Stránka 7 z 10
Napsal: pát říj 02, 2009 8:05
od Dušan
Napsal: čtv říj 08, 2009 16:31
od Dušan
Popis motoru 1,4 MultiAir (i pro Punto Evo):
Napsal: pon pro 14, 2009 11:42
od bob
Napsal: pát úno 05, 2010 18:46
od Dušan
Alfa Romeo Giulietta
Napsal: stř bře 03, 2010 10:06
od Kriss
Alfa Romeo Giulietta
No tak nová alfa vypadá krásně. Představena byla na autosalonu v Genevě.
Nabízet se bude se dvěmi motory JTDm a třemi benzínovími motory.
1.6 JTDm - 105k
2.0 JTDm - 170k
1.4 t-jet - 120k
1.4 multiair turbo- 170k
1.75 TBI 235k
Vypadá krásně posuďte sami.
http://www.alfaromeo.cz/pic.php?cat=312 ... ce=novinka
http://www.alfaromeo.cz/pic.php?cat=312 ... ce=novinka
http://www.alfaromeo.cz/pic.php?cat=312 ... ce=novinka
http://www.alfaromeo.cz/pic.php?cat=312 ... ce=novinka
a video s Genevy
http://www.youtube.com/watch?v=Nr6SA_WOsz4
Napsal: pát bře 05, 2010 7:37
od julo
http://auto.sme.sk/c/5269501/autosalon- ... ietta.html
Kopec pozitývnych slov na adresu Gulietty. Ten redaktor na videu bol z nej úplne pos.... E?te som nepočul tožko chvály na talianské auto od motoristického novinára.
Napsal: ned dub 25, 2010 13:22
od Dušan
Alfa Romeo slaví sté narozeniny a Zagato zase devadesát let spolupráce s ní. Výsledek? Model TZ3 Corsa.
Napsal: stř čer 16, 2010 20:29
od JardaK.
Dneska k večeru jsem se zajel podívat do AF Centra v Ostravě a Giulietta u? tam stojí!!! Jedna černá přímo venku, druhá v hnědé metalíze v prodejně. Nádhera!!!
Napsal: stř čer 16, 2010 22:27
od Kriss
Zitra rano jsem tam.
Napsal: čtv čer 17, 2010 21:46
od Teddy86
Napsal: čtv čer 17, 2010 21:52
od Dušan
Giulietta je nádherná
Napsal: čtv čer 17, 2010 23:09
od g-lobby
no tak jako pří?tí auto... snad... spí? ne... ale o GP jsem si to také říkal...
Napsal: pát čer 18, 2010 10:59
od Kriss
Panove byl jsem se na ni podivat. No uprime je to pekne krasny design, ale byl jsem zklaman nekterymi vecmi.
1. cena byl tam 2.0 MTJ s klimou a par doplnkama a cena 702 tisic
2. velikost: je to velke jako bravo takze relativne male
3. vzadu je na nohy mista dost ale hlavou jsem triskal do ramu auta
4. vyhled do zadu je uplne na pikacu.
5. hnitrni plasty jsou tvrde a vzhledove jako v GP a to u auta za 700 tisic je fakt fopa
Jsem zvedavy na jizdu pujdu se povozit a pak napisu.
Napsal: úte čer 22, 2010 20:50
od JardaK.
Kriss píše:Panove byl jsem se na ni podivat. No uprime je to pekne krasny design, ale byl jsem zklaman nekterymi vecmi.
1. cena byl tam 2.0 MTJ s klimou a par doplnkama a cena 702 tisic
2. velikost: je to velke jako bravo takze relativne male
3. vzadu je na nohy mista dost ale hlavou jsem triskal do ramu auta
4. vyhled do zadu je uplne na pikacu.
5. hnitrni plasty jsou tvrde a vzhledove jako v GP a to u auta za 700 tisic je fakt fopa
Jsem zvedavy na jizdu pujdu se povozit a pak napisu.
Dnes jsem si byl do Giulietty taky sednout a dávám své postřehy ke Krissovu hodnocení: ad 1. cenu nehodnotím, některé auto za vy??í cenu stojí, ad 2. Alfa je o 2 cm del?í ne? Bravo, ale pocitově je men?í (aspoň vzadu), ad 3. naprostá shoda s Krissem, ad 4. výhled u vět?iny dne?ních aut je na pi..., tak?e senzory ře?í problém, ad 5. nesahal jsem, nemů?u hodnotit, ale vzhledově to u?lo.
Pokud chce Alfa Giuliettou konkurovat Golfu, Audi, Astře a já nevím čemu je?tě, zaměřil bych se v konstrukci na vnitřní prostor, vzadu jsem si připadal jako sardinka (horní hrana dveří v hlavě), a to není zrovna plusový bod pro Alfu! Tam vidím slabinu takového pětidveřového auta, u MiTa by bylo tolik prostoru normální, u Giulietty ne! Giulietta se mi moc líbí (zvenku), ale teď bych si znovu vybral Bravo, kdybych měl volit! Nevím, nevím, jestli mají ve Fiatu odpovídající představy o budoucích prodejích? Já bych moc na obrovský úspěch nesázel! Budu ov?em rád, kdy? se budu ?eredně mýlit!
Napsal: úte čer 22, 2010 23:18
od Kriss
No já sem se byl včera konečně svézt.
Jel jsem motorem 2.0 MTJ 170k, motor je podařený, jeho chod je plynulý a v normalnim modu se moc neobjevuje turbo efekt, v dynamickem modu ma motor strasne rychlou odezvu a vzhledem k tlaku 1,6baru ktery tlaci to fakt moc nejde poznat, je to proste dobre kultivovane, a to se mi libi...neni to prece zavodak. Mam treba moznost srovnani se stejnym motorem v Octavii RS, a koncernovy motor se muze jit bodnout
No co se tyce podvozku, tak ten je super a opravdu se povedl. Karoserie je tuha a to pomaha i podvozku na kterem je citit, ?e multilink na zadni naprave opravdu odvadi svoji praci dobre. Jeli jsme svizne po ruznych ostravskych zakrutach a auto se sem tam strosku zhouplo jinak sedelo krasne u zeme, a po rychlostni silnici jsme za deste jeli 160km/h a taky se to sedelo super a vsechny systemy odvadely svoji praci. Díry a hrboly nebyly skoro vubec citit, jsem sice zvyklej na kosti třas, takze moje hodnoceni muze byt zkreslene, ale ja si myslim ?e je to proste pohodlny sportovneji naladeny podvozek...samozrejme ?e Quadrofoglio ma podvozek trosku tvrd?í.
Myslim si ?e zrovna tato motorova varianta bude pro cloveka co jezdi dlouhe trasy jako stvorena.
Ja bych se velice rad svezl v Julince co má motor 1,75 TBi, ale ta zatim v republice neni a neni ani objednaná.
?koda