Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
g-lobby
Štamgast
Příspěvky: 677
Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-lobby »

Grande EVO píše:A uz vis co to bylo? A kolik tak bude stat oprava? Kde tankujes plyn? Me nejde do hlavy,ze by to bylo tim plynem,jako odpurci plynu maji hned jasno :D, ja to mam taky prestavene od Fiatu a jsem max.spokojen,a tento 1,2 motor je ve spojeni s plynem bezproblemovy a zvlaste pri dnesnich cenach benzinu,nelituju penez za prestavbu
zatim nevim, trochu zacinam byt nervozni, plyn tankuju z 90% na Agipu...
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Jarous1
Návštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: stř srp 08, 2007 10:46

Příspěvek od Jarous1 »

g-lobby: bude to blbost, uvidí?. Těsnění pod hlavou není ?ádná tragedie...
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

kolko si na tom plyne najazdil? mne to zdochynanie ked mal motor klesnut len na volnobeh robila aj felda aj wv polo a v obidvoch pripadoch to bola zaspinena klapka skrtiaca pozeral si ju vobec v akom je stave?
na favorite som na LPG najazdil 90000KM a iba 1x som menil tesnenie kipil som ho s 91000km hned som montoval LPG pri 120000 a dalsi majitel co viem menil tesnenie pri 250000km. tak co ja viem ....
teraz mam na lpg najazdencyh neako 30000km tak uvidime
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
g-lobby
Štamgast
Příspěvky: 677
Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-lobby »

definitivni verdikt, snizena komprese ve dvou valcich způsobena v hlave motoru tedy ve ventilech, vzhledem k tomu ze tam pry nejde neco serizovat a take ze to je jen na dvou vlacích tak se asi jednalo o vyrobni vadu ale bohuzel zji?těna po zaruce... Oprava 30.000,- ted cekam na vyjadreni FIATu jestli to uzna jako skrytou výrobní vadu a přistoupí na částečnou spoluúčast na nákladech na opravu...
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Grande EVO
Návštěvník
Příspěvky: 192
Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od Grande EVO »

Vyrobni vada jo....to nasere.... :( auto mas po zaruce takze bych nespolehal na nejakou spoluucast Fiatu,mozna servis by mohl dat slevu na praci a Fiat na dily jinak .............snad zbyva poprat spolehlive vozitko po oprave
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

no vo fiate by som si to ani robit nedaval!!! poseru tam aj to co je dobre. a inde ta to bude stat 1/4 s ceny vo fiate
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Grande EVO
Návštěvník
Příspěvky: 192
Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od Grande EVO »

Taky moznost,pokud Ti nic nedaji,neslevi ,mas po zarukach........vykaslat se na ne
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
g-lobby
Štamgast
Příspěvky: 677
Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-lobby »

pridavam dalsi informace, na ventilech byly uz z vyroby ty nejvetsi ?podlozky? jake se vyrabeji, takze uz nesly nastavovat. To je ta skryta vyrobni vada... Fiat mi blahosklone dal slevu na dily a servis mi nasmi uctovat za praci... I tak budu platit pres 20000,- Kc...
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Grande EVO
Návštěvník
Příspěvky: 192
Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od Grande EVO »

No jo tak to velmi nasere,alespon slevu ti dali,praci Ti nebudou uctovat,ale 20 tisic je na skrytou vadu velka palka(ale neni to tak hrozny) snad jen at Ti ted Karel jen jezdi :wink:
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

g-lobby píše:pridavam dalsi informace, na ventilech byly uz z vyroby ty nejvetsi ?podlozky? jake se vyrabeji, takze uz nesly nastavovat. To je ta skryta vyrobni vada... Fiat mi blahosklone dal slevu na dily a servis mi nasmi uctovat za praci... I tak budu platit pres 20000,- Kc...

Tohle jak popisuje? příčinu závady tak nastalo to, ?e není vůle na ventilech a zůstávají pootevřené a tim utíká tlak ze spalovacího prostoru.
To by, ale znamenalo ?e podlo?ky jsou u? nejslab?í jaké lze pou?ít a ne nejsilněj?í jak pí?e?,to by se jinak dalo vymezit, prostě dát slab?í.
Jinak i kdy? jsou u? tam nejslab?í tak je taky ře?ení jak vymezit vůle.
Prostě vyndat podlo?ky a hrníčky co v nich jsou podlo?ky.
Potom pomocí stopkové brusky ubrousit dříky ventilů a v?e slo?it.
To je jedna mo?nost ani přitom nemusí hlava dolů.
Nebo sundat hlavu motoru a celou ji odstrojit, vyndat ventily a prostě dříky ventilů zkrátit , třeba pomocí soustruhu a brusky, je to odborněj?í a přesněj?í ne? uvedená první mo?nost.
Jinak 20tis. jako spoluúčast za to co vůbec nemů?e? to je teda ranec.
Mnou popisované opravy jsou v řádech tisíců, hlavně za práci a ne za materiál.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
g-lobby
Štamgast
Příspěvky: 677
Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-lobby »

Jirka píše:
g-lobby píše:pridavam dalsi informace, na ventilech byly uz z vyroby ty nejvetsi ?podlozky? jake se vyrabeji, takze uz nesly nastavovat. To je ta skryta vyrobni vada... Fiat mi blahosklone dal slevu na dily a servis mi nasmi uctovat za praci... I tak budu platit pres 20000,- Kc...

Tohle jak popisuje? příčinu závady tak nastalo to, ?e není vůle na ventilech a zůstávají pootevřené a tim utíká tlak ze spalovacího prostoru.
To by, ale znamenalo ?e podlo?ky jsou u? nejslab?í jaké lze pou?ít a ne nejsilněj?í jak pí?e?,to by se jinak dalo vymezit, prostě dát slab?í.
Jinak i kdy? jsou u? tam nejslab?í tak je taky ře?ení jak vymezit vůle.
Prostě vyndat podlo?ky a hrníčky co v nich jsou podlo?ky.
Potom pomocí stopkové brusky ubrousit dříky ventilů a v?e slo?it.
To je jedna mo?nost ani přitom nemusí hlava dolů.
Nebo sundat hlavu motoru a celou ji odstrojit, vyndat ventily a prostě dříky ventilů zkrátit , třeba pomocí soustruhu a brusky, je to odborněj?í a přesněj?í ne? uvedená první mo?nost.
Jinak 20tis. jako spoluúčast za to co vůbec nemů?e? to je teda ranec.
Mnou popisované opravy jsou v řádech tisíců, hlavně za práci a ne za materiál.
no ja jsem objednal uz hlavu a nove ventily, nicmene dekuji za objasneni toho jak to tam skutecne vypada... Potesujici alespon je, ze na vse vcetne prace dostanu opet zaruku 24 mesicu...
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
g-lobby
Štamgast
Příspěvky: 677
Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-lobby »

takze konecny ucet 20.661,- Kč material hlava motoru vcetne ventilu, ruzna tesneni, distancni podlozky, nejaka hadice, a zapalovaci kabel po 1500 km nutne serizeni plynu a kontrola motoru...
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Klepání motoru 1,2

Příspěvek od jeník1 »

Zdravím,
Nevím jestli je to klasické klepání způsobené předčasným vznícením směsi, jak to dělaly dvoutakty, ale podobný zvuk se mi ozývá z motoru. Pouze ov?em tehdy, neodpovídá-li rychlost auta zařazenému rychlostnímu stupni. Tak například to dělá nejvíc na čtyřku, jedu-li pomalu a zvy?uji rychlost. Typicky to dělá kdy? z dvojky zařadím rovnou čtyřku, tak se z motoru chvilku ozývá takový klepavý zvuk podobný "cinkání" motoru třeba u Trabanta. Kdy? se ov?em auto rozjete, zvý?í se otáčky tak to přestane. Taky to pozorujete? Jde o motor 1.2 benzín.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: Klepání motoru 1,2

Příspěvek od Jarouš »

jeník1 píše:Zdravím,
Nevím jestli je to klasické klepání způsobené předčasným vznícením směsi, jak to dělaly dvoutakty, ale podobný zvuk se mi ozývá z motoru. Pouze ov?em tehdy, neodpovídá-li rychlost auta zařazenému rychlostnímu stupni. Tak například to dělá nejvíc na čtyřku, jedu-li pomalu a zvy?uji rychlost. Typicky to dělá kdy? z dvojky zařadím rovnou čtyřku, tak se z motoru chvilku ozývá takový klepavý zvuk podobný "cinkání" motoru třeba u Trabanta. Kdy? se ov?em auto rozjete, zvý?í se otáčky tak to přestane. Taky to pozorujete? Jde o motor 1.2 benzín.
Ne, nepozorujeme, takhle prasácky toti? nepodtáčíme motor....
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání motoru 1,2

Příspěvek od jeník1 »

Ne, nepozorujeme, takhle prasácky toti? nepodtáčíme motor....[/quote]

Ale zase to míň ?ere :D
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Odpovědět