Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Vše okolo elektropříslušenství, radia, světel, atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
antoni
kolemjdoucí
Příspěvky: 42
Registrován: čtv pro 11, 2014 21:45

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od antoni »

Nejste mimo téma?
antoni
kolemjdoucí
Příspěvky: 42
Registrován: čtv pro 11, 2014 21:45

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od antoni »

Dneska se mi rozvítila žlutá kontrolka, která podle manuálu signalizuje poruchu na motoru - vstřikování, řídící jednotky apod. Vypadá jako zakřivené potrubí. Mám benzín 1.4 16v 70kW. Nově mám LPG a stalo se to, když jsem auto honil do kopce na 4. stupeň 4-5 tisíc otáček. Do večera jsem několikrát zastavil, vypnul a zapnul motor, kontrolka pak zhasla. Přičítám to fiaťácké nátuře, že občas se falešné hlášky vyskytnou a zase zmizí. Co vy na to?
Uživatelský avatar
Zdenda
Abarthář
Příspěvky: 902
Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
Bydliště: Lucany nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od Zdenda »

Pane učiteli řekl bych že to bude tím LPG. :) Mě učil tatík, že benzínový motor má jezdit na benzín. 8)
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od Jarouš »

A mě ještě učili, že každý motor v autě má jezdit na benzín :D
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od 1nekros1 »

antoni píše:Dneska se mi rozvítila žlutá kontrolka, která podle manuálu signalizuje poruchu na motoru - vstřikování, řídící jednotky apod. Vypadá jako zakřivené potrubí. Mám benzín 1.4 16v 70kW. Nově mám LPG a stalo se to, když jsem auto honil do kopce na 4. stupeň 4-5 tisíc otáček. Do večera jsem několikrát zastavil, vypnul a zapnul motor, kontrolka pak zhasla. Přičítám to fiaťácké nátuře, že občas se falešné hlášky vyskytnou a zase zmizí. Co vy na to?
Prednedavnom si sa tesil ze ti to ide na 100% dobre a vsetci sme ta klamali a vidis aj tvoj motor si mysli o plyne to iste co aj moj :-)
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od tkupilik »

diagnostika, kod chyby, nejspis bohatost == blbe serizeny LPG
GP 1.4 Tjet
antoni
kolemjdoucí
Příspěvky: 42
Registrován: čtv pro 11, 2014 21:45

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od antoni »

S váma je sranda chlapi, ale myslel jsem, že někdo bude mít zkušenosti. Jedu samozřejmě na garanční prohlídku LPG po 1500 km, tak se zmíním o té kontrolce. Taky mě napadlo, že to bude chudá nebo bohatá směs, takže se na to přeptám a třeba můžou upravit software tý řídící jednotky LPG. Uvidíme. Zatím měřím spotřebu. Nádrž na 47,5 l, tzn. naplnit tam jde max. 38 l (80%). A pak kolik najedu.
Uživatelský avatar
Zdenda
Abarthář
Příspěvky: 902
Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
Bydliště: Lucany nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od Zdenda »

To není sranda Toníku, :) Jsem o zhruba 20 let starší,tatík opravoval auta tak mám nějake zkušenosti, a kdybys sis přečetl jiná fora, třeba Fiat bravoclub kde si kluci dávali plyn do Brava2 tak bys od plynu dal ruce pryč . nikomu to nefuguje ani na 90%.Investice neůměrná provozu. :( jezdím na benzín a jsem spokojenej průměrná spotřeba Abarthu Léto 8,5l zima 7.5 l spokojenost max. Naďa může potvrdit že si zazávodím i v zimě. :) Investice do LPG 25-30 tisíc se nemůže vyplatit. :(
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Uživatelský avatar
Sibstr
Štamgast
Příspěvky: 203
Registrován: stř zář 10, 2014 23:23
Bydliště: PRG

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od Sibstr »

Teď budu off ale to mi řekni, jaktože v létě máš spotřebu 8,5 a v zimě 7,5? Nemělo by to být naopak? Ptám se, protože tento jev u sebe také pozoruji a přitom jezdím pořád stejně.
Grande Punto 1.2 Dynamic 3D
Obrázek
Uživatelský avatar
Zdenda
Abarthář
Příspěvky: 902
Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
Bydliště: Lucany nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od Zdenda »

Léto Pirelli Zero Nero 215/45 17 Zima Nokian 215/45 17 http://www.nokiantyres.cz/zimni-pneumat ... ian-wr-a3/ Můžu doporučit šetří palivo.
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
antoni
kolemjdoucí
Příspěvky: 42
Registrován: čtv pro 11, 2014 21:45

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od antoni »

Já vám věřím, že máte zkušenosti, ale jste šklíbáci a odpověď jste pojali trochu humorně :D , to je v poho. Kdybych se chtěl pořádně svézt, tak tam ten plyn dávat nebudu. Ale jak už jsem tady někde psal, dojíždím denně tam a zpět 80 km a každá koruna dobrá. Tak jsem šel do plynu. A tady tu závadu objevivši se kontrolky motoru po instalaci LPG jsem našel na Internetu i u jiných aut. Oprava je od nového seřízení jednotky LPG, jednotky benzínu až po výměnu váhy vzduchu. Někdo taky doporučil si na svícení této kontrolky zvyknout, protože to prý závada není. Už jsem objednán v pondělí na garančku LPG, tak uvidíme. Zatím jim to hlásí závadu zapalování, tak doporučili vyměnit svíčky. Vyměnil jsem je a dal přímý kit sání. Auto jede lépe, ale kontrolka svítí dál.
Uživatelský avatar
Zdenda
Abarthář
Příspěvky: 902
Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
Bydliště: Lucany nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od Zdenda »

Myslím že nikdo ti to neseřídí aby PLG fachalo bez problémů :( Přeci jenom si měl zvážit jestli se ti ta investice vrátí.
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od 1nekros1 »

antoni píše:Já vám věřím, že máte zkušenosti, ale jste šklíbáci a odpověď jste pojali trochu humorně :D , to je v poho. Kdybych se chtěl pořádně svézt, tak tam ten plyn dávat nebudu. Ale jak už jsem tady někde psal, dojíždím denně tam a zpět 80 km a každá koruna dobrá. Tak jsem šel do plynu. A tady tu závadu objevivši se kontrolky motoru po instalaci LPG jsem našel na Internetu i u jiných aut. Oprava je od nového seřízení jednotky LPG, jednotky benzínu až po výměnu váhy vzduchu. Někdo taky doporučil si na svícení této kontrolky zvyknout, protože to prý závada není. Už jsem objednán v pondělí na garančku LPG, tak uvidíme. Zatím jim to hlásí závadu zapalování, tak doporučili vyměnit svíčky. Vyměnil jsem je a dal přímý kit sání. Auto jede lépe, ale kontrolka svítí dál.
To ze si dal dalsie upravy na motor tak si uz uplne rozladil tu rj lpg. Vymenit sviecky mi vzdy kazu vsetci co vidia lpg ze im to pomohlo ( piiicoviny)
Ked ti svieti chyba motora tak to je rj prepnuta do servisneho modu ktory nevyuziva potencial motora.maximalne ti to resetnu a neaku omacku k tomu povedia. Ale zarucujem ti ze ta chyba sa ti tam bude vracat stale minimalne ked budu menit zmes plynu zo zimnej na letnu a naopak. A skus si zajazdit troska sportovejsie na dalsi den nasat eko rezim 90km/h a dalsie studene startovanie bude zaujimave :-) atd atd naco to tu pisat furt???
Inak zdenda ma pravdu. Lenze ja tiez najazdim daleko viac ako zdenda s nadou dokopy. Nic v zlom. Tak preco neusetrit ? Teraz stoji lpg 0.569e investicia sa vrati len si musis zvyknut na to ze tam mas lpg a ked si chces uzit neco treba to prepnut a zabavas sa za drahsie. Kolega ma octaviu s fabriky lpg a aj tak mu to robi to co mne.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
bisto89
kolemjdoucí
Příspěvky: 35
Registrován: úte pro 11, 2012 12:47

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od bisto89 »

Hošani prosim vas poradte mi kde by mohol byt problem zacala mi svietit kontrolka abs nezhasina a svieti len samotna ona ziadna ina :( neviete mi poradit kde by som mohol hladat pricinu
Uživatelský avatar
lukynen
Návštěvník
Příspěvky: 89
Registrován: úte úno 12, 2013 14:34
Bydliště: Znojemsko

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od lukynen »

Většinou v ABS ,čidlo kabeláž a možná ŘJ je lepší diagnostiku ;)
a nebo proměřit odpor jednotlivých čidel
Odpovědět