Zkus zkontrolovat dota?ení v?ech kostřicích bodů na motoru i na kastliDu?an píše:Tak včera se mi po roce u studeného motoru stalo opět toto. Po dojetí na místo (asi 3 km) u? po opětovném nastartování v?e OK. Tě?ko bylo něco navlhlého, stalo se mi to v 18 hodin, počasí - slunečno, teplo.
Du?an píše:Mně se stalo jednou ráno něco podobného. Po nastartování svítily neustále některé výstra?né kontrolky (airgagy a nějaké ty ostatní červené - u? si nevzpomenu) a naopak nesvítily kontrolky směrových světel (ale blinkry venku fungovaly) a nehnula se ani jedna ručička (palivoměr, teplota, rychloměr i otáčkoměr).ironlionzion píše:pres noc jsem parkoval v docela prudkém kopci a ráno po nastartování
- svítila kontrolka vstřikování paliva
- svítily kontrolky ABS + EBD
- blikala kontrolka prázdná nádr? a ručka ne?la nahoru
- otáčkoměr se ani nehnul
jinak auto jelo tak jsem to jen přeparkoval na rovné místo a teď jsem to byl kontrolovat po hodině a u? je v?e OK. Včera jsem tankoval a? po okraj, tak jestli to při náklonu nemohlo zblbnout čidla stavu paliva v nádr?i nebo něco jiného?
Pří?tě to u? asi nebudu přehánět s tím plněním nádr?e a? po okraj, včera jsem tam zase narval a? 49 litrů ...
Kdy? jsem dojel do zaměstnání, motor jsem vypnul a zase nastartoval a u? to fungovalo.
Myslím, jestli nebyla navlhlá elektronika
Závady a řešení problémů
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Co myslí? tím "rychle" odemknout? Otevře? pak dveře a pořád bliká nebo to bliká při zavřených dveřích?J.B. píše:je mi trapně ?e jsem bez závad tak ale jedna malinká-kdy? moc rychle odemknu tak v autě stále bliká ?e je zamčeno-je to normální??
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Tato zavada je uz za mnou, je tam zlomena hriadelka na plastovom ozubenom kolecku. Motorcek stale toci ale naprazdno- to nefunguje. Stalo sa mi to po 2 rokoch. Bol s tym totalny problem =Petr píše:Já byl v servisu u Dojáčka ve Vr?ovicích a nově i v Kolbenově a v?dy nespokojen. Poprvé, hned po koupi neodstranili banální závadu, kdy mi drhl kabílek od signalizace opotřebení destiček při plném rejdu o kolo, v kabině se to jevilo jako podivný kovový ?ramot, auto předávali s uji?těním, ?e příčinu drhnutí na?li, odstranili a po té odzkou?eli, bláhově jsem uvěřil a neodzkou?el, a? po dojetí domů, při otáčení na parkovi?ti. Po zavolání, ?e závada trvá řekli, ?e se ozvou - neozvali. Nakonec jsem tuto závadu detekoval a odstranil s kamarádem na parkovi?ti po vyheverování a prostudování co kolo dělá při plném rejdu, čili absolutně laickým způsobem! Druhou závadu, nefunkční klapku recilkulace nyní ře?ím. Pořád se mi zdálo, ?e cítím venkovní vzduch (smrad) i při vnitřním okruhu, u Dojáčka po kontrole topení napsali bez závad. Doma jsem zjistil, opět laickým způsobem, ?e klapka opravdu nefunguje, motorek vrčí, ale nepřestavuje klapku. Jedu s tím do Imofy, tak budu informovat.
1. najprv objednat = cena par halierov
2. navsteva servisu zle namontovane, zistil som to az doma
3. este raz zmontovane
Uz to chodi, taka blbost a stala ma xx telefonatov a radsej nepoviem kolko km,
inak ze sa to ulomi aj inym je dost mozne, motorcek ma len 2 privody a teda klapku vypina prudova ochrana na dorazoch, je to nasadene v takom 6hrane, ak to servisak da zle tak to nema potrebny zdvih
Skontrolovat si to mozes ak das dole skrinku spolujazdca, je to vidiet ale pristup je k tomu dost zly
Tohle se mi taky stalo ,v?echna ukostření jsem pře?el a vypadalo to ?e to bude dobrý a ted to udelalo znovu ,ale stačí jen nakrátko odpojit kontakt z aku a je to ok ani pamět na palubnim počítači se nesma?e.Jarou? píše:Zkus zkontrolovat dota?ení v?ech kostřicích bodů na motoru i na kastliDu?an píše:Tak včera se mi po roce u studeného motoru stalo opět toto. Po dojetí na místo (asi 3 km) u? po opětovném nastartování v?e OK. Tě?ko bylo něco navlhlého, stalo se mi to v 18 hodin, počasí - slunečno, teplo.
Du?an píše: Mně se stalo jednou ráno něco podobného. Po nastartování svítily neustále některé výstra?né kontrolky (airgagy a nějaké ty ostatní červené - u? si nevzpomenu) a naopak nesvítily kontrolky směrových světel (ale blinkry venku fungovaly) a nehnula se ani jedna ručička (palivoměr, teplota, rychloměr i otáčkoměr).
Kdy? jsem dojel do zaměstnání, motor jsem vypnul a zase nastartoval a u? to fungovalo.
Myslím, jestli nebyla navlhlá elektronika
Servis si taky neví rady ?e se stím je?tě nesetkali.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Díky za cenné informace, zítra s tím jedu do servisu, kontroloval jsem to přesně jak popisuje?, hřídel motorku se točí, ale ozubení co má pohánět je úplně volné, nespojené s hřídelem.Robo1.2 píše:Tato zavada je uz za mnou, je tam zlomena hriadelka na plastovom ozubenom kolecku. Motorcek stale toci ale naprazdno- to nefunguje. Stalo sa mi to po 2 rokoch. Bol s tym totalny problem =Petr píše:Já byl v servisu u Dojáčka ve Vr?ovicích a nově i v Kolbenově a v?dy nespokojen. Poprvé, hned po koupi neodstranili banální závadu, kdy mi drhl kabílek od signalizace opotřebení destiček při plném rejdu o kolo, v kabině se to jevilo jako podivný kovový ?ramot, auto předávali s uji?těním, ?e příčinu drhnutí na?li, odstranili a po té odzkou?eli, bláhově jsem uvěřil a neodzkou?el, a? po dojetí domů, při otáčení na parkovi?ti. Po zavolání, ?e závada trvá řekli, ?e se ozvou - neozvali. Nakonec jsem tuto závadu detekoval a odstranil s kamarádem na parkovi?ti po vyheverování a prostudování co kolo dělá při plném rejdu, čili absolutně laickým způsobem! Druhou závadu, nefunkční klapku recilkulace nyní ře?ím. Pořád se mi zdálo, ?e cítím venkovní vzduch (smrad) i při vnitřním okruhu, u Dojáčka po kontrole topení napsali bez závad. Doma jsem zjistil, opět laickým způsobem, ?e klapka opravdu nefunguje, motorek vrčí, ale nepřestavuje klapku. Jedu s tím do Imofy, tak budu informovat.
1. najprv objednat = cena par halierov
2. navsteva servisu zle namontovane, zistil som to az doma
3. este raz zmontovane
Uz to chodi, taka blbost a stala ma xx telefonatov a radsej nepoviem kolko km,
inak ze sa to ulomi aj inym je dost mozne, motorcek ma len 2 privody a teda klapku vypina prudova ochrana na dorazoch, je to nasadene v takom 6hrane, ak to servisak da zle tak to nema potrebny zdvih
Skontrolovat si to mozes ak das dole skrinku spolujazdca, je to vidiet ale pristup je k tomu dost zly
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
Informace pro ty, kdo mají problémy s otevíráním zadních bočních dveří:
Servis nejdříve provede opravu - úpravu na stávajících klikách dle servisní informace Fiatu, pokud se závada i po tomto zásahu projeví, objednají se nové kliky, je na nich nějaká technická změna. Ke změně dílu do?lo někdy v prvním čtvrtletí roku 2008, kliky pro verzi výbavy Dynamic a vý?e (tedy v barvě karoserie) přijdou v přípravě pro lakování a a? tady v servisech je stříkají (informaci předávám tak, jak jsem ji obdr?el v servisu).
Servis nejdříve provede opravu - úpravu na stávajících klikách dle servisní informace Fiatu, pokud se závada i po tomto zásahu projeví, objednají se nové kliky, je na nich nějaká technická změna. Ke změně dílu do?lo někdy v prvním čtvrtletí roku 2008, kliky pro verzi výbavy Dynamic a vý?e (tedy v barvě karoserie) přijdou v přípravě pro lakování a a? tady v servisech je stříkají (informaci předávám tak, jak jsem ji obdr?el v servisu).
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
Jo to mi taky dela od zacatku - staci ale zamknout, odemknout a zas je vsechno ok (holt ty pocitace ) Nejak zvlast me to netankuje, az prilezitostne budu v servise ....Teddy86 píše:Nechapu jak to myslis? Ty odemykas auto klickem?J.B. píše:je mi trapně ?e jsem bez závad tak ale jedna malinká-kdy? moc rychle odemknu tak v autě stále bliká ?e je zamčeno-je to normální??
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Stačí se vyhnout verzi ActiveJ.B. píše:jo-odemykám klíčkem,skladovky s dálkou nebyly a já nechtěl čekat.tedĄ mě to ?tve-hlavně kdy? lezu do kufru-to je operace....a proto v?em budoucím majitelům-bez D.O. NEBRAT!
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Reklamace laku
Vrátil jsem se z prohlídky laku, zástupce Fiatu ČR toho moc neviděl (slunečno ).Du?an píše:Včera si se mnou Fiat ČR dohodl prohlídku na 3.7.2008 v Mladé Boleslavi
Pokračování pří?tě ...
Domluvili jsme se na následovném ře?ení - zkusí to strojově přele?tit. Mo?ná, ?e by to mohlo pomoct, mně se ta barevné anomálie toti? jeví, jako by byl na barvě takový ?edý film.
Navíc natrefil na ?patné otvírání zadních dveří (klasická závada), u? prý mají systém, jak kliky bezproblémově 100% zprovoznit (někde to tam obru?ují). Kdy? jsem sdělil, ?e jsem to ji? loni reklamoval a ?e mám měsíc po záruce, přislíbil mi provedení opravy bezplatně, za co? mu děkuji.
Nyní zbývá pouze domluvit si termín.
Naposledy upravil(a) Dušan dne sob zář 06, 2008 7:00, celkem upraveno 1 x.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
To Du?an: tohleto řekli v servisu o klikách mně (ji? ve dvou servisech)Petr píše:Informace pro ty, kdo mají problémy s otevíráním zadních bočních dveří:
Servis nejdříve provede opravu - úpravu na stávajících klikách dle servisní informace Fiatu, pokud se závada i po tomto zásahu projeví, objednají se nové kliky, je na nich nějaká technická změna. Ke změně dílu do?lo někdy v prvním čtvrtletí roku 2008, kliky pro verzi výbavy Dynamic a vý?e (tedy v barvě karoserie) přijdou v přípravě pro lakování a a? tady v servisech je stříkají (informaci předávám tak, jak jsem ji obdr?el v servisu).
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)