Jirka píše:TO neřikám ?e na řetěz má vliv výkon motoru jenom mě zará?í ?e se přetrhl, proto?e Fiat uvádí min. ?ivotnost 250tis. km
Tak jenom by mě zajímalo jestli to byla závada ojedinělého kusu nebo nějaká výrobní vada z určité série motorů.
Můj názor je asi takový. Řetěz se skládá z mnoha desítek článků a jeho výdr? závisí na tom nejslab?ím. V?iml jsem si, ?e je hodně lidí co točí diesel hodně přes tři tisíce co? mě osobně nesedí.Od toho je benzin ale diesel si má jen tak vrnět. Je to jen můj názor a nikomu ho necpu. Podle mě, čím vy??í otáčky tím vy??í opotřebení díky v?em silám,které na rozvody působý. Odstředivá síla i odpor pru?in ventilů a materiálu vubec. Samozřejmě je mo?ný ?e jeden článek z milionu vyrobených prostě povolil a tím pádem se motor odporoučel. Hodně lidí najede daleko víc kilometrů a bude říkat, ?e to není mo?ný, ?e oni najeli 3 kila bez sebemen?ího po?kození a ?e to vydr?í ale prostě v tý masový výrobě se chybička vloudí a něco se podělá. Těch řetězů musej vyrobit ?ílený mno?ství a řetěz se skládá z mnoha článků tak asi maj nárok na chybu:))
Tenhle thread je zalo?enej na chip tuning tak to nebudem matlat prasklým řetězem.
Docela by mě zajímalo jestli jste někdo byl po chipu na brzdě??
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
moc se mi líbí slovo vrnět...jsme na tom stejně, taky jsem rád, kdy? se mi motor převaluje někde mezi kolem 1750 kdy u? má dost síly jen tak si vrní....
jinak na brzdě jsem s tím byl, sice ne přes ně, proto?e zatím brzdu nemají, ale plánuji ve Velkém Meziříčí vystavbu. Byl jsem u nás v Přerově, domluvil jsem si to přes Fiat a hodnoty, které slibili tak opravdu jsou...
jinak na brzdě jsem s tím byl, sice ne přes ně, proto?e zatím brzdu nemají, ale plánuji ve Velkém Meziříčí vystavbu. Byl jsem u nás v Přerově, domluvil jsem si to přes Fiat a hodnoty, které slibili tak opravdu jsou...[/quote]
Tak to je super, ?e slíbené je skutečná realita. Mám rád práci motoru v nízkých otáčkách, prostě se mě to tak libí. Je to asi i o povaze člověka jsem toti? kliďas tak se mě příčí točit motor do bezvědomí.
Díky mému motoru s ni??ím objemem ale musím točit tro?ku víc ne? je 1750 u tvé 1.9JTD. U mě je to ideální kolem 2000 ot. min.
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
Jak řiká? na ty na?e 1,3 je potřeba tak kolem 2000ot., ale pak to jede jako blázen kdy? někoho svezu tak nevěří ?e to je jenom 1,3 a je?tě k tomu diesel
Jirka píše:Jak řiká? na ty na?e 1,3 je potřeba tak kolem 2000ot., ale pak to jede jako blázen kdy? někoho svezu tak nevěří ?e to je jenom 1,3 a je?tě k tomu diesel
Mluví? mě z du?e je to rachot Fakt jsem spokojenej a chápu proč tenhle motor figuroval a mo?ná je?tě figuruje na prvním místě v maloobjemových dieselech v evropě
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
Tak musím říct, ?e po najetí zhruba dvou tisíc kilometrů po chipu jsem absolutně spokojenej. Auto jede naprosto perfektně. Pru?nost motoru je skvělá a na pětku vyjedu bez problému prakticky jakýkoliv kopec svi?ně i se znatelným zrychlením. Co je dal?í pozitivum je sní?ení spotřeby zhruba o dvě a? tři desetiny litru co? v mém proběhu kilometrů je skvělá zpráva. Skutečně nejde o maximálku i kdy? tu jsem taky zkou?el a dostal jsem z toho 180km/h tacho celkem bez vět?ího problému, ale o tu pru?nost která je fakt skvělá a nedělá mě problém jakékoliv předjetí třeba kamionu proti kopci. O proti originálu je to neskutečnej rozdíl k lep?ímu. Neumím si snad ani představit co umí ta silněj?í "jednatrojka" po chipu. To musí být hodně solidní zá?itek. Celkově doporučuji
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
Měl bych na tebe, Shivere, jeden dotaz, a to sice ohledně zvuku motoru. Měl jsem mo?nost porovnat se sériovou 1.9 M-jet 130ps a já i majitel toho Granďáka jsme se shodli, ?e zvuk mého nachipovaného motoru je vyrovnanějsí a kdy? je motor v záběru tak má lep?í zvuk. Zajímalo by mě, jestli to pozoruje? také.
PS. Nemohu to posoudit sám na svém motoru, najezdil jsem na sériovce cca 500km a pak to ?lo na úpravu...
Hele kdy? to porovnám pouze podle zvuku a vemu zhruba tři fáze jako volnoběh, střed(2300) a vysoký otáčky kolem 4000 tak volnoběh je prakticky stejnej v těch středních je to podstatně lep?i po čipu a v zátahu má motor opravdu super zvuk a v těch hodně vysokých je to tě?ký porovnávat tam se to strácí i v aerodynamickým hluku a hluku od pneumatik tak?e nemů?u dobře srovnávat. Ale skutečně v těch středních otáčkách je to paráda. Jak zvuk tak zátah. Je?tě je jeden faktor a to ?e 1,3 je podle mě o něco hlučněj?í ne? 1,9 a to z důvodu rozvodového řetězu který dává trochu jiný zabarvení zvuku motoru
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
to Ladin: jestli?e máte 1.3 66KW, tak po chipu by to bylo krásných 85KW a 250nm krou?áku, co? u? jsou skoro parametry 1.4 T-Jet... i kdy? pochopitelně nelze srovnávat povahu naftového a benzínového turba....ale oplatí se to...
a podla vas co sa teraz oplati ciac kupit 1,4 t-JET alebo 1,6 multijet hm?
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Zále?í jak hodně jezdí?. Jestli něco namotá? tak ber naftu a to jednoznačně. Diesel je prostě parádní zále?itost a pokud motá? kilometry tak se to vyplatí. Jezdím ročně 60 000 a litr paliva navíc je v mém proběhu kolem 10 000 kč. Kdy? si vemu ?e bych měl benzina kterej by jezdil za 7 a ted jezdím s 1.3 za 4.6 tak si to zpočítej kolik to je třeba za pět let
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
Petr1985 píše:Měl bych na tebe, Shivere, jeden dotaz, a to sice ohledně zvuku motoru. Měl jsem mo?nost porovnat se sériovou 1.9 M-jet 130ps a já i majitel toho Granďáka jsme se shodli, ?e zvuk mého nachipovaného motoru je vyrovnanějsí a kdy? je motor v záběru tak má lep?í zvuk. Zajímalo by mě, jestli to pozoruje? také.
PS. Nemohu to posoudit sám na svém motoru, najezdil jsem na sériovce cca 500km a pak to ?lo na úpravu...
Tak to zti?ení chodu jsem pozoroval hned po chipu při zku?ební jízdě tak jsem se na to hned ptal a bylo mi potvrzeno ?e určité sní?ení hluku motoru bylo i součástí chipu.
A co se týká té hlučnosti 1,9 a 1,3Mjtd tak ta 1,3 je ti??í i kdy? má řetěz proto?e má ni??í kompresní poměr a nověj?í verzi vstřikování.