn 6 ma celkove zprevodovani prakticky shodne jak 5 na obyc tjetu. Hlavne ze tu vsichni byly chytry jak radia s tou spotrebou.
Cela prevodovka abartu je posazena dolu a je sestavena aby to jelo a ne aby to malo zralo.
Cela prevodovka abartu je posazena dolu a je sestavena aby to jelo a ne aby to malo zralo.
GP 1.4 Tjet
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
no ja mam 6rychlost. 1,4 16v a pri 3000otackach mam presne 120.
a aj keby to bol rozsiel 500otacek tak je to tichsie a o neake to deci menej smedne
a aj keby to bol rozsiel 500otacek tak je to tichsie a o neake to deci menej smedne
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba