Vzpěry kapoty
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Vzpěry kapoty
Předevčírem jsem asi 2minuty hledal na GPčku tu podělanou tyčku co dr?í kapotu ... jsem zvyklej z brava, kde jsem si namontoval vzpěry, ?e tohle ře?it nemusím...
proto se chci zeptat, montovali jste si u? někdo vzpěry kapoty? pokud ano, které jste zvolili? vím, ?e přímo na GP se nedělají, stejně jako se nedělají na Bravo, tam sem to ale vyře?il vzpěrama na vw jettu II
proto se chci zeptat, montovali jste si u? někdo vzpěry kapoty? pokud ano, které jste zvolili? vím, ?e přímo na GP se nedělají, stejně jako se nedělají na Bravo, tam sem to ale vyře?il vzpěrama na vw jettu II
Na jednom fore som videl tuto vychitavku na GP...
Tam to rie?il dvoma... (na ka?dej strane jedna) ale myslím si ?e bohato stačí len jedna... na strane kde je povodna.... ako to ma A6(C5) alebo Opel Vectra B a pod...
Rozmerovo som to meral a vychadza to takto:
varianta 1:
ON: 36-37cm OFF: 15-16cm
varianta 2:
ON: 47cm OFF: 26-27cm
Jedna varianta je uchyt namiesto povodneho dr?iaku (klipu) a druha je krat?ia je hned u pantu....
Tam to rie?il dvoma... (na ka?dej strane jedna) ale myslím si ?e bohato stačí len jedna... na strane kde je povodna.... ako to ma A6(C5) alebo Opel Vectra B a pod...
Rozmerovo som to meral a vychadza to takto:
varianta 1:
ON: 36-37cm OFF: 15-16cm
varianta 2:
ON: 47cm OFF: 26-27cm
Jedna varianta je uchyt namiesto povodneho dr?iaku (klipu) a druha je krat?ia je hned u pantu....
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
Kdysi jsem nad tím taky laboroval, ale nějak se mi nedařilo najít prostorově vhodné uchycení. Z těch fotek to působí velmi solidním dojmem, tak?e do toho nejspí? půjdu
Du?ane, já lezu pod kapotu celkem často - minimálně ka?dý týden kontrola stavu oleje, dolití ostřikovačů.
Du?ane, já lezu pod kapotu celkem často - minimálně ka?dý týden kontrola stavu oleje, dolití ostřikovačů.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Taky jsem o tom uva?oval, ale po montá?i vzpěr se mi zvět?ovala mezera mezi blatnikem a kapotou (ty panty na kapotě jsou stra?ně slabé a vzpěry to roztahovali) , ale tohle vypadá solidně.
Tak to zkusím je?tě jednou,měl jsem původně vzpěry z BMW, byli hodně tenké co se týká průměru tak?e by neměl být problém je tam skrýt.
Tak to zkusím je?tě jednou,měl jsem původně vzpěry z BMW, byli hodně tenké co se týká průměru tak?e by neměl být problém je tam skrýt.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
neni to moje auto... toto som na?iel na fore... tu?im na GP UK alebo DE... presne neviem..
Ta kratka verzia je myslena ako to ma napr. A6 (C5 model)
- spodny uchyt je hned pri pante... a ten vrchni stačí tie? čo najbli??ie k pantu
- zda sa to byt aj pevnej?ia varianta ako ta opačna (spodny uchyt je pri svetle) a jednak neni treba taku dlhu... a stačí jedna...
Uka?kove foto ako to ma napr. A6.
inak pou?il by som asi len vzperi na zdvyh prednej kapoty... nie to na kufor... lebo su silnej?ie...
Ta kratka verzia by sa mohla pou?it aj z Opel Vectra B... (su tam origo 2)
inak čo sa tyka sily a vý?ky zdvyhu kukni si to napr. tu:
http://www.faro.sk
Ta kratka verzia je myslena ako to ma napr. A6 (C5 model)
- spodny uchyt je hned pri pante... a ten vrchni stačí tie? čo najbli??ie k pantu
- zda sa to byt aj pevnej?ia varianta ako ta opačna (spodny uchyt je pri svetle) a jednak neni treba taku dlhu... a stačí jedna...
Uka?kove foto ako to ma napr. A6.
inak pou?il by som asi len vzperi na zdvyh prednej kapoty... nie to na kufor... lebo su silnej?ie...
Ta kratka verzia by sa mohla pou?it aj z Opel Vectra B... (su tam origo 2)
inak čo sa tyka sily a vý?ky zdvyhu kukni si to napr. tu:
http://www.faro.sk
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Když se tady píše o kapotě, tak v návodu k použití je psáno, že je zakázano zavírat víko kapoty tím, že se na něj pouze shora zatlačí. Vždy se musí víko zvednou asi 20 cm a pustit. Tak to nechápu proč. Citace z návodu k údržbě GP:
Pokud není víko
motorového prostoru dovřené, nesnažte
se je dovřít tak, že na něj zatlačíte
shora. Znovu víko zvedněte a spusťte je
dolů výše uvedeným postupem
Když není někdo hluchý a slyší po tlaku na víko kapoty cvaknutí, je víko zavřené stejně jako když se spustí z 20 cm.
Pokud není víko
motorového prostoru dovřené, nesnažte
se je dovřít tak, že na něj zatlačíte
shora. Znovu víko zvedněte a spusťte je
dolů výše uvedeným postupem
Když není někdo hluchý a slyší po tlaku na víko kapoty cvaknutí, je víko zavřené stejně jako když se spustí z 20 cm.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Re: Vzpěry kapoty
Jeníku to je jednoduché - aby sis nepromáčkl kapotu
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzpěry kapoty
To si děláš srandu nebo to myslíš vážně
Naposledy upravil(a) Buchtič dne ned čer 28, 2015 20:05, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Poslední příspěvek se necituje!!!
Důvod: Poslední příspěvek se necituje!!!
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Re: Vzpěry kapoty
Vážně
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Re: Re:
Takto se má zavírat kapota na většině aut.jeník1 píše:Když se tady píše o kapotě, tak v návodu k použití je psáno, že je zakázano zavírat víko kapoty tím, že se na něj pouze shora zatlačí. Vždy se musí víko zvednou asi 20 cm a pustit. Tak to nechápu proč. Citace z návodu k údržbě GP:
Pokud není víko
motorového prostoru dovřené, nesnažte
se je dovřít tak, že na něj zatlačíte
shora. Znovu víko zvedněte a spusťte je
dolů výše uvedeným postupem
Když není někdo hluchý a slyší po tlaku na víko kapoty cvaknutí, je víko zavřené stejně jako když se spustí z 20 cm.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV