Stránka 2 z 6

Napsal: ned zář 02, 2007 15:28
od nal
je rozdiel chipovat naftovy motor a benzin. a chipovat nase 1.2 ci Tjet 1.9

Napsal: úte zář 11, 2007 11:24
od carlos
jsem take zastancem chipu. stejne to vzdycky zalezi jak s tim clovek bude jezdit. ale kazdopadne udelat ze 130k 160k zni vice nez lakave. je tu nekdo kdo by uz mel nachipovano?

Napsal: ned říj 28, 2007 19:41
od WEXTN
taky sem se zajimal o chip a bavil sem se i s prodejci vozu a kdyz se chip neprezene do maxima nemusite se bat ze odejde spojka apod. nejakych 10-15% je bez problemu ale tahat to do extremu na 30% bych mel strach pak to resit keramickou spojkou atd. ale jak jiz bylo uvedeno pred chipem musi byt motor zajety nelze na novem.u Volva odesla spojka pri prechipovani a prodejce to vyreklamoval v ramci zaruky je to taky o pristupu servisu,treba i volswagen sprostredkovava chip pro sve zakazniky.naftaky snesou vice % nez benzin.sou to jen moje poznatky ze zivota zatim sem nechipoval

Napsal: ned říj 28, 2007 19:44
od carlos
vidim to tak na 10 000km, vymenu oleje a pak vesele do toho. 1.9ky sporty se bezne chipuji i na 170k a zatim jsem nikde na internetu neslysel o problemech. uz se tesim jak to poleti :)

Napsal: ned pro 30, 2007 18:57
od WEXTN
ja bych taky chtel 1,4 8V s lepsim vykonem ale nechci zasahovat do ridici jednotky to tak koupit powerbox a hodit ho jen mezi kabely at se to da pred garanckou vytahnout kdyby to nekdo videl na netu dej te vedet

Napsal: ned led 20, 2008 14:48
od kubenko
chlapci nespekulujte !!!!

Napsal: ned led 27, 2008 21:08
od Jirka
chip ma vět?í smysl hlavně u vozidel s turbem mu?u doporučit firmu XTUNING Velké Meziříčí koukněte na jejich stránky po jejich chipu jde spotřeba dolu a auto nekouří mám z vlastní zku?enosti a z doporučení

Napsal: úte led 29, 2008 21:01
od Jirka
carlos píše:jsem take zastancem chipu. stejne to vzdycky zalezi jak s tim clovek bude jezdit. ale kazdopadne udelat ze 130k 160k zni vice nez lakave. je tu nekdo kdo by uz mel nachipovano?
Jo mám 1.3JTD z 90PS na 110PS a krouták z 200Nm na 240Nm , je to super lépe táhne od spoda a má dobře o 0.5litru na 100km men?í spotřebu. Je to chiplí přes konektor OBD2 bez vindání řídící jednotky motoru a diagnostikou nelze upravu zjistit, jde to zjistit jedině na válcích na měření výkonu. :twisted:

Napsal: úte led 29, 2008 21:05
od Jirka
WEXTN píše:taky sem se zajimal o chip a bavil sem se i s prodejci vozu a kdyz se chip neprezene do maxima nemusite se bat ze odejde spojka apod. nejakych 10-15% je bez problemu ale tahat to do extremu na 30% bych mel strach pak to resit keramickou spojkou atd. ale jak jiz bylo uvedeno pred chipem musi byt motor zajety nelze na novem.u Volva odesla spojka pri prechipovani a prodejce to vyreklamoval v ramci zaruky je to taky o pristupu servisu,treba i volswagen sprostredkovava chip pro sve zakazniky.naftaky snesou vice % nez benzin.sou to jen moje poznatky ze zivota zatim sem nechipoval
Já mám chip udělanej od firmy která chipuje fiaty přímo u prodejce na přání zákazníku.

Napsal: sob srp 09, 2008 12:15
od Peter Pčola
mne v septembri padne zaruka a tiez by som ho chcel cipnut....neviete o nejakej solidnej firme na slovensku inak mam 1,4 8V,neviete o kolko to zvysi vykon??

Napsal: sob srp 09, 2008 12:44
od Colin
Tak udává se 85-87 hp a 127-129 Nm, ale nevím, jestli to tak je i ve skutečnosti. Cena bývá cca 7,5 tis - 10 tis. Kč.

Napsal: sob srp 09, 2008 20:27
od Jirka
Moc si od toho neslibuj ani to nepozná? výkon se zvedne tak o max. 10procent a to je?tě ve vysokých otáčkách toho moc nevyu?ije? a cena počítej tak 6tis.kč bez dph.
U vozidel bez turbodmychadla ten chip postrádá smysl.

Napsal: sob srp 09, 2008 22:08
od Colin
Ale zase dobrých 10 % ne? A hlavně se zvedne o něco i krou?ák při menčích otáčkách, tak?e to taky trochu k něčemu je, i kdy? cenově se to nevyplatí, ale to u? je na ka?dým.

Napsal: sob srp 09, 2008 22:45
od Jarouš
Colin píše:Ale zase dobrých 10 % ne? A hlavně se zvedne o něco i krou?ák při menčích otáčkách, tak?e to taky trochu k něčemu je, i kdy? cenově se to nevyplatí, ale to u? je na ka?dým.
:D proč jsi si nekoupil do toho auta třeba 16V? Jaký smysl má teď dolovat těch pár koníků takhle slo?itě? :lol:

Napsal: sob srp 09, 2008 23:10
od Colin
Z několika důvodů: musel jsem mít auto hned a nikde nebylo skladem snad nic lep?ího, dal?í důvod byl taky rozpočet- je?tě se dokupovala dph mří?, ta?ný zařízení, tak?e to u? bylo dal?ích nevím přesně asi 20 tis. Taky jsem si kupoval nový kola a pneu, ty bych stejně na zimu musel nějaký koupit.

Jinak já jsem se na ten chip tuning neptal, to byl tady kolega. :)