Stránka 4 z 5

Napsal: ned úno 20, 2011 9:18
od Honzus
g-lobby píše:k výrobě ano fiaty pro ameriku budou mít americký závod a chryslery pro evropu evropský (jak jsem nakoupil, tak prodávám) to s tou pětistovkou mů?e být spekulace novinářů, nevím jak moc je to ofico potvrzená zpráva proto?e 500 se přeci montují i tady v polsku...
o cenách jsem se za svou novinářskou kariéru naučil spekulovat velmi opatrně, tak?e se nechám překvapit - po mnoha negativních překvapeních se v?ak trochu bojím nasazené ceny, kór u nás (cenová politika Fiat ČR je naprosto pří?erná)

Fiat 500 se vyrábí pro USA v Mexiku, to není spekulace, to je fakt. Pokud věří? "kecům" dealerů, tak na to rychle zapomeň, nevědí obvykle vůbec nic, odzkou?eno...

Přikládám citaci z tiskové zprávy přímo od FIATU ;-), tak?e věř spí? mně ;-)

"The Freemont built on the base of the Dodge Journey, is the first Fiat vehicle to come out of the partnership with the Chrysler Group. It will be produced in the Mexican plant of Toluca, where the 500 is produced for the US market."

Napsal: ned úno 20, 2011 10:10
od g-lobby
Honzus píše:
g-lobby píše:500 se přeci montují i tady v polsku...
Fiat 500 se vyrábí pro USA v Mexiku, to není spekulace, to je fakt.

Přikládám citaci z tiskové zprávy přímo od FIATU ;-), tak?e věř spí? mně ;-)

"The Freemont built on the base of the Dodge Journey, is the first Fiat vehicle to come out of the partnership with the Chrysler Group. It will be produced in the Mexican plant of Toluca, where the 500 is produced for the US market."
no já přeci ale nepsal ?e se 500 vyrábí jen v Polsku... "i" je spojka souřadící slučovací :) navíc jsem psal americké Fiaty v Americe(to přeci nutně neznamená USA) a evropské Chryslery v Evropě(ne nutně Itálie a Polsko) a také ?e se jedná o odhad :)

jinak děkuji za úryvek tiskové zprávy :wink: :)

Napsal: ned úno 20, 2011 14:13
od Honzus
g-lobby píše: no já přeci ale nepsal ?e se 500 vyrábí jen v Polsku... "i" je spojka souřadící slučovací :) navíc jsem psal americké Fiaty v Americe(to přeci nutně neznamená USA) a evropské Chryslery v Evropě(ne nutně Itálie a Polsko) a také ?e se jedná o odhad :)

jinak děkuji za úryvek tiskové zprávy :wink: :)
a jéje slovíčkaření..... :shock: 8)

V Evropě se budou vyrábět Jeepy, a to konkrétně v Turíně v továrně Mirafiori, jak se na tom nedávno dohodl Marchionne s odbory...

o výrobě Chryslerů v Evropě nikde nikdo nic oficiálně nepsal (mo?nost tu je a má to být také v Mirafiori), mo?né to je, ale zatím nic konkrétního, to je přesně ta informovanost servisů, obvykle mají informace nulové, kdy? nějaké mají, tak ?patné, kusé nebo nesprávně pochopené ;-)

Napsal: ned úno 20, 2011 22:13
od g-lobby
:)

Napsal: ned čer 12, 2011 1:30
od Grande EVO
Tak ve Freemontu jsem sedel na autosalonu,vse prohlidl a tohle auto proste neni FIAT :( zlata Multipla :oops:

Napsal: ned čer 12, 2011 12:57
od Honzus
Grande EVO píše:Tak ve Freemontu jsem sedel na autosalonu,vse prohlidl a tohle auto proste neni FIAT :( zlata Multipla :oops:
Tak je to Dodge, do se ví ;-), ale vzhledem k 52% vlastntnictví Chrysleru (kde je i Dodge) je to prostě Fiat, a? se nám (ti) to líbí, nebo ne... Za mě, je to mnohem zajímavěj?í kára ne? Ulysee, který to nahrazuje (a co byl Peugeot a bylo to saka vidět)

Napsal: ned čer 12, 2011 19:33
od Dušan
Z jiného auta nikdy fiat nebude, by? má dostavit znak

Napsal: ned čer 12, 2011 19:49
od Honzus
Du?an píše:Z jiného auta nikdy fiat nebude, by? má dostavit znak
Co Ulysse? GP (je to dvojče corsy) a dal?í?

