Stránka 1 z 6
Chiptuning
Napsal: pon čer 25, 2007 4:38
od hopik
Napsal: pon čer 25, 2007 14:18
od Tommy
ne? se začne s chiptuningem musí se nejdříve vyře?it spojka podvozek aj. Lidi co si daj jen chip a myslí si, ?e to tím hasne se pak divý, ?e jim po 10.000km odejde spojka atd.
Napsal: pon čer 25, 2007 17:48
od gawry
přesně tak jak pí?e Tommy
Napsal: pát čer 29, 2007 16:45
od nal
pri 1.2 si chip robit urcite nedam. PRECO?!
a navyse, tie prachy, co by som musel dat do tych uprav radsej by som povodne vrazil do 1.4
dat autu kvalitny olej, sviecky, vzduchovy filter - za to sa auto podakuje tiez miernym navysenim vykonu a viem, ze robim pren dobre
Napsal: pát čer 29, 2007 22:00
od gawry
kdybych chtěl na?lapané auto tak bych si ho koupil - ne ?
mě GP vyhovuje přesně jak jsem si ho koupil
Napsal: pát čer 29, 2007 22:20
od RadimG
Ono sa ale kludne moze stat ze ked clovek auto kupuje, tak jednoducho nan minie vsetko co ma a na silnejsi motor mu neostane. A po case sa nieco nasetri a kedze sa neda vymenit motor, pride na rad prave chiptuning..
Co sa tyka toho opotrebovania spojky a brzd a co ja viem coho, to je skor problem u dieslov, kde chip zvysi vykon aj v desiatkach percent, ale pri 1.2-ke by som sa toho nebal.. Ved vykon narastie zo 48kW na 55kW..
Ale kazdopadne, ja o takom niecom tiez neuvazujem.. Myslim ze to za tie peniaze nestoji..
Napsal: pát čer 29, 2007 22:26
od gawry
popravdě - moc tomu nevěřím ?e se zvedne výkon o tolik a kdy? tak jedině na úkor spotřeby a zvý?eného opotřebování motoru
kdyby to bylo tak jednoduché tak to dělají přímo na výrobní lince aby tím vytřeli zrak konkurenci
Napsal: pát čer 29, 2007 22:38
od RadimG
ten max. vykon dosiahnes pri 5590 ot./min., takze asi nikdy
skor je zaujimave to zvysenie tociveho momentu, lebo to je v "pracovnych otackach".. a co sa tyka toho narastu, motor ma urcite vyssi vykon ako deklarovanych 48kW, takze to nie je zvysenie o 7kW, ale urcite o menej..
Napsal: pát čer 29, 2007 22:40
od gawry
jj
Napsal: ned zář 02, 2007 12:49
od Ravic
Vzhledem k negativnímu postoji dosud zveřejněných příspěvků musím napsat, ?e naopak od lidí, které znám a vím, ?e autům docela rozumí si nechali chiptuning udělat a jsou s ním velice spokojeni a doporučují ho, ale samozřejmě u solidní firmy.
Bavil jsem se na toto téma i s lidmi od Fiatu a rovně? v tom nevidí ?ádný velký problém.
Přistupoval jsem k této otázce velmi opatrně a sna?il se být co nejobjektivněj?í. Kdy? jsem porovnal argumenty pro a proti tak zatím mi vychází, ?e technicky a lépe to vysvětlí spí?e zastánci chiptuningu ne? naopak.
Mů?eme toto téma probrat na srazu a prosím Drtikola o dal?í informace, které by mohl k této problematice poskytnout. Dík.
Technické informace a dal?í podrobnosti:
http://www.bitpower.cz/index.php
Napsal: ned zář 02, 2007 13:06
od Jarouš
To Ravic: můj názor zná?, nech proběhnout záruku, najeď na tom 20 000 - 25000 km najdi nějakou solidní firmu a bě? do toho. U nafty to určitě pozná?. Ono dneska jsou v?echny motory preventivně ?krceny kvůli emisím, tak?e změnou motormanagmentu z nich jde něco navíc vydolovat.
PS: zkusím se poptat kamaráda, nechal si chipnout octavu a je spokojený (u? tu?ím 2 roky)
Napsal: ned zář 02, 2007 13:11
od Ravic
Jarou? píše:To Ravic: můj názor zná?, nech proběhnout záruku, najeď na tom 20 000 - 25000 km najdi nějakou solidní firmu a bě? do toho. U nafty to určitě pozná?. Ono dneska jsou v?echny motory preventivně ?krceny kvůli emisím, tak?e změnou motormanagmentu z nich jde něco navíc vydolovat.
PS: zkusím se poptat kamaráda, nechal si chipnout octavu a je spokojený (u? tu?ím 2 roky)
Asi to tak udělám jak pí?e?. Drtikol říkal to stejné.
Napsal: ned zář 02, 2007 13:13
od Dušan
Soused si nechal načipovat naftovou fabku a je to teda dělo.
Napsal: ned zář 02, 2007 13:15
od Ravic
Du?an píše:Soused si nechal načipovat naftovou fabku a je to teda dělo.
Měl s tím nějaké problémy?
Napsal: ned zář 02, 2007 13:19
od Dušan
Ravic píše:Měl s tím nějaké problémy?
O ?ádných nevím