zatim nevim, trochu zacinam byt nervozni, plyn tankuju z 90% na Agipu...Grande EVO píše:A uz vis co to bylo? A kolik tak bude stat oprava? Kde tankujes plyn? Me nejde do hlavy,ze by to bylo tim plynem,jako odpurci plynu maji hned jasno , ja to mam taky prestavene od Fiatu a jsem max.spokojen,a tento 1,2 motor je ve spojeni s plynem bezproblemovy a zvlaste pri dnesnich cenach benzinu,nelituju penez za prestavbu
Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
kolko si na tom plyne najazdil? mne to zdochynanie ked mal motor klesnut len na volnobeh robila aj felda aj wv polo a v obidvoch pripadoch to bola zaspinena klapka skrtiaca pozeral si ju vobec v akom je stave?
na favorite som na LPG najazdil 90000KM a iba 1x som menil tesnenie kipil som ho s 91000km hned som montoval LPG pri 120000 a dalsi majitel co viem menil tesnenie pri 250000km. tak co ja viem ....
teraz mam na lpg najazdencyh neako 30000km tak uvidime
na favorite som na LPG najazdil 90000KM a iba 1x som menil tesnenie kipil som ho s 91000km hned som montoval LPG pri 120000 a dalsi majitel co viem menil tesnenie pri 250000km. tak co ja viem ....
teraz mam na lpg najazdencyh neako 30000km tak uvidime
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
definitivni verdikt, snizena komprese ve dvou valcich způsobena v hlave motoru tedy ve ventilech, vzhledem k tomu ze tam pry nejde neco serizovat a take ze to je jen na dvou vlacích tak se asi jednalo o vyrobni vadu ale bohuzel zji?těna po zaruce... Oprava 30.000,- ted cekam na vyjadreni FIATu jestli to uzna jako skrytou výrobní vadu a přistoupí na částečnou spoluúčast na nákladech na opravu...
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
pridavam dalsi informace, na ventilech byly uz z vyroby ty nejvetsi ?podlozky? jake se vyrabeji, takze uz nesly nastavovat. To je ta skryta vyrobni vada... Fiat mi blahosklone dal slevu na dily a servis mi nasmi uctovat za praci... I tak budu platit pres 20000,- Kc...
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
g-lobby píše:pridavam dalsi informace, na ventilech byly uz z vyroby ty nejvetsi ?podlozky? jake se vyrabeji, takze uz nesly nastavovat. To je ta skryta vyrobni vada... Fiat mi blahosklone dal slevu na dily a servis mi nasmi uctovat za praci... I tak budu platit pres 20000,- Kc...
Tohle jak popisuje? příčinu závady tak nastalo to, ?e není vůle na ventilech a zůstávají pootevřené a tim utíká tlak ze spalovacího prostoru.
To by, ale znamenalo ?e podlo?ky jsou u? nejslab?í jaké lze pou?ít a ne nejsilněj?í jak pí?e?,to by se jinak dalo vymezit, prostě dát slab?í.
Jinak i kdy? jsou u? tam nejslab?í tak je taky ře?ení jak vymezit vůle.
Prostě vyndat podlo?ky a hrníčky co v nich jsou podlo?ky.
Potom pomocí stopkové brusky ubrousit dříky ventilů a v?e slo?it.
To je jedna mo?nost ani přitom nemusí hlava dolů.
Nebo sundat hlavu motoru a celou ji odstrojit, vyndat ventily a prostě dříky ventilů zkrátit , třeba pomocí soustruhu a brusky, je to odborněj?í a přesněj?í ne? uvedená první mo?nost.
Jinak 20tis. jako spoluúčast za to co vůbec nemů?e? to je teda ranec.
Mnou popisované opravy jsou v řádech tisíců, hlavně za práci a ne za materiál.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
no ja jsem objednal uz hlavu a nove ventily, nicmene dekuji za objasneni toho jak to tam skutecne vypada... Potesujici alespon je, ze na vse vcetne prace dostanu opet zaruku 24 mesicu...Jirka píše:g-lobby píše:pridavam dalsi informace, na ventilech byly uz z vyroby ty nejvetsi ?podlozky? jake se vyrabeji, takze uz nesly nastavovat. To je ta skryta vyrobni vada... Fiat mi blahosklone dal slevu na dily a servis mi nasmi uctovat za praci... I tak budu platit pres 20000,- Kc...
Tohle jak popisuje? příčinu závady tak nastalo to, ?e není vůle na ventilech a zůstávají pootevřené a tim utíká tlak ze spalovacího prostoru.
To by, ale znamenalo ?e podlo?ky jsou u? nejslab?í jaké lze pou?ít a ne nejsilněj?í jak pí?e?,to by se jinak dalo vymezit, prostě dát slab?í.
Jinak i kdy? jsou u? tam nejslab?í tak je taky ře?ení jak vymezit vůle.
Prostě vyndat podlo?ky a hrníčky co v nich jsou podlo?ky.
Potom pomocí stopkové brusky ubrousit dříky ventilů a v?e slo?it.
To je jedna mo?nost ani přitom nemusí hlava dolů.
Nebo sundat hlavu motoru a celou ji odstrojit, vyndat ventily a prostě dříky ventilů zkrátit , třeba pomocí soustruhu a brusky, je to odborněj?í a přesněj?í ne? uvedená první mo?nost.
Jinak 20tis. jako spoluúčast za to co vůbec nemů?e? to je teda ranec.
Mnou popisované opravy jsou v řádech tisíců, hlavně za práci a ne za materiál.
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Klepání motoru 1,2
Zdravím,
Nevím jestli je to klasické klepání způsobené předčasným vznícením směsi, jak to dělaly dvoutakty, ale podobný zvuk se mi ozývá z motoru. Pouze ov?em tehdy, neodpovídá-li rychlost auta zařazenému rychlostnímu stupni. Tak například to dělá nejvíc na čtyřku, jedu-li pomalu a zvy?uji rychlost. Typicky to dělá kdy? z dvojky zařadím rovnou čtyřku, tak se z motoru chvilku ozývá takový klepavý zvuk podobný "cinkání" motoru třeba u Trabanta. Kdy? se ov?em auto rozjete, zvý?í se otáčky tak to přestane. Taky to pozorujete? Jde o motor 1.2 benzín.
Nevím jestli je to klasické klepání způsobené předčasným vznícením směsi, jak to dělaly dvoutakty, ale podobný zvuk se mi ozývá z motoru. Pouze ov?em tehdy, neodpovídá-li rychlost auta zařazenému rychlostnímu stupni. Tak například to dělá nejvíc na čtyřku, jedu-li pomalu a zvy?uji rychlost. Typicky to dělá kdy? z dvojky zařadím rovnou čtyřku, tak se z motoru chvilku ozývá takový klepavý zvuk podobný "cinkání" motoru třeba u Trabanta. Kdy? se ov?em auto rozjete, zvý?í se otáčky tak to přestane. Taky to pozorujete? Jde o motor 1.2 benzín.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Re: Klepání motoru 1,2
Ne, nepozorujeme, takhle prasácky toti? nepodtáčíme motor....jeník1 píše:Zdravím,
Nevím jestli je to klasické klepání způsobené předčasným vznícením směsi, jak to dělaly dvoutakty, ale podobný zvuk se mi ozývá z motoru. Pouze ov?em tehdy, neodpovídá-li rychlost auta zařazenému rychlostnímu stupni. Tak například to dělá nejvíc na čtyřku, jedu-li pomalu a zvy?uji rychlost. Typicky to dělá kdy? z dvojky zařadím rovnou čtyřku, tak se z motoru chvilku ozývá takový klepavý zvuk podobný "cinkání" motoru třeba u Trabanta. Kdy? se ov?em auto rozjete, zvý?í se otáčky tak to přestane. Taky to pozorujete? Jde o motor 1.2 benzín.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání motoru 1,2
Ne, nepozorujeme, takhle prasácky toti? nepodtáčíme motor....[/quote]
Ale zase to míň ?ere
Ale zase to míň ?ere
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1