JardaK. píše:Mám ho doma! Je to opravdu velký rozdíl oproti Puntu z roku 1999! Kultivovanost chodu motoru je zjevná - Tipo byl traktor do zahřátí motoru, Punto bylo tiché prakticky hned po nastartování, ale Bravo (1,6 MJet) mi připomíná ?icí stroj - jen tak lehce nýtuje a hlavně táhne! Dnes jsem ujel asi 160 km (jen tak) a musel jsem zvenčí čistit disky od prachu z nového brzdového oblo?ení (a cítím, ?e si brzdy musí je?tě sednout), motor tak zvlá?tě smrdí (asi se vypaluje barva) a řízení je radost! K tomu ?est rychlostí, ukazatel okam?ité spotřeby na PP nutí dávat pryč nohu z plynu (ale stejně jsem měl místy spotřebu 24 l/100 km!), velký kufr, prostě paráda! Jo, a má zadeklovaný spodek pod motorem z výroby, ale zase nemá ?telování vý?ky pásů na sloupku! Ov?em teď něco pro koncernovce - asi ve 150 km se rozsvítila ?lutá kontrolka poruchy vněj?ího osvětlení a ejhle - půlka osvětlení zadního levého světla nefunguje - vypálila se ?árovka. No jo, proč já si takový shit kupoval?
no yo, ale s novým autom tak rýchlo nemô?e? ís?, to ti potom sfúkne tie sviečky v zadných svetlách
Kriss píše:ele zdá se mi to nebo má nordex na podznačkách vedle fiat znaku i abarth??
To se Ti nezdá, loni v listopadu jsem se jich na to také ptal, zatím ji prý neře?í.
Ptal jsem se dneska, ov?em Abarth nevedou, nejbli??í prodejna od nás je v Polsku, jinak je prý speciálka ve Vídni - no, tro?ku od ruky, ale jak pro koho!