Výfuk (sériový i sportovní)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
15 tis. ročne nie je až tak málo. Aj ho vypaľujem, veď multiair krásne ladí až od 3500 otáčok
Neviem, asi nemám šťastie
Neviem, asi nemám šťastie
Fiat Punto EVO RACING 1,4 Multiair 105 krásnych červených koníkov
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
To čumím , GP mám 7,5 roku, najeto přes 107 tis. km a v výfuk pohodě (i AKU) - musím zaklepat
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
Když jsem přezouval na podzim auto, všiml jsem si, že zadní část výfuku už není v nejlepší kondici. Otázka je jasná, vydrží to ještě nějakou dobu, nebo to je zralé na výměnu? V létě se chystám do Norska, tak nechci nic podcenit.
Jinak výfuk to je ještě původní 06/2008 najeto 56k km.
Jinak výfuk to je ještě původní 06/2008 najeto 56k km.
- Přílohy
-
- vyfuk_GP_01112014.jpg (49.29 KiB) Zobrazeno 8035 x
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
Podle mě je důležité, jak to drží vevniř. A to bude právě ten problém. Pokud nechceš měnit, musíš zjistit stav vevnitř obalu.
Fotka je téměř nic nevypovídající. Já - po mých zkušenost - bych to před takovou cestou vyměnil. Výfuky většinou více hnijí zevnitř (pokud je nemáš z legované nerezové oceli) čili je předpoklad, že tam to bude vypadat podobně ne-li hůř.
Fotka je téměř nic nevypovídající. Já - po mých zkušenost - bych to před takovou cestou vyměnil. Výfuky většinou více hnijí zevnitř (pokud je nemáš z legované nerezové oceli) čili je předpoklad, že tam to bude vypadat podobně ne-li hůř.
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
To je jen vrchní krycí plech. Pod tím je to zdravé. Já najel na výfuku 100 tisíc/5let a zadek vypadal podobně. Měnil jsem taky preventivně a vnitřní sondáži původního tlumiče flexou jsem zjistil, že by klidně ještě dalších 50-70 najel.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
GPčko mám 8,5 roku s výfukem původním
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
Dík za rady a postřehy, uvidím co s tím udělá letošní zima.
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
Ani moj vyfuk po 170000km nevyzera takto otrasne. Zvuk ma rovnaky stale. Este ho mam origos. Osobne by som uz pri takomto stave rozmyslal nad vymenou.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
No je pravda, že Pandu budeme mít v dubnu 10 let a je tam také stále originální výfuk z výroby a nevypadá tak hrozně. Fiat to evidentně začal dost šidit...
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
Můj mechanik říká po zimě to vyměníme, ale nikdo neví po které
Fiat GP 1.9 (2006)
- Buchtič
- Site Admin
- Příspěvky: 219
- Registrován: pon srp 30, 2010 16:36
- Bydliště: Broumov/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
Máte někdo zkušenosti s výměnou výfuku (zadního dílu) na T-Jetu? Co jsem předběžně koukal, tak snad žádná druhovýroba není a jedině originál, a to je zas 5 klacků.
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
jasne, druhovyroba je tragicka,jen ASSO a imasaf. Mam imasaf, ten byl drahej 3370 kacek, asso stalo mnohem min, ale nepovedlo se me sehnat. Tady mas cisla a sponu kterou potrebujes, vyfuk se musi pred napravou preriznout.
spona výfuku M8 54mm
silet blok 55702862/55702863
IMASAF obyč 24.33.07
IMASAF sport 24.33.27
konec obyc 51801437 ASSO 12.7168
konec sport 51801440 ASSO 12.7169
spona výfuku M8 54mm
silet blok 55702862/55702863
IMASAF obyč 24.33.07
IMASAF sport 24.33.27
konec obyc 51801437 ASSO 12.7168
konec sport 51801440 ASSO 12.7169
Naposledy upravil(a) Buchtič dne stř črc 29, 2015 7:11, celkem upraveno 1 x.
GP 1.4 Tjet
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
Nevíte někdo, kde kromě Fiatu sehnat takový ten pružný díl mezi sběrné potrubí a vedení výfuku? Nějaký odkaz na net.
Nějak se mi nedaří to na netu sehnat.
Nějak se mi nedaří to na netu sehnat.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk (sériový i sportovní)
pani nahodou cely vyfuk nikto nema? zadny diel uz mam celkom hnily ale este nefuci a trubka je uz taka mekucka takze pocitam ze to uz dlho nevydrzi.
ceny co su tak 75e viem zohnat od spoju za katom cez tu pruznu somarinku az po zadne kolesa a zadny vyfuk 95e. lacnejsie to neviem najst a polsky nechcem viete ako myslim to polsky.
ceny co su tak 75e viem zohnat od spoju za katom cez tu pruznu somarinku az po zadne kolesa a zadny vyfuk 95e. lacnejsie to neviem najst a polsky nechcem viete ako myslim to polsky.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba