Zvuk blinkru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Zvuk blinkru
Ahoj vsichni,
prijde mi jako blazinec ten zvuk blinkru u punta.
Co jsem se ptal, nelze zmenit, neni tam rele ale je to tistak na desce.
Co vy na to rikate, zvuk vam nevadi ?
Mam rocnik 2006.
prijde mi jako blazinec ten zvuk blinkru u punta.
Co jsem se ptal, nelze zmenit, neni tam rele ale je to tistak na desce.
Co vy na to rikate, zvuk vam nevadi ?
Mam rocnik 2006.
Re: Zvuk blinkru
Ne.pete píše:Ahoj vsichni,
prijde mi jako blazinec ten zvuk blinkru u punta.
Co jsem se ptal, nelze zmenit, neni tam rele ale je to tistak na desce.
Co vy na to rikate, zvuk vam nevadi ?
Mam rocnik 2006.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Zvuk blinkru
zvuk mi nevádí,spí? blikání(kdy? jde ručka z první polohy do druhé,tak někdy 3 krát rychle problikne)pete píše:Ahoj vsichni,
prijde mi jako blazinec ten zvuk blinkru u punta.
Co jsem se ptal, nelze zmenit, neni tam rele ale je to tistak na desce.
Co vy na to rikate, zvuk vam nevadi ?
Mam rocnik 2006.
GP 14.8V New Orleans Blue, fiat tipo 2.0 16V GT
Můj problém je ten, ?e zvuk blinkru při rychlej?í jízdě nebo hlasitěji pu?těné muzice nesly?ím a hlasitost se nedá nastavit. Jestli se někdo v sobotu díval na Auto salon, tak u nové C4 se digitálně dají nastavit čtyři různé zvuky na blikání a to se mi teda moc líbilo. Mohli by se tím v Turínu inspirovat!
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Shodou okolností jsem tu reportá? o C4 viděl a teda doufám, ?e podobné kolotočářské kraviny se ve Fiatu nikdy neobjeví.JardaK. píše:Můj problém je ten, ?e zvuk blinkru při rychlej?í jízdě nebo hlasitěji pu?těné muzice nesly?ím a hlasitost se nedá nastavit. Jestli se někdo v sobotu díval na Auto salon, tak u nové C4 se digitálně dají nastavit čtyři různé zvuky na blikání a to se mi teda moc líbilo. Mohli by se tím v Turínu inspirovat!
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Proč ne? Komu se to nelíbí, tak si nevyhovující zvuk blinkrů nenastaví a nechá tam "klasiku", ale výrobce dává ?anci i kolotočářům, aby si vybrali podle vlastního gusta. A nedělejme z Fiata firmu, kde není místo na trochu srandy. Ano, u Bentley by mi netradiční zvuk blinkrů připadal sice mimo mísu, ale nakonec i v této kategorii uvidíme, kam dospěje dal?í vývoj.Jarou? píše:Shodou okolností jsem tu reportá? o C4 viděl a teda doufám, ?e podobné kolotočářské kraviny se ve Fiatu nikdy neobjeví.
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
nevim, cim vic stupidnich veci v aute,tim vic problemu ... todle me vubec nebere ... vic cidel,vic jednotek,vic problemu,vic placeni !!! vyvoj dospeje rychle jako treba ve filmu 5 Element nebo Demolition Man budem zachvily jak cviceny opice tady ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Vývoj nezastaví?. Auta začínala s odkrytým místem pro osádku a jinak tam nebylo nic. To u? by dneska ne?lo, takové auto by ani nepro?lo homologací. Jistě, zvuk blinkrů nemusí? homologovat, je to jen dal?í hračka, ale koukni na klimu - taky dal?í jednotka, více čidel a více placení, ale pokud nejsi úplná socka, tak Tě auto bez klimy nezajímá. Heslo, ?e co není, se nemů?e pokazit, tady neplatí. Proč neuspěla poslední osobní tatrovka? Hrála si na luxusní auto, taky i tolik stála, ale neměla standardně ABS, klimu, ESP, bagy a já nevím co je?tě a to ji pohřbilo, ka?dý ?el raději do Passata nebo do Superbu, kde byly takové věci v základu. A co potřebuje ka?dá automobilka? Prodávat, prodávat, prodávat a bez nových technologií jde zákonitě do p.r.d.e.l.e!.bany píše:nevim, cim vic stupidnich veci v aute,tim vic problemu ... todle me vubec nebere ... vic cidel,vic jednotek,vic problemu,vic placeni !!! vyvoj dospeje rychle jako treba ve filmu 5 Element nebo Demolition Man budem zachvily jak cviceny opice tady ...
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Ale prd. Srovnávat zbytečnost zvonkohry a chameleonových displejů v C4 s bezpečnostními prvky typu ABS, ESP atd. (o airbagu ani nemluvě), případně komfortními zále?itostmi jako klimatizace, je tak trochu mimo mísu. Vývoj jde dopředu, to nelze popřít a je to v pořádku, ale cinkotání signalizace při pou?ití blinkrů a změna barvy podsvícení budíků je pouze líbivá fíčura, která nemá se smysluplným vývojem co dělat. Asi tak jako kytička, co se dávala na palubku do New beatle...JardaK. píše:Vývoj nezastaví?. Auta začínala s odkrytým místem pro osádku a jinak tam nebylo nic. To u? by dneska ne?lo, takové auto by ani nepro?lo homologací. Jistě, zvuk blinkrů nemusí? homologovat, je to jen dal?í hračka, ale koukni na klimu - taky dal?í jednotka, více čidel a více placení, ale pokud nejsi úplná socka, tak Tě auto bez klimy nezajímá. Heslo, ?e co není, se nemů?e pokazit, tady neplatí. Proč neuspěla poslední osobní tatrovka? Hrála si na luxusní auto, taky i tolik stála, ale neměla standardně ABS, klimu, ESP, bagy a já nevím co je?tě a to ji pohřbilo, ka?dý ?el raději do Passata nebo do Superbu, kde byly takové věci v základu. A co potřebuje ka?dá automobilka? Prodávat, prodávat, prodávat a bez nových technologií jde zákonitě do p.r.d.e.l.e!.bany píše:nevim, cim vic stupidnich veci v aute,tim vic problemu ... todle me vubec nebere ... vic cidel,vic jednotek,vic problemu,vic placeni !!! vyvoj dospeje rychle jako treba ve filmu 5 Element nebo Demolition Man budem zachvily jak cviceny opice tady ...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Dobrá, Jarou?i, nechme přestřelek, uvidíme, co uká?e dal?í vývoj. Mi se například změna nastavení zvuků blinkrů líbí, pro Tebe je to zvonkohra a kolotoče, závěr je tedy takový, ?e Ty by sis zvonkohru nenastavil, já ano a o to výrobci ?lo - ka?dý a? si vybere (a nastaví) podle svého gusta! PS. A kytička na palubovce je hezká pozornost (akorát jsem to u Brouka nikdy neviděl).Jarou? píše:Ale prd. Srovnávat zbytečnost zvonkohry a chameleonových displejů v C4 s bezpečnostními prvky typu ABS, ESP atd. (o airbagu ani nemluvě), případně komfortními zále?itostmi jako klimatizace, je tak trochu mimo mísu. Vývoj jde dopředu, to nelze popřít a je to v pořádku, ale cinkotání signalizace při pou?ití blinkrů a změna barvy podsvícení budíků je pouze líbivá fíčura, která nemá se smysluplným vývojem co dělat. Asi tak jako kytička, co se dávala na palubku do New beatle...
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Je zajímavé, co se dá v?echno popsat kolem takové kraviny.
Mně je úplně jedno, jak ten blinkr cvaká
Co se týká Autosalonu na Primě, pravidelně jej sleduji a na té reportá?i o té C4 mě nezaujala ani mo?nost přepínání těch zvuků ale ten redaktor, kterého pro způsob jeho moderování zbo?ňuju, na jeho testy se tě?ím a v?dy se pobavím
Mně je úplně jedno, jak ten blinkr cvaká
Co se týká Autosalonu na Primě, pravidelně jej sleduji a na té reportá?i o té C4 mě nezaujala ani mo?nost přepínání těch zvuků ale ten redaktor, kterého pro způsob jeho moderování zbo?ňuju, na jeho testy se tě?ím a v?dy se pobavím
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
presne tak dusanDu?an píše:Je zajímavé, co se dá v?echno popsat kolem takové kraviny.
Mně je úplně jedno, jak ten blinkr cvaká
Co se týká Autosalonu na Primě, pravidelně jej sleduji a na té reportá?i o té C4 mě nezaujala ani mo?nost přepínání těch zvuků ale ten redaktor, kterého pro způsob jeho moderování zbo?ňuju, na jeho testy se tě?ím a v?dy se pobavím
ja to tiez rad sledujem a kedze sa tu bavite o c4 a v praci sme ju mali vystavenu takze som si ju mohol ochytat poklikat atd. je to celkom dobre auto velmi sa mi pacilo
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
To je Pepa (Vrtal?) a je?tě tam má bráchu Radka (vysoký, hubený, pihovatý, brýlatý a taky zrzavý). Má? pravdu, Pepa je super, ty jeho hlá?ky nemají konkurenci! Je?tě se mi zdá dobrý Franti?ek. PS. A blinkr u Fiatu cvaká slabě a není sly?et, tak?e ké? by měl nějakou citroenovskou vychytávku - teď chci jenom tro?ku n.as.rat Jarou?e!Du?an píše:Je Co se týká Autosalonu na Primě, pravidelně jej sleduji a na té reportá?i o té C4 mě nezaujala ani mo?nost přepínání těch zvuků ale ten redaktor, kterého pro způsob jeho moderování zbo?ňuju, na jeho testy se tě?ím a v?dy se pobavím
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010