Lipi píše:No stači ak nekdo predkom chyti pri parkovani vy??i obrubnik.. a ma? hned rozhaseny naraznik..
Poutrhaju sa ti tie koliky tam a nedolicuje? to...
A predna kapota.. ta je ta?ka ako keby bola z olova.. ale kruti sa ako keby bola z alobalu...
Hovorim treba kuknut poriadne to auto...
Toto su len kozmeticke veci.. na to sa nejazdí...
Kdo umí parkovat, nemá s tím nějaký vá?něj?í problém - jinak zále?itost v?ech aut, snad mimo Tatry 815.....
Váha kapty nijak nevybočuje z průměru, já osobně ji řadím mezi ty lehčí. O tom, ?e by se nějak kroutila nemů?e být řeč.
Je pravda, ?e kosmetické ?rámy nemají na jízdu vliv, nicméně kdy? dám skoro 100 papírů za auto, tak vybírám neobouchané a uvnitř udr?ované.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Ja bych to nekupoval u? tam svítí oran?ová kontrolka.
A ty černy mlhovky se davali od roku 07 tak?e i s modrym znakem...
Ale za 91 tis poměrně nový auto ... Jestli si smířenej s tím motorem zase levnej servis ka?dej má svý prioroty
Tak jse to byl projet a je fakt,?e ten motor je slabej.A ta cena je bez DPH tak?e to je cca 110tis. no nevím je?tě si to nechám projít hlavou.
Jinak dík za názory.
"Česky by se mu mohlo říkat puň?a. Nejde v?ak o psa, nýbr? o úspě?né auto italské automobilky Fiat. Punto patří i v aktuální třetí generaci k nejprodávaněj?ím kompaktním autům v Evropě. V českých autobazarech se zařadil k levným vozům, přesto?e kvalita převy?uje jeho nepříli? dobrou pověst."
Toho pana Veselýho bych chtěl vidět Přední světlo Valeo Abarth stojí 3600kč a dál snad ani není potřeba to rozebírat. Je to Blbej novinář, který ani neví o čem pí?e Zdenda
Naposledy upravil(a) Zdenda dne úte čer 12, 2012 20:08, celkem upraveno 1 x.
Zdenda píše:Toho pana Veselího bych chtěl vidět Pření světlo Valeo Abarth stojí 3600kč a dal snad ani neí potřeba to rozebírat. Je to Blbej novinář který ani neví o čem pí?e Zdenda
Podľa môjho názoru áno.
Prečo?
1. Model sa vyrába už 7 rokov, chyby sú vychytané.
2. Dizajn sa v podstate vrátil k pôvodnej geniálnej Giugiarovej verzii.
3. Ceny nových áut (aj kvôli kríze) klesli ako nikdy predtým.
4. Výbava je vynikajúca už v základnej verzii.
5. Auto je krásne, neopozerané. Na cestách ich vidno málo. Nie je mnoho tých, čo majú odvahu odlíšiť sa od davu.
6. Ešte stále sú k dostaniu "normálne" motory, t.j. štvorvalce
FIRE s osvedčenou konštrukciou. (Obávam sa, že ich v blízkej budúcnosti nahradia predražené "exoty" s pochybnou životnosťou a s diskutabilnou kultúrou chodu.)
7. Bezpečnosť. V aute ide o život, nie o h...o.
8. Radosť z jazdy - vynikajúci podvozok, skvelé brzdy, solídne radenie, presné riadenie, akustický komfort, priestor.
Treba vyskúšať a porovnať s konkurenciou.
Viva Punto Grande!
Viva bella machina italiana!
P.s. Za toto ma nikto neplatí, je to moja skúsenosť.
Sedm let je právě dost dlouhá doba, aby nastala změna, kór, když konkurence nespí. Punto už není nejprodávanějším modelem ani v Itálii a to o něčem svědčí. Snad Marchionne kývne na nové modely v roce 2014, protože teď, když jdu do prodejny Fiatu, koukám na staré a v podstatě okoukané věci a zákazníků tam moc není, co si budeme povídat!
tatranec ako fakt krasne si to napisal... klobuk dole pravi fiatak.
a to s tym predajom je pravda uz by fiat mohol zmenit tie modely sak nezmenil dokopy nic stale to iste
punto, bravo, 500vka, croma, sedici a linea
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba