Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Uživatelský avatar
p.jurencak
Návštěvník
Příspěvky: 86
Registrován: pon pro 06, 2010 23:08
Bydliště: CZ, Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od p.jurencak »

Stabilizátor stojí nějakých 370 korun, tak?e necelých 800 za pár :) Teďka mě taky čeká výměna, ale zas mě to bouchá i přes nerovnosti..
Fiat Punto 0.9T TwinAir
dusan.at
kolemjdoucí
Příspěvky: 10
Registrován: pát kvě 06, 2011 9:30
Bydliště: Secovce

Příspěvek od dusan.at »

p.jurencak píše:Stabilizátor stojí nějakých 370 korun, tak?e necelých 800 za pár :) Teďka mě taky čeká výměna, ale zas mě to bouchá i přes nerovnosti..
no u mna to bude asi nieco ine , mne nebucha nic pri jazde , len pri pohynani , ja si asi myslim ze to bude skor ulozenie motora.Este som sa docital ze aj casta zavada na tychto autach je prave horne ulozenie tlmicov , tak skusim este nechat skontrolovat aj to a uvidim.Ak niekto tusi co to je tak prosim dajte vediet . Dakujem
Grande Punto Sport 1.9 Jtd, 96kw,
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

dusan.at píše:
p.jurencak píše:Stabilizátor stojí nějakých 370 korun, tak?e necelých 800 za pár :) Teďka mě taky čeká výměna, ale zas mě to bouchá i přes nerovnosti..
no u mna to bude asi nieco ine , mne nebucha nic pri jazde , len pri pohynani , ja si asi myslim ze to bude skor ulozenie motora.Este som sa docital ze aj casta zavada na tychto autach je prave horne ulozenie tlmicov , tak skusim este nechat skontrolovat aj to a uvidim.Ak niekto tusi co to je tak prosim dajte vediet . Dakujem
Horni ulozeni to neni. To by ti lupalo pri otaceni volantem.
Obrázek
Ice69
kolemjdoucí
Příspěvky: 13
Registrován: sob dub 23, 2011 13:40
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Ice69 »

Ahoj, jak zvládá fia?ácká naftová 1.9 zimní provoz v na?ich končinách s tuhými mrazy a závaly sněhu? Je potřeba nějaká zvlá?tní péče oproti benzínovému motoru (kromě aditiv)? Bylo mi řečeno, ?e prej motory fiat jsou spí?e určeny do teplej?ích krajin a na?e zimy jim nedělají dobře, tak například blbě startují a často zamrzají i s aditivem. díky
GP 1,4 16v SPORT 3D, ?edá metal
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

kecy !!! nemel sem nejmensi problemy ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Deerooz
kolemjdoucí
Příspěvky: 18
Registrován: čtv bře 03, 2011 15:31

Příspěvek od Deerooz »

cavte, mne nevie nik poradit? Vycistil som uz EGR, ale nepomohlo :(
Deerooz píše:ahojte, zaznamenal som akesi divne spravanie sa motoru, resp turba, tayko pvoedat. ked idem dlhsie ekonomickou jazdou na 3/4 prevodovom stupni, okolo 1800-2000 otacok a potom trosku primacknem plyn, aby som acceleroval, tak motor sa zacne akoby dusit, trha to celym autom. PO cca 10 sek sa tp nejako dokucka a zacne zrychlovat, alebo ked pridam plyn vyraznejsie, prestane kuckat a zrychluje hned. Inokedy to nerobi, taha v pohode. Skor by som povedal, ze to robi len ked sa odlepi rucicka teploty motora z nuly a max 10 min po dosiahnuti 90 stupnov, cize asi s nie idealne prehriatym motorom. Predtym to ale nerobilo, toto som spozoroval len max mesiac dozadu.

dik
Grande Punto 5D (Silver)
1.9 Multijet 88 kW
Obrázek
Jarous1
Návštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: stř srp 08, 2007 10:46

Příspěvek od Jarous1 »

Proboha kde jsi to sly?el??? Absolutně bez problémů, navíc ?ádná aditiva nedávám. Sice mám Bravo s verzí 88kW, ale to je jedno.
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

