Stránka 4 z 5

Napsal: pon úno 20, 2012 14:19
od Davidian
Prepac, ale na Tvoj prispevok nebudem inac, nez takto reagovat..
Kus trubky ma asi Tvoj kamos..

Napsal: pon úno 20, 2012 14:34
od lolek
myslel jsem to obrazně, mů?e to být z jakýhokoliv materiálu, jen mě prostě zajímá, co na tom stojí takový prachy ... pokud je to s fitrem, tak chápu, ?e necelou polovinu stojí filtr, ale ten zbytek mi nějak nesedí ...

Napsal: pon úno 20, 2012 15:07
od Davidian
Tuto istu otazku som si polozil, ked som si pozrel napr stranku K&N, ktore je oproti GSR kratke a ovela menej efektivne.

http://www.fusion.sk/racing-styling-mot ... ie-motora/

Prosto sa ceny pohybuju tam, kde sa pohybuju, ja som ich nestanovil. Fakt je pri sani od GSR ten, ze to nie je len obycajna rura, vsetko na nej ma svoj vyznam a je vyvijana odbornikmi presne na dany motor, kdezto K&N len sklada z dostupneho materialu..

Dalsim Faktom je: Sanie + Filter, Ti zvysia vykon a znizia spotrebu. Je mozno trosku individualne a zavisi od motora a jeho typu o kolko to bude.

Ale motorom 1.2 8V a 1.4 8V rozhodne velmi pomozu. Kedze som mal seriovy airbox, potom filter do K&N a teraz mam GSR mozem povedat, ze to je NEBE A DUDY, ci uz oproti serii a vobec oproti K&N.

Co sa tyka kvality filtrov, bavlne filtre sa daju prat, cize stoja mailand, k nim si treba kupovat este cistiaci kit a potom olej na omastenie.

tak to si radsej kupim kazdy pol druha rok filter za 25 Eur vo Forstingeri. A stary filter zahodim a vymenim kus za kus.

jaj a niekto sa ma pytal na brzdove svetlo, mam ho prelepene ciernou foliou a na nej je vyplotrovane logo GP, cez ktore vidno 3tie brzdove svetlo..

Napsal: pon úno 20, 2012 17:15
od Zdenda
Profesionálněji to tedy podle mě má Jarou?,tohle mi příjde jak od kolotočářů :cry: Ta trubka jak odpadní roury, pota?ená smr??ovací folií, filtr jak s Polska 150kč. A ta cena :roll: Zdenda

Napsal: pon úno 20, 2012 18:45
od Davidian
Zdenda, ty budes asi nejaky odbornik, ked hovoris ze to co ma Jarou? je profesionalne.. Nepopieram, ze je sikovny chlapik, pozeral som si jeho temu, ma tam zaujimave veci, ale co sa tyka toho sania.. okrem toho, ze tam ma hlinikovu rurku od K&N tam vela profesionality nevidim, nehnevaj sa na mna!!

Pokial sa teda bavime o tomto:
Obrázek

Je tam pouzita 57ka od K&N filter s malou filtracnou, resp. nasavacou plochou, ktory sa pouziva hore na klapku a vobec nie je konstruovany na pouzitie na sacom potrubi. Na sacie potrubie sa pouziva konicky filter a nie okruhly. to je prva chyba..

Druha chyba: to sacie potrubie je prilis kratke a ten nevhodny filter je umiestneny na nespravnom mieste.

Tretia chyba: na sani je prilis vela zbytocnych spojov..a kedze sa ani od filtra ku klapke nezuzuje, prudi v nom vzduch pomalsie ako v sani od GSR..

komentovat farebnu kombinaciu a prevedenie radsej nebudem..
ja mam urcite efektivnejsie sanie aspon vo farbe laku..

Obrázek




ale aj ja sa rad necham poucit o nejakej profesionalite...

a keby si trosku cital aspon internet, tak vies, ktore sanie sa vseobecne na Grande Punto odporuca.. ale opat, ja sa nejdem hadat..
len som sa musel vyjadrit ..

a ked niekto nema na to aby si kupil za 230 Eur priame sanie, tak nech nad tym ani nerozmysla a neporovnava to s roznymi napodobeninami..

a je uplne jedno aky filter tam das, dolezite je aby bol cisty a nesal spinu a mal spravny tvar.. no a Pri vykone je dolezitejsie sanie ako filter..

ako som pisal vyssie bavlnene filtre su zbytocny nezmysel.. su drahe, udrzba je draha, a bezny filter stoji zhruba tolko co sada K&N na cistenie.. cize kupis druhy, stary vysmaris..to nehovorim napriklad o JRFilters..tie stoja podstatne viac.. ale su nerentabilne..

