Tak ono to má něco do sebe, mělo by to čistit motor (sedla ventilů..) a nyní v zimě je to lep?í pro studené starty, měla by tam být slo?ka, která se vypařuje později jak palivo (benzín) a vytváří tak na stěnách válců film, to je snad pravda. Pokud je motor čistý měl by asi i mít vět?í účinnost (o něco men?í spotřebu při relativně vy??ím/stejném výkonu). Otázka jestli to člověk pozná pouhým "okem". A jak u? jsem psal, ptal jsem se na to jednou na AR, zda má cenu tankovat benzín s vy??ím oktanovým číslem. Má pouze při vysokém kompresním poměru, co? GP se svým ?11,0:1?tu?im, má...Ale ?e bych ho tím krmil, to ne, je?tě by si zvykl a co pakbrasci píše:Tak zatiaž som tam nedal nič iné ako V-power a v tomto trende aj plánujem pokračova?...
Kde tankujete?
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak jako pánové, nic proti V-Power, určitě je to kvalitní benzin (vět?inou ), ale v tomto případě si myslím, ?e jde spí?e o placebo efekt velmi dobře vyvolaný marketingovým oddělením firmy Shell.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
je pravda, ?e by to chtělo nějákou nezávislou studii, vzít dvě stejná auta a jednoho řidiče. Do jednoho tankovat pouze V-power a do druhého normální benzín třeba od hypermarketu. Najezdit pár tisíc kilometrů a motor rozebrat, nebo udělat boroskopii aby se zjistila úroveň opotřebení, zneči?tění....Jen?e toho by se musel ujmout nějáký časopis, ale ne aby to byl PR článek firmy shell
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Pánové, po přečtení Netwalkerových příspěvků (Netwalkere promiň mi to) jsem se s chutí zasmál.carlos píše:a ja myslim ze nam nafukujes hlavu protoze umyslne prilivani vody do nafty ani benzinu si nedokazu dost dobre predstavit. jasne ze se muze voda do nafty dostat uz pri vyrobe nebo ditribuci, ale neveril bych ze by ji nekdo pridaval umyslne. ekonomickej prinos nulovej. kdyz si vezmes kolik by ji asi tak mohli pridat, kolik by na tom asi tak vydelali a das to proti tomu jakou by jim to asi prineslo povest a kolik sporu by museli resit. nekdo kdo by chtel vydelat rozhodne nebude pridavat do nafty a benzinu vodu. btw. jak ty osobne poznas ze pridali do benzinu hodne vody? [img]http://carlos.drzak.org//wp-includes/im ... es/447.gif[/im]netwalker píše:nevim, jestli podle ceny, ale ja to sleduju spis podle lidi, co tuhle benzinku zalovalo. Znam par takovych, co oddelali motor. Nevim, kolik te vody tam prilevaji, nebo co to vlastne je, ale divim se, ze se jim to vubec vyplati...
Přiznám se, ?e okolo pohonných hmot dělám nějakých 22 let + 4 roky V? a něco málo o nich vím (pozor nejsem chemik, ale dělal jsem ekonomiku zabezpečení PHM, 9 let praxe u vojáků a dodnes pracuji v oboru), ale aby někdo míchal benzín s vodou za účelem obohacení se, to jsem je?tě nesly?el
Voda s benzínem je da se říct prakticky neslučitelná. Mů?e se stát, ?e pokud někde v nádr?i budete skladovat benzín pěkně dlouho, mů?e na dně nádr?e vzniknout emulze. To podotýkám při dlohodobém skladování.
V případě Newalkera, jestli zjistil, ?e má v nádr?i v autě na dně vodu, určitě to nebylo tím, ?e ho někdo tou vodou "naředil" , ale nejspí? je to ?lendriánstvím příslu?né čerpací stanice. V nádr?i u čerpací stanice toti? dochází ke kondenzaci vzdu?né vlhkosti (pokud do ní opravdu někde neteče) a voda stéká po stěnách na dno nádr?e a shroma?ďuje se na dně nádr?e. Proto se musí nádr? pravidelně odkalovat (myslím ?e je dále zbytečné se v na?em případě roz?iřovat o pravidelných kontrolách skladovacích nádr?í, či?tění,měření tlou?tky stěn ultrazvukem, apod.) Dále řečeno "lidově", pokud na to obsluha sere, mohl někdě natrankovat do svého auta humus. Proto doporučují schovávat si účtenky od nákupu benzínu pro případné reklamace a to dělám i já a doporučuji to v?em.
