buck | 1.3JTD 66kW

Zde si můžete založit téma se svým nickem, vložit fotografii a popis svého GP

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

buck1
Návštěvník
Příspěvky: 52
Registrován: sob srp 14, 2010 12:40

buck | 1.3JTD 66kW

Příspěvek od buck1 »

Obrázek

:arrow: rok vyroby: 2006
:arrow: 1.3 JTD
:arrow: 66kW
:arrow: 6ti rychlostni prevodovka
:arrow: najeto: 75 000Km
:arrow: koupeno 11.8.2010
:arrow: planovane upravy: zatmavena skla, elektrony, zadni kslit, mp3 + cd player na misto origo, bile budiky


Jak vidite dle datumu zakoupeni, mam auto jen par dni a uz bych potreboval nekolik zacetickejch rad. Takze:

:arrow: Hned prvni bych smeroval na palivo! Do tyhle doby jsem nikdy nejezdil naftu, jak moc je nachylnej naftak na kvalitni palivo? Nebot jsem uz najel pres 500Km a uplne v pohode, auto krasne tahne uz odspodu, 2 a 3jka je vrazedna. Ale vcera jsem bral na mistni benzince- CEPRO, EURO OIL, bral jsem asi za 3kila diesel. Kdyz jsem dnes nased do auta, nestacil jsem divit, uz pri zpatecce auto vubec nechtelo jet, cukalo a dokonce chciplo na volnobeh, to uz jsem docela cumel. Nechal jsem chvili ohrat a zkusil znova- najednou naprosto bez problemu jizda svizna uplne v pohode. A po cca zas kilaku auto zaclo skubat a ztratilo vykon ikdyz jsme auto tocil, nejelo. Napadlo me jestli na to nemuze mit vlvi prave ten diesel, kdyz jsem cerpal v nadrzi jeste bylo pred rezervou, predtim jsem bral vervu 60 oktanu, je lepsi brat jen jeden typ dieselu? Popr. cim by to mohlo byt?


:arrow: Dalsi otazka smeruje na vystrazny sympol ENGINE i na displeji se ukazuje po otoceni klicku "CHECK ENGINE", symbol dnes prestal svitit, takze predpokladam ze to nemuze byt nic zavaznyho, jinak tipuju ze za timto symbolem muze byt cokoliv a radeji resit po servisech, tim se dostavame k dalsi otazce


:arrow: Jsem z kralovehradeckeho kraje a velmi bych uvital tipy na kvalitni servis v tomto okoli, nechci si davat svy auto tady k mistnim kutilum, za kvalitni pristup si klidne priplatim.


:arrow: Kdyz jsem koupil auto, byl lehce prodrenej tapecirung na ridicovych dveri a chybi na kufru stitek "punto" kde by se dalo sehnat?

Predem diky za jakekoliv rady. A aby jste nerekli ze nepridam fota:

Obrázek
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

vítej..mezi námi
..nevím s ropákem nemám zku?enosti.znak koupí? v pohodě skoro kdekoli..a hlavně at ti slou?í
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
g-lobby
Štamgast
Příspěvky: 677
Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-lobby »

welcome
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Jak popisuje? tvoje problémy tak to vypadá na zanesený EGR ventil , ten potom netěsní a auto ztrácí tah a je?tě je tu jedna mo?nost ?e ti zadrhává regulace VGT na turbu, ale rad?i bych je?tě nav?tívil servis i vzhledem k tomu ?e se ti rozsvěcí kontrolka motoru.
Jinak co se týká opravy tak EGR vyndat rozebrat vyčistit, to bys asi zvládnul, ale to turbo to u? je slo?itěj?í taky vyndat rozebrat a mechanismus naklápění lopatek rozhýbat, ten je bohu?el uvnitř turba.
Co se týká toho tankování paliva tak se rad?i vyhni takovejm nounejm pumpám. Ty co jsi uváděl nejsou ?patné a ta Verva je opravdu dobrá.
Jinak bych doporučoval přidávat do nafty nějaké aditivum třeba VIF je jeden z nejlep?ích a je ke koupi na čerpacích stanicích Benzina.

Pí?e? ?e jsi z Hradce, tam někde je servis Fiat kam jezdí i DONY a je spokojenej.

Jinak přeju mnoho ?tastných km bez nehod a problémů.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
buck1
Návštěvník
Příspěvky: 52
Registrován: sob srp 14, 2010 12:40

Příspěvek od buck1 »

jasne ja vim, stejne to musim dat do servisu na vymenu naplni. No do fiatu se me to 2x davat nechce, a to kvuli cene, ale asi nic jinyho nezbyde.

Jinak teda vicemene jedno jakej disel do toho davam/ micham, kdyz to nebude samozrejme no name pumpa. takze klidne vervu dohromady i s normal dieselem. Ty aditiva, to bych ale musel pri kazdym cerpani michat, na to jsem moc linej:D

Jinak jeste dotaz, hrozne spatne se mi otaci klicky v zapalovani, musim si vzdy pomoct volantem a jeste mit v ruce takovej grif. Zkusel jsem konkor, ale bohuzel beze zmeny. Nevite jak to vychytat?
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

zvyknout si na spínačku made in fiat....já s ní mám taky docela problémy po dvou a půl letech
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

S tim klíčkem toho moc neudělá? jedině výměna spínačky, dokonce je měnili i v záruce kdo si stě?oval.
Na tu diagnostiku bych zajel do Fiatu a zbytek třeba někde jinde, proto?e na ty italy neni nic lep?ího ne? ten jejich Examiner tam je jistota ?e to chybu odhalí.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

ja som do tej dierky dal olej ale az tak hlbsie pomocou trubicky a pooodstatne sa to zlepsilo len mam este stale trochu olejovy kluc :-) ale to ma nesere hlavne ze to ide v pohode teraz
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
buck1
Návštěvník
Příspěvky: 52
Registrován: sob srp 14, 2010 12:40

Příspěvek od buck1 »

1nekros1 píše:ja som do tej dierky dal olej ale az tak hlbsie pomocou trubicky a pooodstatne sa to zlepsilo len mam este stale trochu olejovy kluc :-) ale to ma nesere hlavne ze to ide v pohode teraz
ozkousim:)
buck1
Návštěvník
Příspěvky: 52
Registrován: sob srp 14, 2010 12:40

Příspěvek od buck1 »

Tak pomohlo, nicmene pokud se volant zamkne, jde to fakt zruha. Se divim ze to dela u 4 roky staryho auta...
julo
Štamgast
Příspěvky: 523
Registrován: pon kvě 12, 2008 9:43
Bydliště: Pre?ov, SK

Příspěvek od julo »

welcome
... pekne nafotené.
Grande Punto 1.2 8V 5dv Dynamic, červená exotika
buck1
Návštěvník
Příspěvky: 52
Registrován: sob srp 14, 2010 12:40

Příspěvek od buck1 »

dekuji, focene teleofnem :lol:
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Re: buck | 1.3JTD 66kW

Příspěvek od Dušan »

welcome
buck1 píše: Ale vcera jsem bral na mistni benzince- CEPRO, EURO OIL, bral jsem asi za 3kila diesel. Kdyz jsem dnes nased do auta, nestacil jsem divit, uz pri zpatecce auto vubec nechtelo jet, cukalo a dokonce chciplo na volnobeh, to uz jsem docela cumel.
Vzhledem k tomu, ?e EuroOily jsou čerpačky Čepra a něco málo vím o systému jakosti paliv od Čepra, divil bych se, ?e to bylo palivem
buck1 píše: predtim jsem bral vervu 60 oktanu
Je?tě ?e u nás je v prodeji jen BA-91 a vý?e. Jinak bych musel napsat: Nelej do dieselu benzín.
P.S. Co třeba cetanové číslo? :wink:
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

jj cetan....:Dpokud se nepletu tak čím ni??í tim lep?í?..anebo jsem v chemii spal?:D
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

benja píše:jj cetan....:Dpokud se nepletu tak čím ni??í tim lep?í?..anebo jsem v chemii spal?:D

Tak to jsi asi spal čím víc cetanů tím lépe jako u benzínu oktanů.
Normální nafta má mít min. 50 a prémiové nafty více a VERVA od Benziny má dokonce 60.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Odpovědět