Stránka 22 z 25

Napsal: pon led 17, 2011 21:00
od g-lobby
Jirka píše:A co jsi čekal , mě to připadalo jak reklama na Osram :shock:
přesně... reklama se divím ?e tam nebyl nikde PP

a hlavně informace ?e se tam mají dávat ?árovky podle manuálu nebo podle "katalogu" je zcela objevná :roll: :idea: :idea: :idea:

Napsal: úte led 18, 2011 10:57
od 1nekros1
Du?an píše:
Du?an píše:Nyní jsem na Primě dokoukal pořad AUTOSALON. Pří?tí sobotu 15.1.2011 mů?ete v tomto pořadu shlédnout příspěvek o auto?árovkách :roll:
Myslel jsem, ?e ty ?árovky v pořadu tro?ku víc rozeberou :cry:
cisto podla mna len reklamna kampan osramu....

Napsal: úte led 25, 2011 20:22
od Jarouš
Dneska mi ode?la jedna H4 do křemíkového nebe. Vyměnil jsem preventivně pár - slou?ily věrně 24000 km. Zůstavám věrný značce Philips Extreme Power :wink:

Napsal: stř led 26, 2011 7:44
od JardaK.
Jarou? píše:Dneska mi ode?la jedna H4 do křemíkového nebe. Vyměnil jsem preventivně pár - slou?ily věrně 24000 km. Zůstavám věrný značce Philips Extreme Power :wink:
A to, ty marnotratníku, vyhodí? fungující ?árovku do popelnice? :P

Napsal: stř led 26, 2011 9:25
od Teddy86
JardaK. píše:
Jarou? píše:Dneska mi ode?la jedna H4 do křemíkového nebe. Vyměnil jsem preventivně pár - slou?ily věrně 24000 km. Zůstavám věrný značce Philips Extreme Power :wink:
A to, ty marnotratníku, vyhodí? fungující ?árovku do popelnice? :P
Urcite si ji Jarou? nechal jako najhadni.

Napsal: stř led 26, 2011 10:32
od Dušan
Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...

Napsal: stř led 26, 2011 10:49
od Teddy86
Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
Protoze ta druha vetsinou prdne behem tydne. Mam to z vlastni skusenosti.

Napsal: stř led 26, 2011 11:06
od g-lobby
Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
u?etří? mo?ná jedno zastavení a určitě jedno otevření kapoty :lol: 8)

teď vá?ně, existuje "model obnovy selhávajících jednotek" kde hromadná výměna je jasně dra??í ne? prostá individuální výměna. Vhodnou kombinací několika individuálních výměn s jednou hromadnou se minimalizují náklady. Bohu?el nevím jak vypadá statistika selhávání těchto ?árovek a tak nemů?u říct jak ta kombinace vypadá.

a teď úplně vá?ně, proto?e se jedná o zařízení, které bezprostředně neohro?uje provoz a počet je velmi malý, mů?eme si dovolit výměnu po poru?e :lol: 8) proto?e samotný výpočet systému obnovování by byl dra??í ne? samotná obnova :lol:

Napsal: stř led 26, 2011 11:56
od Pepa B.
g-lobby píše:
Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
u?etří? mo?ná jedno zastavení a určitě jedno otevření kapoty :lol: 8)

teď vá?ně, existuje "model obnovy selhávajících jednotek" kde hromadná výměna je jasně dra??í ne? prostá individuální výměna. Vhodnou kombinací několika individuálních výměn s jednou hromadnou se minimalizují náklady. Bohu?el nevím jak vypadá statistika selhávání těchto ?árovek a tak nemů?u říct jak ta kombinace vypadá.

a teď úplně vá?ně, proto?e se jedná o zařízení, které bezprostředně neohro?uje provoz a počet je velmi malý, mů?eme si dovolit výměnu po poru?e :lol: 8) proto?e samotný výpočet systému obnovování by byl dra??í ne? samotná obnova :lol:
:lol: :lol: :lol:

Napsal: stř led 26, 2011 13:44
od Dušan
Teddy86 píše:
Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
Protoze ta druha vetsinou prdne behem tydne. Mam to z vlastni skusenosti.
Tak toto se mi nikdy nestalo. Navíc výměna ?árovky je zále?itost několika minut

Napsal: stř led 26, 2011 17:49
od Jarouš
Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
pár důvodů:

1) stačí se podívat na stav vlákna té je?tě funkční ?árovky a i tomu největ?ímu technickému ignorantovi musí být jasné, ?e půjde do kytek vzápětí za tou první.

2) nefunční potkávací osvětlení vozidla na straně ke středu vozovky je závadou, kterou hodnotí vyhlá?ka jako technický stav vozidla nezpůsobilý k provozu na pozemních komunikacích ČR

3) já osobně vy?aduji bezvadný stav osvětlení vozu za v?ech okolností, tak?e v rámci prevence minimalizuji pravděpodobnost defektu ?árovky s končící ?ivotností - dlouletá zku?enost s umrtností obou H4 ve velmi krátké době po sobě

pro JarduK: ano, ?patná i dobrá H4 letěly svorně do popelnice - nevím, k čemu by mi byla ?árovka na pokraji ?ivotnosti a navíc jedna. V?dy vozím náhradní pár - novou sadu. :wink:

Závěrem snad jen zmínka o debilech, kteří nejsou schopni výměny osvětlení svépomocí nebo si toto zajistit v servise a úporně jezdí na jedno světlo a přisvěcují si mlhovkami :evil: Věřtě, ?e takových denně potkávám dost.

pro Du?ana: ty pova?uje? výměnu ?árovky za práci? :lol:

Napsal: stř led 26, 2011 17:55
od Jarouš
g-lobby píše:
Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
u?etří? mo?ná jedno zastavení a určitě jedno otevření kapoty :lol: 8)

teď vá?ně, existuje "model obnovy selhávajících jednotek" kde hromadná výměna je jasně dra??í ne? prostá individuální výměna. Vhodnou kombinací několika individuálních výměn s jednou hromadnou se minimalizují náklady. Bohu?el nevím jak vypadá statistika selhávání těchto ?árovek a tak nemů?u říct jak ta kombinace vypadá.

a teď úplně vá?ně, proto?e se jedná o zařízení, které bezprostředně neohro?uje provoz a počet je velmi malý, mů?eme si dovolit výměnu po poru?e :lol: 8) proto?e samotný výpočet systému obnovování by byl dra??í ne? samotná obnova :lol:
..a teď zcela vá?ně - v tomto případě se jedná o poruchu zařízení, která bezprostředně ohro?uje provoz - né celku, ale ten na cestě :wink:

Napsal: stř led 26, 2011 22:14
od Dušan
Jarou? píše: 1) stačí se podívat na stav vlákna té je?tě funkční ?árovky a i tomu největ?ímu technickému ignorantovi musí být jasné, ?e půjde do kytek vzápětí za tou první.
Jsi dobrý, já bych stav vlákna nevyhodnotil. A bylo by mi líto vyhodit H4-ku (zvlá?? dra??í), kdy? by mohla třeba je?tě několik desítek hodin svítit.
Jarou? píše: 2) nefunční potkávací osvětlení vozidla na straně ke středu vozovky je závadou, kterou hodnotí vyhlá?ka jako technický stav vozidla nezpůsobilý k provozu na pozemních komunikacích ČR
K tomu bych řekl, ?e jsi o malinko vedle. Oprav si svůj výrok tak, ?e vypus? z věty slovo "potkávací". Tzn. ?e stav vozidla je nezpůsobilý, kdy? na straně ke středu vozovky je vozidlo NEOSVĚTLENO, tudí? nesvítí-li v případě praskunutí halogenu ani obrysové světlo

Napsal: čtv led 27, 2011 6:21
od JardaK.
Já za sebe mohu říct, ?e jsem v?dycky měnil jenom tu ?árovku, která právě praskla podle logiky Du?ana, ?e proč bych vyhazoval funkční ?árovku? Údajná rozdílná svítivost nové a předchozí ?árovky je na diskusi a pravděpodobnost brzkého spálení zbylé ?árovky pro mě není rozhodující. K tomu musím připočítat to, ?e např. u mého předchozího Punta Classic 1,9 JTD byla výměna ?árovky fakirským kouskem spojeným s k.urvováním a pi.čováním!

Napsal: čtv led 27, 2011 6:57
od Pepa B.
JardaK. píše:Já za sebe mohu říct, ?e jsem v?dycky měnil jenom tu ?árovku, která právě praskla podle logiky Du?ana, ?e proč bych vyhazoval funkční ?árovku? Údajná rozdílná svítivost nové a předchozí ?árovky je na diskusi a pravděpodobnost brzkého spálení zbylé ?árovky pro mě není rozhodující. K tomu musím připočítat to, ?e např. u mého předchozího Punta Classic 1,9 JTD byla výměna ?árovky fakirským kouskem spojeným s k.urvováním a pi.čováním!
...a u? jsi měnil v Bravu? Já jo, a tě?ím se na pří?tě :lol: :lol: , neboj, ruce se ti tak do 14ti dnů zahojí 8)