Kde tankujete?
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
tankovanie
Ja zvyknem tankovat Slovnaft, Shell, Esso, Avanti. Zasadne netankujem Jurki a podobne lacne benziny a nikdy som nemal problemy s motorom.
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
presne tak, ja som tam dal V power od shellu iba raz, aj to ked som s tym isiel z predajne prvy raz tankovat, odvtedy obycajny.
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 147
- Registrován: čtv srp 16, 2007 3:57
- Bydliště: Kolin
- Kontaktovat uživatele:
benzin je sice lehci nez voda a mel by na ni plavat, ale v benzinu jsou taky ruzne primesy. Nevim, jak to delaji, jestli to nejak promichaji.... ale videl jsem to treba u nafty. Trvalo 5 dni, kdy byla ve sklepe v nadrzi v klidu a teprve pak se od sebe voda a nafta oddelily. Takze pokud berou nejak pravidelne, ci postupne pridavaji..tak to jde... Ono kdyz nalijes vodu treba na tu naftu, trva, nez se dostane diky sve hustote pod ni...
Smradi, to by nemalii robit,je to hrozne, ze este aj benzin si musime vyberat. Ono tam kde je lacny benzin, uz nieco neni v poriadku.
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
-
- Štamgast
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob srp 18, 2007 11:39
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
a ja myslim ze nam nafukujes hlavu protoze umyslne prilivani vody do nafty ani benzinu si nedokazu dost dobre predstavit. jasne ze se muze voda do nafty dostat uz pri vyrobe nebo ditribuci, ale neveril bych ze by ji nekdo pridaval umyslne. ekonomickej prinos nulovej. kdyz si vezmes kolik by ji asi tak mohli pridat, kolik by na tom asi tak vydelali a das to proti tomu jakou by jim to asi prineslo povest a kolik sporu by museli resit. nekdo kdo by chtel vydelat rozhodne nebude pridavat do nafty a benzinu vodu. btw. jak ty osobne poznas ze pridali do benzinu hodne vody?netwalker píše:nevim, jestli podle ceny, ale ja to sleduju spis podle lidi, co tuhle benzinku zalovalo. Znam par takovych, co oddelali motor. Nevim, kolik te vody tam prilevaji, nebo co to vlastne je, ale divim se, ze se jim to vubec vyplati...
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 147
- Registrován: čtv srp 16, 2007 3:57
- Bydliště: Kolin
- Kontaktovat uživatele:
tak ty jsi se s tim evidentne jeste nesetkal. Dam priklad. Fiat Brava, v nadrzi poslednich asi 10 litru. Prijezd na cerpaci stanici SVA trebic ( naproti pekarne ). Natankovani asi 25 litru. Po vyjeti asi 20 z nich zacina auto cukat, poskakovat, pri zvyseni otacek odmita zvysovat vykon. Premysleli jsme, cim to bude a pak jsme vzali 5 litrovy kanystr a jeli na benzinku znova. Nabrali jsme tech 5 litru. Vypadalo to ciste, nic se nedelo. Hledali jsme zavadu jinde, vymenili palivove trubky, cerpadlo a podobne.... Kanystr byl v garazi. Kdyz jsme si po tydnu rekli, ze bude potreba trosku do nadrze, sli jsme pro nej a co jsme nevideli...Asi 1 cm nad dnem kanystru bylo evidentni, ze se od nafty oddelila jina kapalina. Pak uz jen stacilo odsat naftu a zjistit, ze to byla voda... Jinak Bravu jsme odtahli na Shellku, kde jsme nabrali plnou, aby se to vic promichalo od te doby problemy prestaly.... jen si uvedom kolik procent vody to mohlo byt... ja myslim, ze se jim to financne vyplatim, hajzlikum...
-
- Štamgast
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob srp 18, 2007 11:39
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no a kolikrat se ti to tam uz stalo ze si myslis ze to tam pridavaji umyslne aby vydelali? nebo jak si k tomu dosel? videl bych to spis na nestastnou nahodu. tohle se stava i na shellce nebo omv...netwalker píše:tak ty jsi se s tim evidentne jeste nesetkal. Dam priklad. Fiat Brava, v nadrzi poslednich asi 10 litru. Prijezd na cerpaci stanici SVA trebic ( naproti pekarne ). Natankovani asi 25 litru. Po vyjeti asi 20 z nich zacina auto cukat, poskakovat, pri zvyseni otacek odmita zvysovat vykon. Premysleli jsme, cim to bude a pak jsme vzali 5 litrovy kanystr a jeli na benzinku znova. Nabrali jsme tech 5 litru. Vypadalo to ciste, nic se nedelo. Hledali jsme zavadu jinde, vymenili palivove trubky, cerpadlo a podobne.... Kanystr byl v garazi. Kdyz jsme si po tydnu rekli, ze bude potreba trosku do nadrze, sli jsme pro nej a co jsme nevideli...Asi 1 cm nad dnem kanystru bylo evidentni, ze se od nafty oddelila jina kapalina. Pak uz jen stacilo odsat naftu a zjistit, ze to byla voda... Jinak Bravu jsme odtahli na Shellku, kde jsme nabrali plnou, aby se to vic promichalo od te doby problemy prestaly.... jen si uvedom kolik procent vody to mohlo byt... ja myslim, ze se jim to financne vyplatim, hajzlikum...
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 147
- Registrován: čtv srp 16, 2007 3:57
- Bydliště: Kolin
- Kontaktovat uživatele:
myslim, ze se snazi vydelat. Vem si, ze pridaji jen jedno blbe procento neceho jineho, co tam nepatri. Spocitej si, kolik je jedno procento z toho, co priveze cisterna, popripade z nadrzi, co jsou pod benzinkou. ja myslim, ze to je docela dost. Hadat se kvuli tomu nebudu, ale vim o cem mluvim. Nevim, jestli tohle jeste delaji, to co jsem psal se stalo pul roku zpatky, ale nebyl jsem jediny, kdo mel problemy prave s touhle benzinkou. nejvetsi pruser je pak, kdyz kousek odsud je prodejce novych aut, odkud zakaznici jezdili tankovat zrovna na SVA a pak reklamuji nova auta, ze nejedou. To je smutny...