jsem take zastancem chipu. stejne to vzdycky zalezi jak s tim clovek bude jezdit. ale kazdopadne udelat ze 130k 160k zni vice nez lakave. je tu nekdo kdo by uz mel nachipovano?
taky sem se zajimal o chip a bavil sem se i s prodejci vozu a kdyz se chip neprezene do maxima nemusite se bat ze odejde spojka apod. nejakych 10-15% je bez problemu ale tahat to do extremu na 30% bych mel strach pak to resit keramickou spojkou atd. ale jak jiz bylo uvedeno pred chipem musi byt motor zajety nelze na novem.u Volva odesla spojka pri prechipovani a prodejce to vyreklamoval v ramci zaruky je to taky o pristupu servisu,treba i volswagen sprostredkovava chip pro sve zakazniky.naftaky snesou vice % nez benzin.sou to jen moje poznatky ze zivota zatim sem nechipoval
vidim to tak na 10 000km, vymenu oleje a pak vesele do toho. 1.9ky sporty se bezne chipuji i na 170k a zatim jsem nikde na internetu neslysel o problemech. uz se tesim jak to poleti
ja bych taky chtel 1,4 8V s lepsim vykonem ale nechci zasahovat do ridici jednotky to tak koupit powerbox a hodit ho jen mezi kabely at se to da pred garanckou vytahnout kdyby to nekdo videl na netu dej te vedet
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
chip ma vět?í smysl hlavně u vozidel s turbem mu?u doporučit firmu XTUNING Velké Meziříčí koukněte na jejich stránky po jejich chipu jde spotřeba dolu a auto nekouří mám z vlastní zku?enosti a z doporučení
carlos píše:jsem take zastancem chipu. stejne to vzdycky zalezi jak s tim clovek bude jezdit. ale kazdopadne udelat ze 130k 160k zni vice nez lakave. je tu nekdo kdo by uz mel nachipovano?
Jo mám 1.3JTD z 90PS na 110PS a krouták z 200Nm na 240Nm , je to super lépe táhne od spoda a má dobře o 0.5litru na 100km men?í spotřebu. Je to chiplí přes konektor OBD2 bez vindání řídící jednotky motoru a diagnostikou nelze upravu zjistit, jde to zjistit jedině na válcích na měření výkonu.
WEXTN píše:taky sem se zajimal o chip a bavil sem se i s prodejci vozu a kdyz se chip neprezene do maxima nemusite se bat ze odejde spojka apod. nejakych 10-15% je bez problemu ale tahat to do extremu na 30% bych mel strach pak to resit keramickou spojkou atd. ale jak jiz bylo uvedeno pred chipem musi byt motor zajety nelze na novem.u Volva odesla spojka pri prechipovani a prodejce to vyreklamoval v ramci zaruky je to taky o pristupu servisu,treba i volswagen sprostredkovava chip pro sve zakazniky.naftaky snesou vice % nez benzin.sou to jen moje poznatky ze zivota zatim sem nechipoval
Já mám chip udělanej od firmy která chipuje fiaty přímo u prodejce na přání zákazníku.
mne v septembri padne zaruka a tiez by som ho chcel cipnut....neviete o nejakej solidnej firme na slovensku inak mam 1,4 8V,neviete o kolko to zvysi vykon??
Moc si od toho neslibuj ani to nepozná? výkon se zvedne tak o max. 10procent a to je?tě ve vysokých otáčkách toho moc nevyu?ije? a cena počítej tak 6tis.kč bez dph.
U vozidel bez turbodmychadla ten chip postrádá smysl.
Ale zase dobrých 10 % ne? A hlavně se zvedne o něco i krou?ák při menčích otáčkách, tak?e to taky trochu k něčemu je, i kdy? cenově se to nevyplatí, ale to u? je na ka?dým.
Colin píše:Ale zase dobrých 10 % ne? A hlavně se zvedne o něco i krou?ák při menčích otáčkách, tak?e to taky trochu k něčemu je, i kdy? cenově se to nevyplatí, ale to u? je na ka?dým.
proč jsi si nekoupil do toho auta třeba 16V? Jaký smysl má teď dolovat těch pár koníků takhle slo?itě?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Z několika důvodů: musel jsem mít auto hned a nikde nebylo skladem snad nic lep?ího, dal?í důvod byl taky rozpočet- je?tě se dokupovala dph mří?, ta?ný zařízení, tak?e to u? bylo dal?ích nevím přesně asi 20 tis. Taky jsem si kupoval nový kola a pneu, ty bych stejně na zimu musel nějaký koupit.
Jinak já jsem se na ten chip tuning neptal, to byl tady kolega.