Ice69 píše:Ahoj, jak zvládá fia?ácká naftová 1.9 zimní provoz v na?ich končinách s tuhými mrazy a závaly sněhu? Je potřeba nějaká zvlá?tní péče oproti benzínovému motoru (kromě aditiv)? Bylo mi řečeno, ?e prej motory fiat jsou spí?e určeny do teplej?ích krajin a na?e zimy jim nedělají dobře, tak například blbě startují a často zamrzají i s aditivem. díky
K tomu se musím vyjádřit, by? nejsem vlastníkem Grande Punta, ov?em mám po sobě u? třetího naftového Fiata, tak?e mám s těmito motory zku?enost od roku 2004. Nejprve bylo naftové Tipo 1,9 TD 66 kW. V zimě nastartovalo i v -22 st. C. Pravda, bylo to tenkrát trápení, ne? naskočil motor, ale byla to má vlastní blbost - nedal jsem do nádr?e předem ?ádné zimní aditivum. Následovalo Punto Classic 1,9 JTD, zimu pro?ilo v max. -14 st. C, ale kromě v těch mrazech svítící červené kontrolky hlásící poruchu na vstřikovací soustavě, startovalo na první pokus. Teď mám rok Bravo 1,6 MJET, kruté mrazy letos nebyly, tak?e to nemohu objektivně zhodnotit, nicméně nikdy nestartuju déle, ne? JEDNU vteřinu. U obou předchozích naf?áků jsem dbal na funkčnost ?havicích svíček a trysky a problém zvaný zimní starty prostě neexistoval, a? si říká kdo chce, co chce! To není reklamní akce Fiatu, napsal jsem tady pouze svou osobní zku?enost. Pokud se předchozí majitel nechoval k autu jako prase, klidně do nafty bě?, to jenom Benja tady machruje, ?e nafta patří do kamen nebo na pole :lol:
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
dusan.at
kolemjdoucí
Příspěvky: 10
Registrován: pát kvě 06, 2011 9:30
Bydliště: Secovce

Příspěvek od dusan.at »

dusan.at píše:
p.jurencak píše:Stabilizátor stojí nějakých 370 korun, tak?e necelých 800 za pár :) Teďka mě taky čeká výměna, ale zas mě to bouchá i přes nerovnosti..
no u mna to bude asi nieco ine , mne nebucha nic pri jazde , len pri pohynani , ja si asi myslim ze to bude skor ulozenie motora.Este som sa docital ze aj casta zavada na tychto autach je prave horne ulozenie tlmicov , tak skusim este nechat skontrolovat aj to a uvidim.Ak niekto tusi co to je tak prosim dajte vediet . Dakujem
Tak nakoniec to bol spodny silentblok motora ,aj ked pri kontrole mi to nevedely povedat na 100percent ,ale nakoniec to vsetkodobre dopadlo :-)
Grande Punto Sport 1.9 Jtd, 96kw,
Ice69
kolemjdoucí
Příspěvky: 13
Registrován: sob dub 23, 2011 13:40
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Ice69 »

Ahoj, jakou má 1.9 Multijet spotřebu při jízdě po dálnici kolem 130 km/h a vy??ích např. 160 km/h?
GP 1,4 16v SPORT 3D, ?edá metal
Ice69
kolemjdoucí
Příspěvky: 13
Registrován: sob dub 23, 2011 13:40
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Ice69 »

?ádnej majitel GP s motorem 1.9 Multijet nemá vyzkou?enou spotřebu při jízdě na dálnicí rychlostí kolem 130 km/h nebo 160 km/h? Da se spotřeba srovnat například s motorem 1.9 TDI v Octavii nebo má spotřebu vy??í? díky
GP 1,4 16v SPORT 3D, ?edá metal
dusan.at
kolemjdoucí
Příspěvky: 10
Registrován: pát kvě 06, 2011 9:30
Bydliště: Secovce

Příspěvek od dusan.at »

Ice69 píše:?ádnej majitel GP s motorem 1.9 Multijet nemá vyzkou?enou spotřebu při jízdě na dálnicí rychlostí kolem 130 km/h nebo 160 km/h? Da se spotřeba srovnat například s motorem 1.9 TDI v Octavii nebo má spotřebu vy??í? díky
Tak ja jazdim na 1.9JTD bezne dialanice bezna spotreba je kolo 6l, ale to mam dost tazku nohu a casto prekracujem aj hranicu 160 a dokonca aj 200.
Grande Punto Sport 1.9 Jtd, 96kw,
Uživatelský avatar
RP72
Štamgast
Příspěvky: 250
Registrován: pát črc 01, 2011 18:51
Bydliště: Frýdek Místek

1,9 MJT (130k)

Příspěvek od RP72 »

Také se hlásím, ?e jsem hrdým majitelem tohoto ,,letadýlka,, :lol:
Radek:
Grande Punto 1,9 MultiJet Sport (130k) r.v.2007
Pirelli PZero Nero 205/45 R17 88 W XL Letní
Pirelli WINTER 190 SNOWCONTROL SERIE II 185/65 R15 88 T ECO Zimní
Barva:Carribean orange
CarlosH
kolemjdoucí
Příspěvky: 1
Registrován: úte črc 19, 2011 21:59

Příspěvek od CarlosH »

Také vlastním 1,9 JTD, v základu 130PS, olej leju klasiku 5W-40, tento motor není choulostivý na olej, předtím jsem měl Barchetu a tam je nutná Selénia...Mám tam úpravu na cca 250PS a jezdí v pohodě, jen se musí nechat kloudně ohřát...
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

CarlosH: a na brzdu u? ti nezbylo? :roll:
GP 1,4 16V SPORT
Odpovědět