Napsal: pon úno 20, 2012 20:52
od Jarouš
O v?ech nedostatcích vím :wink:

Mimo: hliníková roura je noname, pouze nálepka je z balení KN :lol:
... a barevná kombinace je dána dostupností kolen v daném průměru :wink:

Jinak věř tomu, ?e mé ře?ení i ře?ení od GSR je více méně stejně na *****, kdo chce výkon, koupí auto s turbem :wink:

Napsal: úte úno 21, 2012 11:02
od Davidian
Este nejake fotky z minuleho roku:

Obrázek

aj s oblubenou predkozkou:D :D :D :
Obrázek

Obrázek

Napsal: úte úno 21, 2012 12:17
od Zdenda
Auto má? pěkný a to nejsem ?ádnej odborník :D Jen mi vadí pár věcí ofuky oken se na GP moc nehodí potah volantu no nic moc,ale ka?dý má nějaký názor. :) První KN filtr jsem si kupoval v nějakém 95 roce, od té doby v?echny auta které jsem měl měli přímé sání a? na GP které ma pouze vlo?ku :o GP mám rok a je?tě jsem se k tomu nedostal :D Za rok jsem do auta investoval neuvěřitelných 46 200 kč.Jenom ve věcech co jsem si vymyslel, aby bylo podle mého gusta :o Zdenda

Napsal: úte úno 21, 2012 12:24
od Davidian
RESPEKTA!!

Bez tych ofukov sa nedalo v aute normalne fajcit, nehovorim o vode ktora tecie dovnutra, ked ma clovek len kusok odchylene okno..

potom som stale tepoval ten textil co je na dverach..
teraz tepujem o kusok menej.. :P

Napsal: úte úno 21, 2012 21:32
od 1nekros1
no ja mam tiez vlozku v origo boxe KN. vyslo ma to cele aj s prepieracou sadov na 33e (neviem uz presne) spokojnost ziadna potom som dal prec tu kravinu co je zapichnuta v airboxe a vyvadza sa nabok trubkou. strede to bolo strasne zuzene. pocitovo isiel motor lepise asi po 100km ke dsom to chcel dat spet ze kravina. potom som namontoval LPG a musel som dat spet aj tu trubku pretoze ten maly tlak co to sposobovalo pri vecsich rychlostiach(70 a viac) problem a auto trhalo lebo to nevedela LPG jednotka uregulovat.( je to nadlho nechce sa mi to detailne pisat) takze tak ale som aspon spokojny ze nemusim ten hadrapak papierovy kupovat furt :-)

Napsal: stř úno 22, 2012 19:47
od Kriss
No co k tomu dodat, debata docela hustá. Je to jednoduché. Sání je věc více méně machrovinku. Přínos je spí?e o lep?í reakci na plyn a malému nárustu krou?áku. Nárust 3-5 koní nikdo nepozná.
Kit od GSR je super ale cena je hrozná. Co se týče filtru co k němu je No coment peter z GSR mi psal ?e stojí 15liber a je to levný ?mějd ale propustí hodně vzduchu a to je hlavní. Je to takový konický papirak.
Délka sání je jasná...čím del?í a u??í tím vět?í kroutak v ni??ích otáčkách.
Já mám saní SIMOTA CDA stejné jako BMC CDA,které je perfektně odstíněno a opravdu auto nasává pouze studený vzduch. Je to krátké sání tedy kroutak se projeví a? ve stredne vysokých otáčkách. A je tam o 2% vět?í nárust koní.
řídící jednotka je ale schopna si poradit pouze s omezenou upravou a pokud je to sání příli? otevřené tak u? to nezvládá a je třeba mapa motoru, ale to je u maleho motoru bez turba nesmysl...repk. vyhozene penize.

Napsal: stř úno 22, 2012 19:50
od Davidian
Dakujem Kriss, povedals inymi slovami to, co som sa snazil vysvetlit vyssie..

Napsal: pát bře 23, 2012 1:13
od Davidian
Maly update, dnes som sa konecne dopracoval k tomu, ze som namontoval trojblik blinkra, pre tych, co nevedia taku malu ciernu skrinku, ktora sluzi na to, aby po tuknuti do packy blinkra smerovka zablikala automaticky este 2x resp. 3x(da sa nastavit) namiesto povodneho 1x. Zapaja sa to jednoducho, 12V+- a na kazdu vetvu blinkrov jeden kabel. Jediny nedostatok alebo nezvyk je, ze ked uz blika 2 a 3 raz, ukazovatel smeru na palubovke uz neblika, iba pri tuknuti do packy. Ale snad si zvyknem.
V sobotu idem nalepit foliu na prednu kapotu, som zvedavy ako to bude vyzerat. Potom hodim foto, snad sa mi pomozete rozhodnut, ci to tam nechat, alebo dat prec.
A uz letne prehodene nejaky ten patek, tak sa tesim..

Napsal: pát bře 23, 2012 20:23
od Jirka
Taky jsem přemý?lel o tom trojbliku,ale nena?el vhodnou krabičku s kterou by to fungovalo.
Ale jak je vidět něco vhodného se na trhu objevilo.
Kdy? tak sem dej odkaz.

Napsal: pát bře 23, 2012 20:49
od Davidian
Ja som to kupil vo forstingeri za dakych 39?, funguje, ale trosku tomu sibe, ked nie je nastartovane, vtedy blika az po druhon bliknuti, asi ma malu prud, inac to funguje. Pozrem co je to za vyrobca, potom to sem hodim.