Jinak já zpravidla tankuji u nás u Hypernovy, vycházím z ni??í ceny benzínu (nyní o 2,20 Kč na litru), z velkého obratu u zmíněné benzínky a věřím certifikátu, který mají vyvě?ený. Doposud ?ádný problém s autem.
Zdar!
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Štamgast
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob srp 18, 2007 11:39
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jeste ze se me nekdo zastal. Zase jsem vyhral nad netwalkerem. Ja rikal ze to je nesmysl. Tolik radosti hned v pondeli. Boziii.Du?an píše:
Pánové, po přečtení Netwalkerových příspěvků (Netwalkere promiň mi to) jsem se s chutí zasmál.
Přiznám se, ?e okolo pohonných hmot dělám nějakých 22 let + 4 roky V? a něco málo o nich vím (pozor nejsem chemik, ale dělal jsem ekonomiku zabezpečení PHM, 9 let praxe u vojáků a dodnes pracuji v oboru), ale aby někdo míchal benzín s vodou za účelem obohacení se, to jsem je?tě nesly?el
Voda s benzínem je da se říct prakticky neslučitelná. Mů?e se stát, ?e pokud někde v nádr?i budete skladovat benzín pěkně dlouho, mů?e na dně nádr?e vzniknout emulze. To podotýkám při dlohodobém skladování.
V případě Newalkera, jestli zjistil, ?e má v nádr?i v autě na dně vodu, určitě to nebylo tím, ?e ho někdo tou vodou "naředil" , ale nejspí? je to ?lendriánstvím příslu?né čerpací stanice. V nádr?i u čerpací stanice toti? dochází ke kondenzaci vzdu?né vlhkosti (pokud do ní opravdu někde neteče) a voda stéká po stěnách na dno nádr?e a shroma?ďuje se na dně nádr?e. Proto se musí nádr? pravidelně odkalovat (myslím ?e je dále zbytečné se v na?em případě roz?iřovat o pravidelných kontrolách skladovacích nádr?í, či?tění,měření tlou?tky stěn ultrazvukem, apod.) Dále řečeno "lidově", pokud na to obsluha sere, mohl někdě natrankovat do svého auta humus. Proto doporučují schovávat si účtenky od nákupu benzínu pro případné reklamace a to dělám i já a doporučuji to v?em.
Jinak já zpravidla tankuji u nás u Hypernovy, vycházím z ni??í ceny benzínu (nyní o 2,20 Kč na litru), z velkého obratu u zmíněné benzínky a věřím certifikátu, který mají vyvě?ený. Doposud ?ádný problém s autem.
Zdar!
Naposledy upravil(a) carlos dne stř led 23, 2008 18:28, celkem upraveno 2 x.
bílej 1.9Mjet Sport, 3dv
-
- Štamgast
- Příspěvky: 239
- Registrován: ned bře 04, 2007 11:22
- Bydliště: Ko?ice
- Kontaktovat uživatele:
No ja som najprv tankoval na Esse, potom som chcel vyskú?a? Shell V power ale po pár nádr?iach som necítil rozdiel a spotreba tak isto neklesla tak som skúsil u? 3 nádr?e benzínu z Metra a zatiaž v pohode. Ta?e od teraz iba Metro alebo Esso - ked?e majú najlacnej?í benzín v KE. Síce e?te asi na Jet-ke na Furči je lacno ale to mám od ruky.
GP Dynamic 1.2 5D Merenque
Du?ane... "Renomované firmy"Du?an píše:Ka?dopádně je dobré tankovat u benzínek, kde mají velký obrat. Takové ty "JZD" (po slovensky "JRD") benzínky nebrat.
I kdy? nemů?ete vyloučit, ?e Vám problém nenastane i u renovované firmy - viz. občas v televizi.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uz ste niekto porovnavali spotrebu ktoru ukazuje palubny pocitac a realnu spotrebu ??? Newiete s akou nepresnostou to palubny pocitac meria ???
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Mě ukazuje PP o 0,1 - 0,2 l míň ne? je skutečná. Myslím, ?e to je celkem zanedbatelný rozdíl.
To Honzus: to jsi mě překvapil, skoro litr rozdílu se mi zdá u? moc
To Honzus: to jsi mě překvapil, skoro litr rozdílu se mi zdá u? moc
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV