Výměna brzdových kotoučů a bubnů
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 102
- Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
- Bydliště: Velvary
Výměna brzdových kotoučů a bubnů
Lidi co v?echno obná?í výměna zadních bubnů za kotouče. Pokud se?enu bubny, desky a kotouč tak to stačí? Nebo je potřeba třeba vyměnit i náboj. K čemu jsou chycený ty třmeny? Mohl by mi někdo poskytnout foto pro inspiraci??
Re: výměna bubnů
Podle EPERu: jiné čerpadlo ABS, jiný rejdový čep s úchyty na dr?ák brzdových desek, jiný náboj kola , brzdové třmeny s mechanismem pro ruční brzdu a nakonec ten kotouč a deskycarlos_ray píše:Lidi co v?echno obná?í výměna zadních bubnů za kotouče. Pokud se?enu bubny, desky a kotouč tak to stačí? Nebo je potřeba třeba vyměnit i náboj. K čemu jsou chycený ty třmeny? Mohl by mi někdo poskytnout foto pro inspiraci??
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 102
- Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
- Bydliště: Velvary
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
no nevim jak cerpadlo to bych mozna skusil ponechat to puvodni ale pokud chces delat takovejdle zakrok je lepsi sehat komplet zadni napravu,vide to levnejc nez nakupovat dily zvlast a mas to zmensi namaho predelavani jednotlivejch komponentu...
ale hlavne jeden dost velkej vhledovej defekt!!!
brzdovy kotouc zadni průměr [mm]: 264
brzdovy kotouc predni průměr [mm]: 257 1.2...
brzdovy kotouc predni průměr [mm]: 257 1.4 16V
brzdovy kotouc predni průměr [mm]: 284 1.4 T.1.9...
vis jak to vypada hrozne kdys mas zadni kotouce vetsi nez predni?vim kdys sem mel oranzadu bylo to z vetsi dalky dost znat...nechapu proc to tak je ale je to tak....
ale hlavne jeden dost velkej vhledovej defekt!!!
brzdovy kotouc zadni průměr [mm]: 264
brzdovy kotouc predni průměr [mm]: 257 1.2...
brzdovy kotouc predni průměr [mm]: 257 1.4 16V
brzdovy kotouc predni průměr [mm]: 284 1.4 T.1.9...
vis jak to vypada hrozne kdys mas zadni kotouce vetsi nez predni?vim kdys sem mel oranzadu bylo to z vetsi dalky dost znat...nechapu proc to tak je ale je to tak....
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 102
- Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
- Bydliště: Velvary
Tak já myslel, ?e to bude jednodu??í. Nečekal jsem, ?e je to na předělání půlky auta. Já se zatim ptal jen na třmeny. Nevim co by stála celá náprava (počítám tak 10 tisíc). Co? je dost. To ?e zadní kotouče jsou vět?í to mě nenapadlo, a dokonce mě to i zará?í.
Jde mi hlavně o vzhled. Bubny jsou hnusný.
Dal?í věc je ta, ?e mi pun?a nebrzdí. Mám vepředu plný kotouče a kdy? jsem měl v autě 15 pytlů lepidla po 20kg tak jsem myslel, ?e nezastavim.
Jde mi hlavně o vzhled. Bubny jsou hnusný.
Dal?í věc je ta, ?e mi pun?a nebrzdí. Mám vepředu plný kotouče a kdy? jsem měl v autě 15 pytlů lepidla po 20kg tak jsem myslel, ?e nezastavim.
Re: výměna bubnů
To čerpadlo by mohlo ostat... inak ak by sa menit muselo menit tak to rad?ej ani nerie?it tu celu prerabku... lebo mam dojem ?e by si s ABSkem nerozumela RJ..Jarou? píše:Podle EPERu: jiné čerpadlo ABS, jiný rejdový čep s úchyty na dr?ák brzdových desek, jiný náboj kola , brzdové třmeny s mechanismem pro ruční brzdu a nakonec ten kotouč a desky
Naboj, Strmen, kotučem desky.. mi je jasne.. ale čo je to ten "rejdový čep s úchyty na dr?ák brzdových desek" ?
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
JJ aj na protokolu z STK je vidiet rozdelenie brdnej sili... 2,5 : 0,5...Jirka píše:Vůbec to neře? nestojí to a ty problémy spojené z přestavbou.
Jediný efekt to bude mít ,?e tam bude? mít kotouče, vět?í brzdný účinek nečekej, stejně v?e brzdí předek zadek jen tak přibr?duje.
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
- p.jurencak
- Návštěvník
- Příspěvky: 86
- Registrován: pon pro 06, 2010 23:08
- Bydliště: CZ, Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Ten rozdíl je schválně docela velkej. Stačilo by kdyby předek i zadek brzdili stejnou účinností, u? by byl problém a zadní kola by furt probr?ďovali. Podle mě to je zbytečný vyměňovat je, a je?tě ktomu z důvodu ?e kotouče vypadají líp. Úplně to pak rozhází chování při br?dění.
Fiat Punto 0.9T TwinAir