Napsal: pon čer 13, 2011 7:07
od Dušan
Honzus píše:
Du?an píše:Z jiného auta nikdy fiat nebude, by? má dostavit znak
Co Ulysse? GP (je to dvojče corsy) a dal?í?
Ulysse také není Fiat a GP jistě nemá základ v Opelu, nehledě na to, ?e Corsa má kastli jinou (prakticky jiný tvar karoserie). Ale na Freemontu se skoro prakticky nic nezměnilo.

Napsal: pon čer 13, 2011 8:02
od Kriss
ne musím tě zklamat ale GP je celymm svy podvozkem corsa. POdvozek byl výsledkem spolupráce techto dvou značek. Proto taky má GP rozteč dír v kolech 4X100 tedy opláckou rozteč.

Napsal: pon čer 13, 2011 9:33
od Dušan
Kriss píše:ne musím tě zklamat ale GP je celymm svy podvozkem corsa. POdvozek byl výsledkem spolupráce techto dvou značek. Proto taky má GP rozteč dír v kolech 4X100 tedy opláckou rozteč.
To vím, jen jsem se ?patně vyjádřil. ?lo mi o design karoserie.

Napsal: pon čer 13, 2011 14:11
od Honzus
Já si myslím, ?e výraz "To není Fiat", je naprostý nesmysl...

Croma byla taky Alfa 164/Lancia Thema/Saab 9000 a dodnes je Croma I oceňována jako jeden z nejlep?ích fiatů....

Prostě Fiat je v?echno, co se prodává jako Fiat, a? to má původ kdekoliv...

U Freemontu do?lo k mnoha laděním od Fiatu na podvozku a mezi motory s ohledem na evropské po?adavky, tzn. je to Fiat ;-)

Napsal: pon čer 13, 2011 14:38
od Dušan
Honzus píše:Já si myslím, ?e výraz "To není Fiat", je naprostý nesmysl...
U Freemontu do?lo k mnoha laděním od Fiatu na podvozku a mezi motory s ohledem na evropské po?adavky, tzn. je to Fiat ;-)
Fiat to není po stránce designu - je to pořád americká kára. To samé nová Lancia Thema.

Napsal: pon čer 13, 2011 19:07
od Jarous1
Momentálně jsem v itáliii, Freemont jsem si prohlédl a za mě palec dolu. Taky tady pová?livě narůstá počet golfů oproti mému bravu :( , Uvidíme co přinese budoucnost...

Napsal: úte črc 26, 2011 8:02
od Kriss
Zdravim kluci, tak v sobotu jsem byl v Krakowe a kouknul jsem na abarth ale taky na Freemont.

Auto je moc pěkné, není úplně velké a to se mi líbí. Narozdíl od konkurentů jako je Espace, P 5008 a 807, VW Sharan...toto není klasické MPV. Tedy nemá výsuvné dveře. Není to prostě klasický van, tvarem spí?e připomíná SUV.
Velikostně ve vnitř je akorát...tedy místa je tam dost. Zadní sedačky (6 a 7) jsou sklopitelné ve 2 sekundách a rázem je kuft dosti velký. Ve veze je spousta skrytých skřníněk a odkladacich prostor.
Motor 2.0 MultiJet 2.generace se 170 konmi je super, tichý a jede perfektně. S lab?í verze bych do tohoto auta ani nedával. Je příli? tě?ké na 140 koní.
Prodejce říkal, ?e jede moc dobře, ale ?e pokud v něm člověk jede sám a jede rychle tak má tendenci v zatáčkách zlobit....přetáčivost.Prostě mu poskakuje zadek, ale né v?dy. Pri normálním rodinném zatí?ení toto pomine a auto je na cestě perfektní.
No a? dojde do Ostravy tak se snim pujdu povozit i já.

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

a

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us